Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی تیم والیبال شهرداری گنبد: نه تنها امسال بلکه ۳ سال است که مشکل مالی نداریم و در این فصل هم میزان پرداختی‌ها تاکنون رضایت بخش بوده است.

عظیم جزیده در گفت‌وگو با میزان، درمورد رویارویی تیم والیبال شهرداری گنبد با تیم شهرداری ارومیه در مرحله پلی‌آف اظهار داشت: خوشبختانه در شرایط بسیار خوبی قرار داریم و در تهران اردو زده‌ایم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امیدوارم بازی بسیار خوبی با تیم قدرتمند و مدعی شهرداری ارومیه داشته باشیم و سربلند از زمین بیرون بیاییم. باید همانند دور برگشت جنگنده و با تمرکز بازی کنیم و با شکست ارومیه پرستاره شگفتی‌ساز شویم. همچنین با توجه به ریسک بالای ابتلا به کرونا، دیدار تدارکاتی نخواهیم داشت.

وی در خصوص دیدار گنبد با ارومیه که به نوعی تقابل دو قطب سنتی والیبال ایران به حساب می‌آید، خاطرنشان کرد: ما با تیم‌های بزرگ بسیار خوب کار کرده‌ایم و اگر با استراتژی که داریم پیش برویم می‌توانیم مقابل ارومیه نیز به برتری دست یابیم. باید با زدن سرویس‌های هدفدار و کشاندن مهاجمان ارومیه به دو سر آنتن روند هجومی این تیم را با مشکل مواجه کنیم. ارومیه تیم باکیفیت و قابل احترامی است، امام بازیکنانم با برتری مقابل تیم‌های بزرگ لیگ به خودباوری رسیده‌اند. انشالله روند خوبمان ادامه‌دار باشد.

سرمربی تیم شهرداری گنبد با اشاره به حمایت‌های طرفداران پرشور گنبدی از این تیم، افزود: با اینکه امکان میزبانی و حضور تماشاگران در سالن شهرمان نبود، ولی هواداران گنبدی که عاشق والیابل هستند به شدت پیگیر وضعیت نتایج و تمرینات هستند و همیشه به من و اعضای تیم دلگرمی می‌دهند. با بازیکنانی که در اختیار داریم می‌توانیم کار‌های بزرگی بکنیم و باید مزد زحمات هواداران را بدهیم.

این مربی گنبدی درخصوص اینکه کدام تیم‌ها از شانس بالاتری برای کسب عنوان قهرمانی برخوردارند، تصریح کرد: به هیچ عنوان در لیگ امسال نمی‌شود تیم قهرمان و یا حتی تیم‌هایی که روی سکو می‌روند را پیش‌بینی کرد، زیرا هر هشت تیم قدرتمند هستند و از بازیکنان باکیفتی بهره می‌برند و شاهد بودیم که در دور گروهی تیم‌های بالای جدول مقابل هم برخی بازی‌ها را باخته و برخی را پیروز شده‎اند. ما هم برای قهرمانی می‌جنگیم و چیزی بعید نیست. هر تیمی بتواند منظم‌تر و کم اشتباه‌تر بازی کند روی سکو خواهد ایستاد. خوشبختانه نه تنها امسال بلکه ۳ سال است که مشکل مالی نداریم و در این فصل هم میزان پرداختی‌ها تاکنون رضایت بخش بوده است.

جزیده در پایان درباره نشستی که سرمربیان لیگ برتری با آلکنو داشتند، گفت: همیشه پیگیر آلکنو و نوع مربیگریش بودم، زیرا جزو برترین مربیان جهان والیبال به شمار می‌رود. خوشبختانه جلسه بسیار کاربردی بود و هم من و هم سایر مربیان مطالب جدیدی یاد گرفتیم. آلکنو و توتولو درخصوص معیار‌هایی که برای موفقیت تیم ملی در المپیک لازم است صحبت کردند. به نظرم باید به آلکنو فرصت داده شود و باید از قابلیت‌هایش استفاده بهینه شود. اگر این مربی روس بتواند بازیکنان ایرانی را مدیریت کند می‌توانیم منتظر نتایج درخشانی از تیم ملی در المپیک باشیم.

