Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از شبکه فاکس نیوز، مایک پنس برای جلوگیری از مواجهه با دونالد ترامپ از شرکت در یکی از همایش‌های حزب جمهوری خواه امتناع کرد.

بنا به گفته یک منبع آگاه، معاون رئیس جمهور سابق آمریکا دعوت برای سخنرانی در همایش «کنفرانس اقدام سیاسی محافظه‌کار» را نپذیرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بناست رئیس جمهور پیشین آمریکا در این مراسم حضور یابد و اولین سخنرانی خود را از زمان ترک قدرت انجام دهد.

دو منبع آگاه به فاکس نیوز گفتند که ترامپ قصد دارد روز یکشنبه، ۲۸ فوریه در این کنفرانس سخنرانی کند. این رویداد روز پنجشنبه در اورلاندو، فلوریدا آغاز می‌شود. فاکس نیوز به نقل از یکی از نزدیکان پنس نوشت معاون رئیس جمهور سابق به عمد از حضور در انظار عمومی امتناع می‌کند و ترجیح می‌دهد فعلا بر روی خانواده و همکاری با بنیاد هریتج و آمریکای جوان متمرکز شود.

برخی از نزدیکان پنس اعلام کردند معاون رئیس جمهور سابق آمریکا پس از یورش حامیان ترامپ به کنگره در ششم ژانویه حسن ناخوشایندی نسبت به وی دارد. روابط ترامپ و پنس از آن زمان به تیرگی گراییده و رئیس جمهور سابق آمریکا در جایی از معاونش به عنوان یک خائن نام برد.

ترامپ انتظار داشت پنس با توجه به اختیاراتش نتیجه انتخابات ریاست جمهوری سوم نوامبر را رد کند و وی را در کاخ سفید ابقا کند، اما وقتی با امتناع معاونش مواجهه شد، دست به دامن حامیان افراطی خود شد و رسوایی تاریخی را در کارنامه سیاسی خود به ثبت رساند.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دونالد ترامپ مایک پنس اخبار آمریکا رئیس جمهور سابق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۹۴۱۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سخنرانی رئیس جمهور در امامزاده حسن(ع) تهران

سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور بعد از ظهر امروز پنجشنبه با حضور در اجتماع مردم مناطق جنوب غربی تهران، در صحن امام‌زاده حسن (ع) سخنرانی کرد. به اشتراک بگذارید: https://tn.ai/3075030 درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار ؛ جدیدترین اخبار لحظه به لحظه امروز پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS تلگرام اینستاگرام توییتر   آپارات   سروش   آی‌گپ   گپ   بله   روبیکا   ایتا
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

دیگر خبرها

  • اولین گردهمایی ائمه جمعه استان خوزستان با محوریت تبیین جایگاه مسجد در الگوی اعتلای شهر
  • بلومبرگ: تیم اقتصادی ترامپ به دنبال مقابله با کشورهایی است که دلارزدایی می‌کنند
  • واکنش دستیار رئیس جمهور به رفتار‌های تند در مواجهه با بی حجابی (فیلم)
  • سخنرانی رئیس جمهور در امامزاده حسن(ع) تهران
  • جو بایدن به زودی می‌میرد | دلیل پیروزی احتمالی ترامپ مشخص شد
  • (ویدیو) واکنش دستیار رئیس جمهور به رفتار‌های تند در مواجهه با بی‌حجابی
  • سناریوی زندانی شدن ترامپ روی میز سرویس مخفی آمریکا
  • سناریو زندانی شدن ترامپ روی میز سرویس مخفی آمریکا
  • ترامپ: پلیس باید دانشجویان مخالف اسرائیل را به شدت سرکوب کند
  • ترامپ: پلیس باید دانشجویانی که مخالف (نسل‌کشی) اسرائیل در غزه هستند را به شدت سرکوب کند