Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ انتخابات ریاست هیأت فوتبال استان تهران از ساعت ۱۰:۱۵ صبح امروز در هتل المپیک تهران با حضور ۷ نفر از نامزدهای انتخاباتی و اعضا آغاز شد. از جمع انصراف‌دهندگان از این انتخابات، علیرضا یزدانی، سعید فتاحی، علی ایلکا، نورالدین بدخشان، حسین صالح و مجید ختومی که از حضور در مجمع انصراف داده بودند، در جلسه شرکت نکردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پس از صحبت‌های ابتدایی عباس تیموری دبیر هیأت فوتبال استان تهران، ناگهان اهالی رسانه در شرایطی که کمتر از سه دقیقه در جلسه مجمع حضور داشتند، با نظر مسئولان هیأت فوتبال و حراست از در سالن بیرون رانده شدند.

* نکته عجیب اینجاست که برخلاف سایر مجامع پس از بیرون راندن خبرنگاران از جلسه مجمع، هیچ‌گونه ویدئوپروژکشنی برای آنها در نظر گرفته نشده بود که آنها بتوانند از این طریق از اتفاقاتی که داخل جلسه رخ می‌دهد مطلع شوند. این رفتار عجیب با اعتراض شدید اهالی رسانه همراه شد.

* مجید کیومرثی که از حضور در این انتخابات منع شده بود دیگر نامزد غایب در این جلسه بود.

* حبیب‌الله شیرازی، مهدی ملک‌آباد، محمد محمودی، حسین خبیری، اسماعیل گودرزی، مهدی طوهافچی، نیما نکیسا، اصغر زرگر از حاضران در این مجمع انتخاباتی هستند.

۲۵۶ ۲۵۱

کد خبر 1488928

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: فدراسیون فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۹۴۶۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افشین قطبی شدیدا دلخور و به حضور در تیم ملی واکنش نشان داد

 


در حالی که پس از جدایی حمید مطهری از جمع مربیان کادرفنی برخی از رسانه‌ها اعلام کردند قراراست به زودی افشین قطبی کار خود را در کادرفنی تیم ملی آغاز کند، این خبر از سوی مهدی حاج باقر تایید نشد.

در این راستا حاج باقر ضمن اعلام دلخوری افشین قطبی از شایعاتی که برخی رسانه‌ها به آن پرداخته‌اند، تصریح کرد: امیر قلعه‌نویی حسن نیت خود را در خصوص همکاری قطبی در کادرفنی تیم ملی اعلام کرده است و قطبی هم صراحتا ضمن تشکر از این مساله، اعلام کرده است همواره دوست دارد به فوتبال ایران کمک کند، اما این مساله که به تازگی از سوی برخی رسانه‌ها در خصوص اضافه شدن قطبی به کادرفنی تیم ملی برسر زبان‌ها افتاده است، صحت ندارد و در صورت تکرار، به شکل قانونی این مساله را پیگیری می‌کنیم.

وی تاکید کرد: حضور قطبی به کادر فنی به شکلی که این رسانه مطرح نموده، به هیچ وجه مورد تایید قطبی و آقای قلعه‌نویی نیست.

tags # تیم ملی فوتبال ایران ، افشین قطبی سایر اخبار (تصاویر) این گوسفند غول‌پیکر چینی از پورشه هم گران‌تر است! قارچ‌های زامبیِ سریال آخرین بازمانده (The Last Of Us) واقعی هستند! (تصاویر) عجیب و باورنکردنی؛ اجساد در این شهر خود به خود مومیایی می‌شوند آخرین حسی که افراد در حال مرگ از دست می‌دهند، چه حسی است؟

دیگر خبرها

  • حضور مشروط رسانه برای بازی نساجی و پرسپولیس
  • عمو مسعود باشکوه بدرقه شد
  • انتخابات مرحله دوم چه بسا مهم‌تر از مرحله اول است
  • ۵۱ میلیون ایرانی گواهی‌نامه رانندگی دارند
  • مراسم تشییع مرحوم مسعود اسکویی برگزار شد
  • حضور میرشاد ماجدی در جلسه ای اف سی
  • ببینید | اعلام جزئیات برگزاری انتخابات الکترونیک در تهران
  • افشین قطبی شدیدا دلخور و به حضور در تیم ملی واکنش نشان داد
  • مرحله دوم انتخابات به اندازه مرحله قبلی مهم است/ قدردان تلاش رسانه‌های استان هستیم
  • هشدار پلیس فتا خوزستان درباره انتخابات