Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-05-07@22:50:17 GMT

ظهور یک هیولا در سنگاپور همه را به وحشت انداخت+ عکس

تاریخ انتشار: ۴ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۰۹۱۹۷۹

ظهور یک هیولا در سنگاپور همه را به وحشت انداخت+ عکس

باشگاه خبرنگاران:  شهروندی اسکاتلندی که در سنگاپور زندگی می‌کند گفت که یک موجود عجیب در این منطقه یافت شده و باعث وحشت بسیاری از ساکنان ساحل دریاچه مک کریچی شده است. کارن لینگوی ۳۱ ساله افزود که این موجود عجیب به نظر می‌رسد مربوط به دوران ماقبل تاریخ باشد.

با این حال، بعدا معلوم شد که این موجود عجیب چیزی نیست جزماهی تمساح که متعلق به آمریکای جنوبی نیست، به این معنی که این ماهی هیولا در ۱۶ هزار کیلومتری خانه اصلی خود پیدا شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گفته  شده است که این هیولا ماهی یا ماهی تمساح یک شکارچی بزرگ است و تخم‌های سمی تولید می‌کند و حضور چنین ماهی مهاجمی می‌تواند آثار مخربی بر اکوسیستم‌های طبیعت داشته باشد.

در بیانیه مشترک، آژانس آب شهری و شورای پارک‌های ملی سنگاپور گفتند که این موجود شگفت انگیز یک نوع تمساح معروف به تمساح لورل است. و به آن تمساح فسیل زنده نیز گفته می‌شود، زیرا می‌توان قسمت عمده‌ای از ترکیب بیولوژیکی آن را به اجداد اولیه آن بازگرداند. در مورد چگونگی رسیدن این موجود به سنگاپور، مسئولین می‌گویند که ممکن است این حیوان به عنوان حیوان خانگی در قدیم نگهداری شده باشد و بعد اینجا ادامه نسل داده است.

قابل ذکر است که بر اساس این قوانین، مقامات سنگاپور کسانی را که این حیوانات را در دریاچه‌ها و آبراه‌ها رها می‌کنند با حبس حداکثر ۱۶۰۰ پوند مجازات می‌کنند.

 

منبع: فردا

کلیدواژه: تمساح هیولا ماهی تمساح

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۹۱۹۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رسانه‌ عبری: بایدن ارسال سلاح به اسرائیل را به تعویق انداخت

رسانه‌های عبری زبان به نقل از مسئولان اسرائیلی خبر دادند، ایالات متحده هفته گذشته ارسال محموله کمک‌های تسلیحاتی شامل مهمات را به دلیل اختلاف نظر در رابطه با عملیات رفح را به تاخیر انداخته است. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم،  به نوشته این رسانه‌ها این اولین باری است که بعد از 7 اکتبر دولت آمریکا اقدام به تعویق ارسال کمک‌های تسلیحاتی خود برای ارتش اسرائیل می‌کند.

محافل نظامی اسرائیل از عدم دسترسی به این مهمات ابراز نگرانی کرده و مسئولین اسرائیلی نیز در تلاش هستند تا علت دقیق این تاخیر را جویا شوند.

بایدن: دانشگاه‌ جای یهودی‌ستیزی نیستبایدن: با مصر و قطر درباره آتش بس غزه همکاری می‌کنیمبرنامه بایدن برای مقابله با جنبش دانشجویی حامی فلسطین چیست؟

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • هیولا به فلومیننزه بازگشت
  • پابند الکترونیک سارق حرفه‌ای را به دام انداخت
  • پابند الکترونیک سارق را حین سرقت به دام انداخت
  • مادری پسر معلول خود را خوراک تمساح کرد
  • واکسنی که ویروس‌های ظهور نکرده کرونا را از بین می برد!
  • نوسازی ناوگان اتوبوس‌رانی در سنگاپور
  • دانشگاه خودباوری را در جامعه به منصه ظهور برساند
  • آبگرفتگی در درمانگاه شهر چوئبده بیماران را به دردسر انداخت + فیلم
  • رسانه‌ عبری: بایدن ارسال سلاح به اسرائیل را به تعویق انداخت
  • ظهور شیوه عجیب در معاملات مسکن در ایران | علت چیست؟