Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس جمهور در پی گزارش رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی از اقدامات به عمل آمده درباره زلزله شامگاه ۲۹ بهمن ۹۹ استان های کهگیلویه و بویر احمد و اصفهان، تاکید کرد که بازسازی کلیه مناطق زلزله زده کهگیلویه و بویراحمد و اصفهان، تا پایان تیرماه سال ۱۴۰۰ به اتمام برسد.

به گزارش ایسنا، حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی در پاسخ گزارش آقای علیرضا تابش ضمن تشکر از تلاش های انجام شده، نوشت:" برنامه ریزی برای بازسازی کلیه مناطق آسیب دیده به گونه ای باشد که تا پایان تیرماه سال ۱۴۰۰ عملیات به اتمام برسد و مردم عزیز آسیب دیده بتوانند در منازل خود استقرار یابند".

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در گزارش خود به رئیس جمهور خاطرنشان کرده است که این بنیاد به پشتوانه تجارب و عملکرد گذشته در بازسازی‌های مختلف، بلافاصله بعد از وقوع سانحه در مناطق هدف حاضر شده است تا پس از ارزیابی خسارت و تشکیل پرونه برای خسارت‌ دیدگان، مراحل و اقدامات بازسازی را با سرعت و کیفیت مطلوب آغاز نموده و انشاءالله تا قبل از پایان نیمه اول سال ۱۴۰۰، بازسازی کلیه مناطق آسیب دیده را به نحو شایسته‌ای با وحدت رویه در مدیریت باسازی و ضمن جلب مشارکت مردم به اتمام رساند.

روحانی همزمان در جلسه یکشنبه شب هیات دولت ضمن تشکر و تقدیر از حضور به موقع و خدمت رسانی فشرده وزارت راه و شهرسازی، جمعیت هلال احمر، ستاد مدیریت بحران کشور و بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و همدلی و هماهنگی مسئولان استان ها، نیروهای مردمی و نهادهای انقلابی، به سازمان برنامه و بودجه کشور دستور داد منابع مالی لازم در این خصوص را تخصیص و تأمین کند.

در همین جلسه، هیات دولت با پیشنهاد سازمان برنامه و بودجه کشور برای اختصاص مبلغ ۱۷۲ میلیارد تومان به عنوان کمک بلاعوض و نیز مبلغ ۳۰۷ میلیارد تومان تسهیلات بانکی به خانواده های آسیب دیده از زلزله در استان های کهگیلویه و بویراحمد (سی سخت و دنا) و اصفهان (سمیرم) موافقت کرد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: حسن روحانی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی زلزله سی سخت استانی سیاسی آسیب دیده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۹۴۲۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سفر رئیس سازمان اورژانس کشور به کهگیلویه و بویراحمد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، سرپرست اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث استان گفت: جعفر میعادفر رئیس سازمان اورژانس کشور در سفری دو روزه با هدف بازدید از توانمندی ها و پایگاههای اورژانس استان و بررسی مسائل و مشکلات و برنامه های آتی این مرکز به این استان سفر خواهد کرد. محمدامین نیکویی نژاد، افزود: دیدار با آیت الله حسینی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهر یاسوج، دیدار با احمدزاده استاندار کهگیلویه و بویراحمد، دیدار با مدیرعامل شرکت نفت و گاز گچساران به منظور راه اندازی پایگاه اورژانس هوایی، کلنگ زنی سه پایگاه اورژانس ۱۱۵ در استان، بازدید از پروژه ساختمان ستاد مرکزی و همچنین نقلیه اورژانس ۱۱۵ استان، کنفرانس خبری و مطبوعاتی با رسانه ها، دیدار با پرسنل و کارشناسان اورژانس استان، برگزاری نشست با رئیس و هیئت رئیسه دانشگاه علوم پزشکی استان از دیگر برنامه‌های این سفر دو روزه است.
گفتنی است در این سفر دو روزه محمد سرور، معاون فنی و عملیات اورژانس کشور، رئیس‌سازمان اورژانس کشور  را همراهی می کند.

دیگر خبرها

  • افتتاح دو پروژه راه آهن ملایر کرمانشاه و پایان بازسازی مناطق زلزله‌زده
  • چهار هزار میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل بازسازی مناطق زلزله‌زده و حل برخی از مشکلات کلانشهر کرمانشاه
  • ساختمان‌های اداری باقیمانده در مناطق زلزله‌زده کرمانشاه بازسازی و تکمیل می‌شود
  • لزوم پیش‌بینی آمبولانس‌های ویژه شرایط کوهستانی برای کهگیلویه و بویراحمد
  • بازدید میدانی رئیس سازمان مدیریت بحران کشور از بنا‌های آسیب دیده زلزله ۹۶
  • فیلم/ تلاش برای بازسازی جاده‌های آسیب‌دیده از سیل
  • سفر رئیس سازمان اورژانس کشور به کهگیلویه و بویراحمد
  • نیروگاه‌های برق به استقبال روزهای اوج مصرف تابستان می روند | وزیر نیرو: تعمیرات نیروگاه‌ها تا نیمه اردیبهشت پایان می‌یابد
  • تعمیرات نیروگاه‌ها تا نیمه اردیبهشت پایان می‌یابد
  • بررسی روند بازسازی زیرساختهای آب وفاضلاب مناطق زلزله زده خوی