Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-28@02:12:09 GMT

کشف سه کیلوگرم تریاک در لیمو عمانی در فرودگاه امام(ره)

تاریخ انتشار: ۴ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۰۹۴۵۷۱

کشف سه کیلوگرم تریاک در لیمو عمانی در فرودگاه امام(ره)

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از گمرک ایران، با هوشیاری پرسنل گمرک فرودگاه امام (ره) سه کیلوگرم در تریاک در محموله‌های فریت و در لیمو و پفک و بیسکوئیت جاسازی شده بود، کشف شد.

سید روح اله لطیفی، سخنگوی گمرک اظهار داشت: مقصد این محموله، شهر فرانکفورت آلمان بود که با هوشیاری پرسنل گمرک فرودگاه امام (ره)، کارکنان حراست و واحد مربیان سگ‌های مواد یاب کشف و ضبط شد و در اختیار مقام قضائی گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: محموله دیگری که از استرالیا به فرودگاه امام (ره) با رویه مسافری وارد شده بود در کف شطرنج ۶۲۰ قرص روانگردان اکستازی کشف و تحویل مقام قضائی شد.

کد خبر 5153266

منبع: مهر

کلیدواژه: سخنگوی گمرک کشف تریاک گمرک ایران اقتصاد مقاومتی بانک مرکزی ایران اقتصاد آمریکا ویروس کرونا شاخص کل بورس وزارت جهاد کشاورزی قیمت دلار قیمت نفت قیمت طلا ایالات متحده امریکا بورس تهران مرز دوغارون رمز ارز بازار سهام اسیا فرودگاه امام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۹۴۵۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انجام ۲ پرواز به مقصد مدینه منوره

به گزارش خبرگزاری مهر، طبق اعلام روابط عمومی هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران (هما) امروز (هفتم اردیبهشت ۱۴۰۳) ۲ پرواز از فرودگاه حضرت امام (ره) و آیت الله صدوقی یزد برای اعزام زائران حج عمره برنامه ریزی شده است.

بر پایه این گزارش، عمره‌گزاران استان تهران در ساعت پنج و ۴۰ بامداد امروز فرودگاه حضرت امام (ره) را به مقصد مدینه ترک کردند.

همچنین زائران استان یزد با پرواز شماره ۱۵۵۰ هواپیمایی‌جمهوری اسلامی در ساعت ۱۶ و ۳۰ دقیقه از فرودگاه یزد به عربستان رهسپار می‌شوند. پرواز بازگشت زائران استان یزد طبق برنامه ریزی صورت گرفته روز ۱۷ اردیبهشت ماه سال جاری‌خواهد بود.

کد خبر 6089033 فاطمه صفری دهکردی

دیگر خبرها

  • محموله ۲۴۷ کیلویی حشیش در مشهد کشف شد
  • کشف محموله ۲۴۷ کیلوگرمی حشیش در مشهد
  • کشف و توقیف ۱۶۳ کیلوگرم تریاک در کرمانشاه
  • کشف ۴۳۰ کیلوگرم تریاک و حشیش از سوی یگان‌ ویژه
  • انهدام ۲ باند توزیع مواد مخدر و کشف ۱۶۳ کیلوگرم تریاک در کرمانشاه
  • ۸۵ زائر گیلانی حج تمتع به عربستان اعزام شدند
  • ۸۵ گیلانی امروز به سرزمین وحی اعزام می شوند
  • انجام ۲ پرواز به مقصد مدینه منوره
  • کشف بیش از ۸ کیلوگرم تریاک در خلیل آباد
  • ۲۰ کیلوگرم تریاک در عملیات مشترک پلیسی در خراسان شمالی کشف شد