Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان جاسک گفت: اقدامات حوزه های سلامت محیط، مبارزه با بیماریها و سلامت خانواده در راستای پیشگیری و کنترل کووید 19 طی بهمن ماه سال را جاری تشریح کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان، عبدالعظیم احمدپور افزود: یک هزار و 128 بازدید از مراکز مواد غذایی و اماکن شهرستان جاسک انجام شد که از این تعداد ۱۲۵ واحد اخطاریه بهداشتی صادر، ۲ واحد متخلف صنفی به مراجع قضایی معرفی و ۸ مرکز و اماکن سطح شهرستان جاسک نیز پلمب شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین ۱۵۸ بازدید به صورت مشترک با سازمان ها دیگر انجام شد.

وی ابراز کرد: ۳ تیم نمونه گیری سیار از کارشناسان مدیریت مبارزه با بیماریها به مناطق مختلف اعزام و از مشاغل پرخطر نمونه گیری انجام شد که در طی ماه بهمن ۴۱۵ نمونه گیری توسط این تیم ها انجام شده است.

این مقام مسئول عنوان کرد: در این مدت از ملوانان ۲۳ شناور که وارد اسکله جاسک شدند نمونه گیری کووید انجام شد؛ در مجموع یک هزار و 90 مورد نمونه گیری طی بهمن ماه در شهرستان جاسک انجام شد که ۸۰۵ مورد آن پی.سی.آر و ۲۸۵ مورد نیز تست سریع بوده است.

احمدپور بیان کرد: پیگیری بیماران روزانه به صورت حضوری و تلفنی انجام می شود؛ همچنین آخرین وضعیت بیماران کووید 19 مثبت از نظر شرایط جسمی و رعایت قرنطینه مورد بررسی قرار می گیرد.

مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان جاسک با اشاره به برگزاری جلسه آموزشی دستورالعمل "کرونا و بارداری" جهت ماماهای مراکز گفت: غربالگری هفتگی مادران باردار از نظر داشتن علائم کووید۱۹ بصورت تلفنی و حضوری انجام و افراد علامتدار جهت ویزیت پزشک و در صورت نیاز انجام تست کرونا پیگیری شدند؛ همچنین یک مادر باردار کرونا مثبت نیز به صورت روزانه در قرنطینه خانگی تحت نظر قرار دارد.

وی تصریح کرد: در حوزه آموزش و اطلاع رسانی؛ بنرهای آموزشی در میادین و خیابان های سطح شهرستان جاسک با همکاری سایر ادارت نصب شد.

احمد پور اضافه کرد: با استفاده از ظرفیت فضای مجازی کانال عمومی اطلاع رسانی کرونا در سطح شهرستان جاسک راه اندازی و مطالب مورد نیاز از این طریق به مردم ارائه می شود همچنین جهت همکاری بیشتر معتمدین و مردم در امر کنترل بیماری کووید۱۹ شورای بهداشت روستاها در خصوص کنترل کرونا تشکیل و رایزنی های لازم انجام گرفت.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: کرونا تست کرونا کووید 19 شهرستان جاسک نمونه گیری انجام شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۹۵۱۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جذب ۵۰۰ هزار گردشگر به چشمه مرغاب

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اصفهان؛ رئیس اداره میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری تیران و کرون با بیان اینکه مجموعه نمونه گردشگری چشمه مرغاب در ۸۰ کیلومتری غرب اصفهان در شهر عسگران از توابع بخش کرون شهرستان تیران و کرون واقع شده گفت: این مجموعه یکی از مناطق چهارگانه نمونه گردشگری مصوب هیات دولت در شهرستان تیران و کرون است که بیشترین میزان جذب گردشگر شهرستان را به خود اختصاص داده است.
محسن مظاهری افزود: به همت شهرداری و شورای اسلامی شهر عسگران مرحله اول طرح ساماندهی منطقه نمونه گردشگری چشمه مرغاب با ۳۰ میلیارد ریال هزینه اجرا و مرحله دوم ساماندهی نیز مصوب شده و در صورت تخصیص اعتبار لازم اجرایی خواهدشد.
وی با اشاره به اینکه بیش از دویست و ده آلاچیق و سکوی استراحت در این مجموعه در اختیار گردشگران است گفت: با اجرا و بهره برداری از مرحله دوم طرح ساماندهی مجموعه گردشگری چشمه مرغاب شرایط اقامت گردشگران نیز مهیا و ظرفیت پذیرش گردشگر این مجموعه تا ۲ برابر افزایش می‌یابد.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • ویروس کرونا در بدن این مرد هلندی بیش از ۵۰ بار جهش داشت
  • تجلیل از کارگران نمونه شهرستان خلیل آباد
  • خرید بیش از ۵۶۰ هزار تن گندم در خوزستان
  • دو میلیون بریتانیایی هنوز درگیر کرونا هستند
  • آزمایشگاه‌های تشخیص‌طبی در بین گروه‌های پزشکی دارای کمترین شکایت هستند
  • رئیس انجمن دکترای علوم آزمایشگاهی تشخیص طبی ایران : آزمایشگاه‌های تشخیص‌طبی در بین گروه‌های پزشکی دارای کمترین شکایت هستند
  • جذب ۵۰۰ هزار گردشگر به چشمه مرغاب
  • انجام بیش از ۳۰۰ هزار آزمایش کلرسنجی توسط شرکت آبفای یزد
  • اصلی‌ترین محور توسعه شهرستان جاسک چیست؟
  • تلاش برای توسعه جاسک با محور فعالیت‌های شیلاتی