بیشتر بخوانید: ضرر سنگین فدراسیون والیبال در صورت لغو المپیک؛ قرارداد آلکنو چگونه بسته شد؟

انتهای پیام/

برچسب ها: فدراسیون والیبال عظیم جزیده شهرداری گنبد ولادیمیر آلکنو

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: والیبال فدراسیون والیبال عظیم جزیده شهرداری گنبد ولادیمیر آلکنو شهرداری گنبد تیم ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۹۱۲۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قهرمانی جهان: والیبال ایران فینالیست شد

به گزارش "ورزش سه" مسابقات والیبال قهرمانی دانش‌آموزان جهان با حضور 29 تیم در صربستان پیگیری می‌شود.

تیم والیبال دانش‌آموزی ایران که با هدایت آرش صادقیانی سرمربی تیم ملی زیر 17 سال کشورمان در این رقابت‌ها شرکت کرده است، امروز (شنبه، هشتم اردیبهشت) در مرحله نیمه‌نهایی به مصاف چین‌تایپه رفت و با شکست حریف فینالیست شد.

تیم ایران در این دیدار سه بر دو به پیروزی رسید تا ششمین برد خود در این رقابت‌ها را به دست آورد و راهی دیدار نهایی شود. تیم ایران در ست‌های اول و دوم با امتیاز مشابه 26 بر 24 مغلوب حریف شد، اما در ست‌های سوم تا پنجم به ترتیب با امتیازهای 25 بر 19، 25 بر 16 و 20 بر 18 به پیروزی رسید تا فینالیست شود.

سرمربی تیم والیبال دانش‌آموزی ایران درباره عملکرد تیم کشورمان در این رقابت‌ها گفت: تیم ایران در گروه D با تیم‌های اوگاندا، آلمان و بلژیک همگروه بود که در سه مسابقه مرحله مقدماتی موفق به شکست حریفان با نتیجه دو بر صفر شد و به عنوان صدرنشین گروه به مرحله بعد صعود کرد.

آرش صادقیانی تصریح کرد: والیبالیست‌های کشورمان در مرحله دوم مسابقات قهرمانی جهان با هلند روبرو شدند و این تیم را نیز شکست دادند تا در مرحله یک چهارم نهایی با ایتالیا روبرو شوند و این تیم را نیز از پیش رو برداشتند.

وی با بیان این‌که از ساعت 10:30 امروز (شنبه، هشتم اردیبهشت) به وقت تهران و در مرحله نیمه‌نهایی به مصاف چین‌تایپه رفتیم، گفت: خوشبختانه با شکست این تیم راهی دیدار نهایی شدیم.

سرمربی تیم والیبال دانش‌آموزی ایران با یادآوری حضور چهار تیم قدرتمند ترکیه، ایران، چین‌تایپه و آلمان در مرحله نیمه‌نهایی گفت: ایران با شکست چین تایپه به فینال صعود کرد و در طرف مقابل تیم آلمان هم موفق به شکست سه بر دو ترکیه شد و به دیدار نهایی صعود کرد تا حریف ایران در فینال شود.

وی در پایان گفت: تا کنون مسابقات به صورت دو برد از سه ست برگزار شده بود و در مرحله نیمه‌نهایی و دیدارهای رده‌بندی و فینال، رقابت‌ها به صورت سه برد از پنج ست برگزار می‌شود.

دیدار نهایی مسابقات والیبال قهرمانی دانش‌آموزان جهان ساعت 19 روز یکشنبه نهم اردیبهشت به وقت محلی (صربستان) برگزار می‌شود.

دیگر خبرها

  • قراردادهای شهرداری تهران با چین به شورای شهر ارسال شود
  • «پائز»: می‌خواهیم بهترین اتفاق را برای والیبال ایران رقم بزنیم
  • ژابی آلونسو: می‌خواهیم شکست ناپذیر بمانیم
  • انتخاب والیبالیست ارومیه‌ای به عنوان بهترین مدافع لیگ برتر جمهوری آذربایجان
  • تیم والیبال دانش آموزی ایران فینالیست شد
  • قهرمانی جهان: والیبال ایران فینالیست شد
  • نسل جدید با مربی گمنام به دنبال شگفتی/ والیبال به المپیک می‌رسد؟
  • معرفی شهردار جدید گوراب زرمیخ
  • استقلال ملاثانی به دنبال شگفتی‌سازی دیگری در جام حذفی
  • هوادار-مس‌سونگون/ خلق شگفتی یا صعود بی دردسر؟