Web Analytics Made Easy - Statcounter

صادق ضیاییان اظهار کرد: طی ۲۴ ساعت آینده در برخی مناطق واقع در سواحل دریای خزر و برخی نقاط کرمان و طی روز سه‌شنبه (۵ اسفند) در استان‌های ساحلی خزر بارش پراکنده پیش‌بینی می‌شود همچنین از اواخر وقت این روز سامانه‌ای بارشی از سمت جنوب وارد کشور خواهد شد.

وی ادامه داد: این سامانه بارشی طی روز چهارشنبه (۶ اسفند) در مناطقی از جنوب، جنوب غرب و برخی نقاط مرکز کشور سبب وقوع رگبار و رعد و برق، وزش باد شدید و بارش برف در ارتفاعات می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ضیاییان با اشاره به اینکه طی روز چهارشنبه (۶ اسفند) با شمالی شدن جریانات و ریزش هوای سرد در نوار شمالی کشور و دامنه‌های شمالی البرز در استان‌های ساحلی خزر بارش برف و باران شدت می‌گیرد، اظهارکرد: دریای خزر نیز طی این مدت مواج و متلاطم خواهد بود همچنین در اردبیل، برخی نقاط شمالی آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، خراسان شمالی و شمال خراسان رضوی بارش برف پیش‌بینی می‌شود.

به گفته مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی طی روز پنجشنبه (۷ اسفند) در جنوب غرب، جنوب، شرق، جنوب شرق، شمال غرب، غرب، سواحل غربی دریای خزر، برخی نقاط مرکزی کشور و دامنه‌های جنوبی البرز بارش خواهیم داشت و شدت بارش نیز طی این روز در غرب سواحل خزر، نیمه جنوبی فارس و کرمان پیش‌بینی می شود.

وی اضافه کرد: طی روز جمعه (۸ اسفند) بارش پراکنده در غرب، مرکز، سواحل غربی دریای خزر، دامنه‌های البرز و در بخش‌هایی از کرمان و شمال سیستان و بلوچستان ادامه دارد.

ضیاییان در پایان درباره وضعیت جوی تهران طی دو روز آینده اظهار کرد: آسمان تهران فردا (۵ اسفند) صاف تا کمی ابری همراه با وزش باد، گاهی وزش باد شدید و با حداقل دمای ۵ و حداکثر دمای ۱۴ درجه سانتیگراد و طی روز چهارشنبه (۶ اسفند) نیز صاف تا کمی ابری همراه با وزش باد و گاهی وزش باد شدید با حداقل دمای ۴ و حداکثر دمای ۱۲ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

منبع: ایسنا

منبع: ساعت24

کلیدواژه: پیش بینی می شود برخی نقاط دریای خزر وزش باد طی روز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۹۴۰۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زنگ خطر سیلاب در ۲۳ شهر مازندران

به گزارش جام جم آنلاین مازندران،براساس هشدار جوی سطح نارنجی هواشناسی مازندران سامانه بارشی تا اواخر وقت سه‌شنبه چهارم اردیبهشت ماه امسال مهمان آسمان مازندران است.منطقه اثر این سامانه بارشی امشب در ارتفاعات و سه‌شنبه در کل استان است. طی این مدت شاهد بارش باران (در ارتفاعات بالای ۲۵۰۰ متر با بارش برف) ، وزش باد نسبتاً شدید، کاهش دما، احتمال رعدوبرق و تگرگ هستیم که بارش در ارتفاعات از مقدار و شدت بیشتری برخوردار است.حسینعلی محمدی مدیرکل مدیریت بحران مازندران  اظهار کرد: تمرکز این سامانه بارشی بر مناطق غربی و مرکزی استان مازندران است.   وی افزود: بیشترین اثرگذاری این سامانه سرد بارشی در آلاشت، هزارجریب، جویبار، فریدونکنار، گلوگاه، نکا، بابل، بابلسر، ایزدشهر، بلده، سوادکوه، تنکابن، چالوس، دلیر، رامسر، رینه، عباس‌آباد، کجور، آمل، کلاردشت، محمودآباد، نور و نوشهر پیش‌بینی شده است.   مدیرکل مدیریت بحران مازندران با هشدار احتمال طغیان و بالا آمدن ناگهانی آب رودخانه‌ها در سراسر استان به‌ویژه مناطق غربی مازندران، خاطرنشان کرد: لازم است مردم و مسافران از تردد و توقف در حاشیه رودخانه‌ها و مناطق سیل‌خیز استان تا اواخر امروز پرهیز کنند.محمدی یادآور شد: طوفان، رعدوبرق و تگرگ بیشتر ارتفاعات دلیر، رینه، سیاه‌بیشه، کیاسر را دربرمی‌گیرد.وی با اشاره به لغزندگی جاده‌ها، کاهش دید، اختلال در تردد محورهای کوهستانی، گفت: باتوجه به فعالیت این سامانه بارشی، عدم استقرار در مناطق مرتفع، پرهیز از فعالیت‌های کوه‌نوردی،خودداری از چرای دام در حاشیه رودخانه‌ها و نواحی مرتفع و مقاوم‌سازی پوشش خزانه‌های برنج ضروری است.

دیگر خبرها

  • رگبار باران، رعد و برق و وزش باد در نیمه شرقی کشور / بارش‌ها در کدام مناطق ادامه دارد؟
  • هشدار به تهرانی‌ها؛ بارش‌ها در پایتخت شدید می‌شود
  • باران همچنان در این مناطق می‌بارد | شدت بارش‌ها در ۵ استان | وزش باد شدید و گرد و خاک در بخش‌هایی از کشور
  • هشدار بارش شدید باران در ۲۱ استان
  • فعالیت سامانه بارشی تا روز جمعه | افزایش تدریجی دمای هوا از پنجشنبه
  • تدوام سامانه بارشی در استان تا فردا + فیلم
  • اعلام هشدار سطح نارنجی هواشناسی برای بارش باران و تگرگ در کرمان
  • بارش‌ شدید باران در تهران و ۱۰ استان دیگر | هوا تا این روز سردتر خواهد شد
  • زنگ خطر سیلاب در ۲۳ شهر مازندران
  • بارندگی در کشور ادامه دارد / از پنجشنبه هوا گرم‌تر می‌شود