Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا به نقل از المسیره یمن، «عبدالله الحاکم»  روز یکشنبه در نشستی با شماری از رؤسای قبایل استان‌های ذمار و البیضاء واقع در جنوب یمن بیان کرد: با نزدیک شدن به زمان آزادسازی استان مأرب باید به کسانی که به صف متجاوزان پیوستند با رافت برخورد شود و شرایط را برای بازگشت آنها تسهیل کرد و اجازه نداد دشمن از آنها سوء استفاده کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: استان‌های ذمار و بیضاء هم اکنون به گذرگاهی برای عبور و مرور مزدوران به استان مأرب بدل شده که باید از آن جلوگیری کرد.

رییس اطلاعات نظامی ارتش یمن اضافه کرد: مزدوران حزب اصلاح با روش‌های سازمان یافته و مطالعه شده، چه رسانه‌ای، مذهبی یا اجتماعی قصد متلاشی کردن جامعه در شمال و جنوب کشور را دارند.

الحاکم اظهار داشت: چشم طمع آمریکا، اسرائیل و مزدوران آنها به یمن باعث شد که از توطئه‌های نظامی، اقتصادی، سیاسی و حتی قبیله‌ای استفاده کنند.

وی تاکید کرد: پیروزی‌های عظیم و پیشرفت‌های بزرگی در همه زمینه‌های نظامی به دست آمده و تنها راه مزدوران تسلیم شدن و مورد عفو قرار گرفتن آنهاست.

پیشروی نیروهای ارتش و کمیته‌های مردمی این کشور به سمت استان اشغال شده مأرب همچنان ادامه دارد و این نیروها روز گذشته توانستند در نبردهایی که در حال حاضر در گذرگاه شرقی این استان در جریان است به پیروزی‌های بزرگی دست یابند.

منابع محلی در استانداری مارب گفتند که ارتش و کمیته‌های مردمی یمن طی ساعات گذشته نبردهای شدیدی را با نیروهای ائتلاف به رهبری عربستان انجام دادند و توانستند از شمال به سمت شرق شهر مأرب پیشروی کنند.

پیشروی‌های نیروهای انصارالله برای آزادسازی شهر مارب از هفته گذشته آغاز شده است و شکست‌های سنگین نیروهای متجاوز موجب شد تا مقام‌های دولت مستعفی یمن از ریاض درخواست نیرو کنند.

برچسب‌ها یمن

منبع: ایرنا

کلیدواژه: یمن یمن اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۹۲۰۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پشت پرده سفر محرمانه ۲ مقام نظامی و امنیتی اسرائیلی به قاهره

به گزارش همشهری‌آنلاین، رسانه‌های اسرائیلی از سفر محرمانه روز چهارشنبه رئیس ستاد کل ارتش هرتزی هالوی و رئیس سازمان امنیت داخلی (شاباک) رژیم صهیونیستی رونین بار به مصر با هدف بررسی چندین پرونده حسساس از جمله حمله نظامی به شهر رفح خبر دادند.

تلویزیون رژیم صهیونیستی نیز بدون اشاره به جزئیات بیشتر ادعا کرد که هالوی و بار در این سفر با رئیس دستگاه اطلاعات مصر عباس کامل دیدار کردند.

اما رادیو ارتش رژیم صهیونیستی گزارش داد که سفر هالوی و بار در راستای تدارک برای حمله زمینی قریب‌الوقوع به رفح صورت می‌گیرد.
این در حالی است که یک شب پیش از این سفر، قاهره صحت گزارش رسانه‌های آمریکایی مبنی بر مراوده با تل‌آویو درباره طرح‌های نظامی مربوط به رفح را تکذیب کرده بود.

ضیاء رشوان رئیس سازمان اطلاع رسانی مصر با صدور بیانیه‌ای در این خصوص تاکید کرد که «موضع قاطع مصر چندین بار توسط رهبری سیاسی در رد کامل این تهاجم اعلام شده است».

در حالی که قاهره بارها مخالفت کامل خود با حمله زمینی رژیم صهیونیستی به رفح را اعلام کرده، رئیس‌جمهور مصر عبدالفتاح السیسی در روز چهارشنبه نیز در گفت‌وگوی تلفنی با نخست‌وزیر هلند مارک روته درباره «پیامدهای فاجعه‌بار» هرگونه حمله احتمالی به رفح در جنوب نوار غزه که از بیش از ۲۰۰ روز پیش شاهد جنگ ویرانگر اسرائیلی است، هشدار داد.

کد خبر 847136 منبع: فارس برچسب‌ها مصر اسرائیل خبر ویژه رژيم صهيونيستى

دیگر خبرها

  • تلاش مزدوران اینترنشنال برای توجیه اقدامات وحشیانه پلیس آمریکا + فیلم
  • ایران و روسیه ائتلاف دفاعی تشکیل می دهند؟
  • بلاروس: ناتو باعث سلطه آمریکا بر اروپا شده و گسترش آن را نمی‌پذیریم
  • پشت پرده سفر محرمانه ۲ مقام نظامی و امنیتی اسرائیلی به قاهره
  • پورفرجی:حضور امینی در شهرداری اهواز باعث ایجاد اختلاف بین نیروهای انقلابی شده است
  • اردوغان: نتانیاهو شبیه هیتلر است/ عربستان سعودی: تداوم ارتکاب جنایات جنگی از سوی نیروهای اشغالگر اسرائیلی در غزه را محکوم می کنیم/ حزب الله مقر تیپ گولانی در عکا را هدف حمله پهپادی قرار داد/ رسانه صهیونیستی: داستان حقیقی این است که ما آنگونه که نتانیاهو م
  • تکذیب خروج نظامیان ایران از سوریه
  • مستشاران ایرانی از سوریه خارج شدند؟
  • خروج مستشاران ایران از سوریه از سوی یک مقام محور مقاومت تکذیب شد
  • تکذیب خروج مستشاران ایران از سوریه