Web Analytics Made Easy - Statcounter

احمد علیرضا بیگی نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، با اشاره به نشست غیرعلنی امروز مجلس گفت: در این جلسه بیانیه مشترک معاون اول رئیس جمهور و رئیس آژانس بین المللی انرژی اتمی مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

وی افزود: نمایندگان بند 2 این بیانیه را مغایر با قانون مجلس درباره اقدام راهبردی برای لغو تحریم‌ها دانستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: در بند 2 این بیانیه آمده است که اجرای پروتکل  الحاقی متوقف شود اما نظارت‌های آژانس با هدف راستی‌آزمایی تا سه ماه دیگر ادامه یابد.

علیرضا بیگی خاطرنشان کرد: این اقدام درواقع دور زدن قانون است و عدم اجرای پروتکل الحاقی در لفظ بوده و محتوای کار تحت عنوان نظارت برای راستی‌آزمایی تا سه   ماه دیگر در حال اجراست.

وی افزود: در این جلسه نمایندگان تصمیم گرفتند تا طبق  آیین‌نامه داخلی مجلس بررسی بیانیه مشترک معاون اول رئیس جمهور و رئیس سازمان بین المللی انرژی اتمی در دستورکار صحن قرار گیرد و لایحه بودجه در دستورکار نباشد.

نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: همچنین بر اساس تصمیم نمایندگان بنا شد تا متخلفین در اجرای قانون اقدام راهبردی برای لغو تحریم‌ها، به دادگاه معرفی شوند.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: مجلس شورای اسلامی تحریم ها مجلس دادگاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۹۴۷۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نماینده ویژه رئیس جمهور چین: ایران در خاورمیانه شریک راهبردی است

علی باقری معاون سیاسی ورارت امور خارجه که برای شرکت در نشست معاونان و نمایندگان ویژه کشور‌های بریکس به مسکو سفر کرد، در حاشیه این نشست، با چانگ نماینده ویژه رئیس جمهور چین دیدار و گفتگو کرد.

باقری در این دیدار گفت: بریکس نشان داد دارای ابتکار عمل برای نقش آفرینی‌ها در صحنه و تحرک کشور‌های عضو در چارچوب چند‌جانبه‌گرایی است.

طرف چینی در این دیدار ضمن محکومیت مجدد حمله رژیم صهیونیستی به بخش کنسولی سفارت ایران در دمشق، گفت: از اقدامات ایران در دفاع از حقوق مردم فلسطین تشکر می‌کنیم و اقدامات ایران در منطقه را شایسته می‌دانیم. 

این مقام ارشد چین افزود: چین بر این باور است که ایران همواره در خاورمیانه شریک راهبردی است. در ادامه طرفین به بحث و بررسی درباره موضوعات مورد علاقه پرداختند.

منبع: فارس

باشگاه خبرنگاران جوان سیاسی سیاست خارجی

دیگر خبرها

  • نماینده ویژه رئیس جمهور چین: ایران در خاورمیانه شریک راهبردی است
  • مجلس در این هفته| ساماندهی اجاره و اصلاح مالیات بر سوداگری
  • خبر جدید از افزایش منطقی حقوق بازنشستگان و مستمری‌بگیران / دریا بیگی تشریح کرد
  • واکنش عجیب مدیرعامل تیک تاک به اقدام جو بایدن
  • مهاجری خطاب به ذوالنور: از رئیسی حساب‌کشی کنید
  • مهاجری خطاب به ذوالنور: از رئیسی و دولت حساب‌کشی کنید
  • تشریح جزییات برگزاری دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی
  • کنایه مهاجری به ذوالنور: اگر می‌خواهید همین مجلس ضعیف، ضعیف تر نشود از دولت و شخص رئیس‌جمهور حساب کشی کنید
  • بایدن قانون کمک ۹۵ میلیارد دلاری برای ارسال سلاح به اوکراین و اسرائیل را امضا کرد
  • جزییات جدید از پرونده مهسا امینی