Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش صدای ایران، محمود قاسم نژاد شامگاه یکشنبه در گفتگو با خبرنگاران با اشاره به اعمال تصمیمات سختگیرانه ترددی در شهرهای کرونایی، اظهار کرد: همچنان تابع سیاست‌های ستاد ملی مقابله با کرونا در نحوه و میزان ترددها هستیم.
جانشین رئیس ستاد مدیریت کرونا در گیلان با اشاره به در پیش بودن تعطیلات آخر هفته و تعطیلات نوروز، گفت: قرارگاه عملیاتی مدیریت کرونا موظف به تهیه دستورالعمل‌های مناسب برای سفرها و تعطیلات پیش رو شده که این دستورات از هفته آینده ابلاغ می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به برگزاری آزمون استخدامی دستگاه‌های اجرایی، تصریح کرد: دستگاه‌های اجرایی می‌توانند با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی نسبت به برگزاری آزمون استخدامی اقدام کنند.
قاسم نژاد با بیان اینکه سه استان شمالی یعنی گیلان، مازندران و گلستان طبق ستاد اعلام ستاد ملی کرونا، محدودیت تردد خواهند داشت، افزود: این محدودیت تردد برای شهرهای مسافر پذیر زرد نیز اعمال می‌شود.
جانشین رئیس ستاد مدیریت کرونا در گیلان با تاکید بر اینکه ورود به شهرهای شمالی محدودیت دارد، بیان کرد: زمان اجرای تردد شبانه در شهرها نیز از ۹ شب تا ۳ بامداد است.

منبع: صدای ایران

کلیدواژه: شهر های کرونایی ستاد ملی کرونا سفر مسافرت تعطیلات نوروز محدودیت تردد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت sedayiran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صدای ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۹۲۴۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تردد تهرانی‌ها در این مسیرها ممنوع


به گزارش تابناک، معاون عملیات پلیس راهور تهران بزرگ، از برقراری ممنوعیت های ترددی در محدوده صادقیه برای برگزاری مراسم سوگواری امام ششم شیعیان خبر داد.

سرهنگ احسان مومنی در گفت‌وگو با ایسنا، ضمن عرض تسلیت به مناسبت شهادت امام جعفر صادق(ع) گفت: با توجه به برگزاری مراسم سوگواری امام ششم شیعیان در محدوده صادقیه، محدودیت های ترددی ایجاد شده است.

معاون عملیات پلیس راهور تهران بزرگ درباره جزئیات ممنوعیت های ترددی ادامه داد: در مسیر شمال به جنوب خیابان اشرفی اصفهانی از تقاطع سازمان آب به سمت میدان صادقیه، بلوار آیت الله کاشانی به سمت شرق از تقاطع اباذر و خود میدان صادقیه به سمت غرب ممنوعیت ترددی داریم.

وی افزود: شهروندان می‌توانند از مسیرهای جایگزین استفاده کنند.

مومنی گفت: در حال حاضر رانندگانی که در خیابان اشرفی اصفهانی مسیر شمال به جنوب هستند؛ می توانند از خیابان سازمان آب به مسیر خود ادامه دهند.

معاون عملیات پلیس راهور تهران بزرگ ادامه داد: رانندگانی که در خیابان آیت الله کاشانی به سمت شرق هستند؛ می‌توانند از تقاطع اباذر به خیابان شهید سلیمی جهرمی شده و در بلوار فردوس ادامه مسیر دهند.

وی افزود: مسیر جنوب به شمال خیابان اشرفی اصفهانی از صادقیه به سمت شمال باز است و شهروندان می توانند تردد کنند.

مومنی از صبوری شهروندان تشکر کرد و از آنان خواست تا پایان این مراسم با پلیس همکاری لازم را انجام دهند.

دیگر خبرها

  • محدودیت‌های ترددی در محور پرترافیک اردبیل – آستارا
  • محدودیت تردد در هراز و چالوس/ ترافیک سنگین در محورهای شمالی
  • تردد تهرانی‌ها در این مسیرها ممنوع!
  • اعمال محدودیت ترافیکی در جاده های گیلان
  • تردد تهرانی‌ها در این مسیرها ممنوع
  • محدودیت تردد در محور چالوس اعمال شد
  • ادامه محدودیت‌های ترافیکی در جاده‌های مازندران
  • محدودیت سختگیرانه در ترخیص کالاهای ملوانی خسارت به بار می آورد
  • تداوم محدودیت‌های ترافیکی در جاده‌های مازندران
  • استمرار محدودیت‌های ترافیکی در جاده‌های مازندران