Web Analytics Made Easy - Statcounter

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس با انتقاد از توافق دولت و آژانس بین المللی انرژی اتمی، گفت: این تفاهم نامه برای مجلس محلی از اعراب ندارد. - اخبار سیاسی -

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری تسنیم، ابراهیم عزیزی عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس  در نشست علنی امروز (دوشنبه، 4 اسفند) قوه مقننه و  در واکنش به موافقتنامه آژانس بین المللی انرژی اتمی و سازمان انرژی هسته ای کشور، گفت: سازمان انرژی اتمی ایران در اقدامی خلاف قانون با آژانس مفاد قانون اقدام راهبردی برای لغو تحریم ها را نقض کرده و این اقدام هیچ وجاهت قانونی ندارد، تفاهم دوجانبه ای تحت عنوان موضوعات فنی و موقت برای مجلس محلی از اعراب ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جدیدترین خبرها و تحلیل‌های ایران و جهان را در صفحه اینستاگرامی تسنیم بخوانید. (کلیک کنید)

جدیدترین خبرها و تحلیل‌های ایران و جهان را در کانال تلگرامی تسنیم بخوانید. (کلیک کنید)

وی افزود: قانون وظایف سازمان انرژی اتمی را کاملا واضح و روشن کرده است و دولت در این ماه های پایانی عمر ناموفق خود اجازه ندارد که چوب حراج به منافع حیاتی ایرانی بزند.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس تصریح کرد: نماینده های مجلس شورای اسلامی از رئیس مجلس انتظار دارند که به نیابت از مجلس رسالت قاطع و قانونی خود را طبق ماده 9 قانون اقدام راهبردی برای لغو تحریم ها اجرا کنند. در ماده 9 جرم انگاری شده و امروز مهم ترین انتظار مجلس از قوه قضائیه حفاظت از منافع ملی ایران و برخورد قاطع و قانونی با مجرمین و متخلفین است که به منافع ملی ایران آسیب رسانده اند.

عزیزی اظهار داشت: مجلس موضع قاطع و قانونی خود را در حمایت از منافع ملی روشن و شفاف اعلام کرده است، این مجلس قدمی از مواضع خود به عقب بر نمی دارد، ملت ایران آگاه و به هوش باشند که در روزهای پایانی عمر دولت تحت عناوین ارتباطات بین المللی منافع حیاتی و ملی آن ها آسیبی نبیند.

رئیس کمیته امنیت ملی مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: مجلس در خط مقدم ایستادگی است و امروز همه ما در راستای اجرای قانون گام برمی داریم.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: مجلس مجلس امنیت ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۹۵۲۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کنفرانس خبری رییس سازمان انرژی اتمی و مدیر کل آژانس بین المللی انرژی اتمی

امروز سه‌شنبه ۱۸ اردیبهشت ماه محمد اسلامی، رئیس سازمان انرژی اتمی و رافائل گروسی، مدیرکل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی در دومین روز از برگزاری کنفرانس بین‌المللی علوم و فنون هسته‌ای ایران در شهر اصفهان با یکدیگر رایزنی کردند. به اشتراک بگذارید: https://tn.ai/3081449 درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار ؛ جدیدترین اخبار لحظه به لحظه امروز پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS تلگرام اینستاگرام توییتر   آپارات   سروش   آی‌گپ   گپ   بله   روبیکا   ایتا
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

دیگر خبرها

  • گروسی خواستار تدابیر «ملموس» ایران برای رفع نگرانی‌ها شد!
  • بازتعریف تعاملات آتی ایران و آژانس در اصفهان
  • فن‌بازار تخصصی معدن گشایش یافت
  • کنفرانس خبری رییس سازمان انرژی اتمی و مدیر کل آژانس بین المللی انرژی اتمی
  • گروسی: معیار کار آژانس و ایران بیانیه مشترک است
  • گروسی: پیشنهادی را به جمهوری اسلامی ایران برای اتخاذ گام‌های جدید ارائه دادم
  • در دیدار گروسی و باقری چه گذشت؟
  • نخستین کنفرانس بین‌المللی علوم و فنون هسته‌ای آغاز به کار کرد
  • اصلاح قانون تاسیس مدارس غیردولتی گرفتن مجوز برای مسئولان را محدود می‌کند
  • خط ریلی زاهدان-کویته نیازمند تبدیل تفاهم‌نامه به قرارداد عملیاتی