Web Analytics Made Easy - Statcounter

اسفندیار ضیائی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: مبینا کوشش نوجوان گیلانی عضو کانون پرورش فکری گیلان از مرکز فرهنگی هنری شماره ۲ کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان بندرانزلی شایسته تقدیر شد.

وی خاطر نشان کرد: هماهنگی اثر با موضوع‌ های مهرواره، توجه به مشاهده کودکان و تخیل آن‌ ها در آثار، پایبندی به شرایط فراخوان و ارتباط اثر با موضوع‌ های مهرواره، از جمله ملاک‌های داوری در بخش نقاشی بود که بر این اساس اثر مبینا کوشش عضو نوجوان کانون عنوان اثر شایسته‌ تقدیر این مهرواره را به خود اختصاص داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه فراخوان مهرواره بی نشان در بخش های نقاشی، عکس، شعر و داستانک در قالب بخش های هنری و ادبی برای قدردانی از تلاش‌ های مدافعان سلامت و کادر درمان در پاییز ۹۹ انتشار یافت، اضافه کرد: در بخش هنری این مهرواره در دو قالب نقاشی برای گروه‌ های سنی نوباوه بالای ۴ سال، نوخوان بالای ۷ سال، نونهال بالای ۹ سال، نونگاه بالای ۱۲ سال و نوجوان بالای ۱۵ سال و عکاسی برای گروه‌های سنی نوخوان بالای ۷ سال، نونهال بالای ۹ سال، نونگاه بالای ۱۲ سال و نوجوان بالای ۱۵ سال برگزار شد.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان گیلان خاطر نشان کرد: اسامی برگزیدگان بخش نقاشی و عکس مهرواره ستاره‌های بی‌نشان در سایت خبری کانون به نشانی kanoonnews.ir  قابل مشاهده است و آثار برگزیده و شایسته‌تقدیر این مهرواره نیز در نگارخانه مجازی پرتال کانون به نشانی kpf.ir  به ‌نمایش گذاشته خواهد شد.

پیش از این فاطمه خلیلی، عضو نوجوان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان گیلان عنوان شایسته‌ تقدیر بخش ادبی مهرواره ستاره‌ های بی‌ نشان را به خود اختصاص‌ داده بود.

افزون بر ۵۰ هزار کودک و نوجوان در مراکز فرهنگی هنری کانون پرورش فکری گیلان عضو هستند.

برچسب‌ها رشت کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان گیلان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: رشت کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان گیلان رشت کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان گیلان اخبار کنکور کانون پرورش فکری کودکان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۹۴۴۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۶۰۰ معلم نمونه مازندرانی تقدیر می‌شوند

مدیرکل آموزش و پرورش مازندران گفت: در برنامه هفته معلم از ۶۰۰ معلم نمونه قدردانی می‌شود. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ساری، آیت الله محمدباقر لائینی نماینده ولی فقیه در مازندران در دیدار با مدیرکل آموزش و پرورش و اعضای ستاد گرامیداشت هفته معلم با قدردانی از  معلمان و فرهنگیان مازندران اظهار داشت: هفته معلم  یادآوری خاطره معلم مجاهد شهید آیت الله مطهری است و در این هفته از معلمان فرهیخته تجلیل می‌شود.

وی با آرزوی تعالی درجات برای روح مطهر این شهید فرهیخته تصریح کرد: قدردانی از زحمات تربیتی، علنی، آموزشی جامعه فرهنگیان ضرورت دارد.

وی با تاکید بر اهمیت تعلیم و تربیت و مرورش نسل معنوی و تاثیر تربیت متعالی در آینده دانش آموزان گفت: آینده یک مملکت و یک جامعه در گرو آموزش و پرورش است. ضرورت دارد در جهاد تبیین از نظر افرادی که با نسل جدید آشنا هستند استفاده کنیم.

آیت الله لائینی با تاکید بر اینکه باید در مدارس تربیت پرورشی را جدی بگیریم اظهار کرد: قرآن تزکیه را قبل از تعلیم ذکر کرده و در واقع پرورش مهمتر از تعلیم است. مدارس هیئت امنایی از قلمرو آموزش و پرورش خارج نیست و باید در این مدارس همه چیز حساب شده باشد. در عین اینکه اینگونه مدارس امنایی دولتی هست باید برنامه‌های فرهنگی و تربیتی ویژه‌ای برای دانش آموزان داشته باشد.

وی گفت: شاهد همکاری مسئولین شهری هستیم و در هر شهر می‌توانیم یک یا چند مدرسه هیئت امنایی داشته باشیم.

حسین کمالی مدیرکل آموزش و پرورش مازندران  هم با اشاره به اجرای برنامه‌های فرهنگی متنوع  هفته معلم در استان افزود: در هفته معلم به مدارس توصیه شده برنامه با مشارکت اولیای دانش آموزان  و خانواده فرهنگیان برگزار کنند. 

کمالی تصریح کرد: در آیین تجلیل معلم نیز از 600 معلم قدردانی می‌شود. 98 معلم منتخب شهرستانی و 9 معلم کشوری معرفی شده‌اند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • نوجوانان بوشهری بر بال آهنین به سودای پرواز پرداختند
  • کودکان با شعر زندگی موفق‌تری خواهند داشت
  • ۶۰۰ معلم نمونه مازندرانی تقدیر می‌شوند
  • اجرای طرح «هر کلاس یک قفسه کتاب» در خوزستان
  • نوزدهمین جشنواره هنر‌های نمایشی آغاز شد
  • نوزدهمین جشنواره هنر‌های نمایشی کانون پرورش فکری آذربایجان‌غربی آغاز شد
  • آغاز نوزدهمین جشنواره هنرهای نمایشی کانون پرورش فکری آذربایجان‌غربی
  • آغاز نوزدهمین جشنواره هنر‌های نمایشی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان
  • اماندهی حریم کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خوزستان
  • تماشاخانه سیار کانون پرورش فکری به کرمان آمد