Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری دانشجو»
2024-04-29@19:10:48 GMT

پنجره نقل و انتقالات پرسپولیس باز می‌شود

تاریخ انتشار: ۴ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۰۹۱۴۱۱

پنجره نقل و انتقالات پرسپولیس باز می‌شود

پول بودیمیر تا چند روز آینده به حسابش واریز می‌شود تا پنجره نقل و انتقالات پرسپولیس باز شود.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، قسط آخر بدهی باشگاه پرسپولیس به ماریو بودیمیر مهاجم سابق و کروات این باشگاه تا چند روز آینده به حساب این بازیکن در کرواسی واریز می‌شود تا پرونده بدهی باشگاه پرسپولیس به او بسته شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



قرار است آخرین قسط طلب بودیمیر تا سه‌شنبه به حساب او واریز شود و از این بابت مشکلی وجود ندارد، فقط مسئله این است که به خاطر تحریم‌های ظالمانه‌ای که علیه ایران وجود دارد نشستن این پول به حساب بودیمیر زمانبر است. حتی ممکن است پول در مرتبه اول به حساب او ننشیند و این کار چند مرتبه‌ای تکرار شود. با توجه به اینکه پنجره نقل و انتقالاتی باشگاه پرسپولیس به خاطر این پرونده بسته است، مدیران این باشگاه در صدد هستند تا هرچه سریعتر این اتفاق رخ بدهد تا پرسپولیسی‌ها بتوانند با پنجره باز وارد نقل و انتقالات زمستانی لیگ برتر فوتبال کشورمان شوند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: بودیمیر پرسپولیس نقل و انتقالات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۹۱۴۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ویسی، در و پنجره‌های فولاد را بست!

به گزارش "ورزش سه"، قرمزپوشان اهوازی که هفته پیش شکست تلخی را مقابل مس رفسنجان در خانه متحمل شدند و در جام حذفی نیز بازی نداشتند، از چند روز قبل برای مسابقه بعدی خود در لیگ برتر آماده می‌شوند.

عبدالله ویسی از روزی که هدایت فولاد را بر عهده گرفته، هنوز نتوانسته با این تیم به برد برسد و از طرف دیگر نتایج اخیر سبب شده تا فاصله این تیم مطرح با پایین جدول کمتر شود و آنها خطر سقوط را احساس کنند.

در چنین شرایطی ویسی تمهیدات ویژه‌ای را قبل از بازی با آلومینیوم اراک در نظر گرفته است؛ او که روز چهارشنبه در هفته بیست و پنجم لیگ برتر تیمش را در اراک به میدان می‌فرستد، تصمیم گرفته آرامش نفراتش را حفظ کند و برای این منظور آنها در سکوت کامل آماده می‌شوند.

در حالی که اکثر تیم‌های لیگ برتری از شرایط این روزهای خود هواداران شان را مطلع می‌کنند، بخش رسانه‌ای باشگاه فولاد با تصمیم عبدالله ویسی هیچ تصویری و خبری از آماده‌سازی این تیم منتشر نمی‌کند که این مسئله برای حفظ آرامش تیم در آستانه دیدار حساس با آلومینیوم است.

فولادی‌ها در روزهای گذشته مورد حمایت مسئولان کارخانه نیز واقع شدند و با اتحاد بیشتر کار خود را جلو می‌برند. آنها امیدوارند در سکوت کامل بتوانند شرایط خود را از نظر روحی و فنی بهبود ببخشند و مقابل آلومینیوم نمایش خوبی را ارائه کنند.

دیگر خبرها

  • قلم قرمز روی شاه ماهی نقل و انتقالات پرسپولیس
  • تشویق ۲۱۱ سوادآموز استان سمنان
  • خبرخوش برای سهامداران عدالت/تا این تاریخ سود را پرداخت می‌کنیم
  • واریز ۷۱۲ میلیارد تومان به حساب دهیاری‌های استان
  • افرادی که سهام عدالت دریافت نکرده‌اند بخوانند
  • پاداش قبولی سوادآموزان سال‌های ۱۳۹۸ و ۱۴۰۱ کردستان واریز شد
  • پرسپولیس جلوتر از استقلال
  • دارندگان سهام عدالت برای دریافت سود عجله کنند / فرصت یک هفته‌ای برای دریافت معوقات سود سهام عدالت
  • ویسی، در و پنجره‌های فولاد را بست!
  • افرادی که سهام عدالت دریافت نکرده اند این مطلب را بخوانند