Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از ورایتی، فیلم ترکیبی زنده-انیمیشن «تام و جری» متعلق به کمپانی برادران وارنر ۲۶ فوریه در چین به نمایش درمی‌آید. به این ترتیب این فیلم اولین فیلم خارجی خواهد بود که در سال جدید چینی در سینماهای این کشور اکران می‌شود.

تعطیلات سال جدید چینی که از ۱۱ تا ۱۷ فوریه در چین برگزار شد، معمولاً پرفروش‌ترین روزهای سینماهای این کشور را رقم می‌زند؛ به همین دلیل مقامات چینی معمولاً برای حمایت از سینماهای داخلی به صورت غیررسمی مانع اکران فیلم‌های خارجی می‌شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امسال نیز در اولین روز از سال جدید چینی چند فیلم جدید داخلی روی پرده رفتند که «کارآگاه چاینا تاون ۳» و «سلام مامان» از جمله آنها بودند و بیشتر از بقیه فروختند.

حالا «تام و جری» به عنوان رقیبی برای این فیلم‌ها از روز جمعه روی پرده‌ها می‌رود. این روز، روز جشن فانوس و آخرین روز تعطیلات سال نوی چینی‌هاست.

فیلم جدید «تام و جری» به کارگردانی تیم استوری سازنده «چهار شگفت‌انگیز» ساخته شده و فیلمنامه آن را کوین کاستلو نوشته است. این فیلم با بودجه ۵۰ میلیون دلاری بازسازی انیمیشن مشهور سال ۱۹۴۶ است. داستان این فیلم در نیویورک می‌گذرد و پس از آنکه جری در هتل شیک این شهر اسکان می‌یابد یک کارمند جدید هتل مسئولیت می‌یابد تا او را پیش از یک عروسی مهم که قرار است در هتل برگزار شود، از آنجا بیرون کند. در نهایت تام وارد ماجرا می‌شود.

قرار بود این فیلم ۵ مارس (۱۵ اسفند) در آمریکا اکران شود اما بعد قرار شد از ۲۶ فوریه (۸ اسفند) راهی سینماهای آمریکا شود و همزمان در اچ‌بی‌او مکس نیز استریم شود.

با وجود اینکه «تام و جری» فرصت چندانی در چین برای تبلیغات نیافت، اما تا همین حالا بیش از ۲۳۰ هزار نفر برای تماشای آن در پلتفرم مائویان چین ثبت نام کرده‌اند.

کد خبر 5153163

منبع: مهر

کلیدواژه: تام و جری سینمای چین انیمیشن سی و ششمین جشنواره موسیقی فجر جشنواره موسیقی فجر فیلم کوتاه کنسرت آنلاین فیلم سینمایی موسیقی ایرانی ویروس کرونا تئاتر ایران جشنواره فیلم موج کیش برنامه تلویزیونی جشنواره فیلم رضوی شبکه دو سیما موسیقی نواحی شبکه پنج سیما تام و جری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۹۳۳۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وی‌ای‌آر چینی در لیگ برتر ایران!

به گزارش "ورزش سه"، در فصل جاری لیگ برتر فقط در دو مسابقه رفت و برگشت دربی پایتخت از تکنولوژی ویدئویی برای داوران استفاده شد و هیچ مسابقه دیگر در رقابت‌های داخلی به این سیستم مجهز نبود، اما این استثنا برای جدال استقلال و پرسپولیس از فصل بعد برداشته می‌شود.

طبق اطلاعاتی که خبرنگار ما کسب کرده، دیگر در تک بازی‌ها از وی‌ای‌آر استفاده نخواهد شد و مثل این فصل که دربی با تکنولوژی داور ویدئویی انجام گرفت و سایر بازی‌ها بدون این سیستم بود، چنین اتفاقی نمی‌افتد.

باید تمام ورزشگاه‌های فوتبال ایران که میزبان لیگ برتر هستند، به سیستم تکنولوژی کمک داور ویدئویی تجهیز شوند تا بدون استثنا در همه بازی‌ها از این سیستم بهره ببریم.

مقرر شده بود در اوایل اردیبهشت ماه کلاس وی‌ای‌آر برای داوران لیگ برتر فوتبال ایران برگزار شود که فیفا زمان برگزاری این دوره آموزشی را به تعویق انداخت و قرار است در آینده این اتفاق بیفتد و داوران ایرانی پای کلاس مدرسین فیفا بنشینند.

همچنین احتمال استفاده از وی‌ای‌آر در فینال جام حذفی نیز رد شد و چنین اتفاقی نمی‌افتد؛ چراکه تا زمان تجهیز همه ورزشگاه‌ها به این سیستم، برای یک بازی خاص از وی‌ای‌آر استفاده نمی‌شود و کمیته داوران فدراسیون فوتبال روی این موضوع تاکید جدی دارد.

گفتنی است مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال ایران چندی پیش اعلام کرد 6 دستگاه وی‌ای‌آر وارد ایران شده که این دستگاه‌ها از کشور چین بوده ولی هنوز مورد استفاده قرار نگرفته است.

دیگر خبرها

  • وی‌ای‌آر چینی در لیگ برتر ایران!
  • تسریع در روند رسیدگی به شکایات اتباع و مهاجرین خارجی از طریق کمیته حل اختلاف
  • برنامه سینماهای تهران، مشهد و شیراز امروز ۹ اردیبهشت + ساعت اکران «مست عشق» و قیمت بلیت
  • برنامه سینماهای اصفهان امروز یکشنبه ۹ اردیبهشت + ساعت اکران «مست عشق» و قیمت بلیت
  • اولین مرکز مهارت‌آموزی سربازان وظیفه خوزستان راه‌اندازی شد
  • «مست عشق» هنوز در ترکیه اکران نشده است/ اعلام زمان دقیق اکران ترکیه تا دو هفته آینده و رایزنی برای نمایش در کشورهای دیگر
  • ثبت رکورد پرمخاطب‌ترین روز سال برای «ملت» و «باغ کتاب»
  • ربات هوشمند خودروسازی چینی چری رونمایی شد
  • برنامه سینماهای تهران، مشهد و شیراز امروز ۸ اردیبهشت + ساعت اکران «مست عشق» و قیمت بلیت
  • برنامه سینماهای اصفهان امروز شنبه ۸ اردیبهشت + ساعت اکران «مست عشق» و قیمت بلیت