Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمد حسین‌زاده امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در کرمانشاه، اظهار داشت: پیرو تفاهم‌نامه وزارت ورزش و جوانان و جهاد دانشگاهی، مرکزی تحت عنوان مرکز نوآوری و شتابدهی جهت برنامه‌های شتابدهی کسب و کارهای فناورانه جوانان در استان‌ها تشکیل شده است.

وی افزود: در این طرح هزینه‌های جاری برعهده ورزش و جوانان و برنامه‌های آموزشی برعهده جهاد دانشگاهی خواهد بود که روز گذشته تفاهم‌نامه استانی آن به امضای دو مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه و جهاد دانشگاهی رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان کرمانشاه اجرای این طرح را در سه فاز اعلام و تصریح کرد: در فاز اول، دوره ترویج، خلق ایده، تیم‌سازی و کاری تیمی است، فاز دوم دوره نوآوری، آموزش، مشاوره، پرورش و ثبت ایده و در فاز سوم، دوره شتابدهی، تجاری‌سازی ایده، سرمایه‌گذاری و توسعه بازار صورت می‌گیرد.

حسین‌زاده با بیان اینکه کرمانشاه آمار بیکاری بالایی دارد، اجرای چنین طرح‌های را جهت اشتغال ضروری دانست و گفت: کرمانشاه جوانان مستعد زیادی دارد و ما سعی داریم با اجرای چنین طرح‌هایی نسبت به اشتغال آنان قدم برداریم.

وی ثبت‌نام در این طرح را کاملا رایگان اعلام کرد و بیان داشت: در طول اجرای طرح نیز حمایت‌های مالی از صاحبان ایده صورت می‌گیرد و هیچگونه محدودیتی جهت ثبت‌نام وجود ندارد.

معاون جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان در پایان، تاکید کرد: جوانانی که صاحب طرح و ایده هستند می‌توانند با مراجعه به سایت www.bapark.ir نسبت به ثبت‌نام اقدام کنند.

انتهای پیام/پ

منبع: فارس

کلیدواژه: جوانان نوآوری کرمانشاه ورزش ورزش و جوانان ثبت نام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۹۶۳۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سفر شبانه وزیر ورزش به تایلند

وزیر ورزش و جوانان دیدار نهایی رقابت‌های فوتسال قهرمانی آسیا بین تیم‌های ایران و تایلند را از نزدیک تماشا خواهد کرد.

به گزارش تابناک ورزشی به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، براساس برنامه‌ریزی انجام گرفته، کیومرث هاشمی وزیر ورزش و جوانان امشب به بانکوک تایلند سفر می‌کند تا فردا تماشاگر دیدار فینال مسابقات فوتسال جام ملت‌های آسیا 2024 بین ایران و تایلند باشد.

هاشمی پس از دیدار با ملی‌پوشان فوتسال ایران و حضور در دیدار نهایی رقابت‌های فوتسال جام ملت‌های آسیا، بامداد دوشنبه به تهران بازخواهد گشت.

دیدار فینال تیم‌های ملی فوتسال ایران و تایلند ساعت 14:30 فردا (یکشنبه) در بانکوک برگزار خواهد شد و میزبان قطعا سالن مسابقه را از تماشاگر پر خواهد کرد.

دیگر خبرها

  • برپایی انتخابات سمن جوانان در مازندران
  • کرمانشاه صاحب «سرزمین اقتصاد دیجیتال» می‌شود
  • سفر شبانه وزیر ورزش به تایلند
  • توفیق در تحقق شعار سال نیازمند ایجاد فضا برای ارائه ایده و طرح از سوی مردم است
  • انجام ۶ عملیات مردم‌یاری پایگاه هوانیروز کرمانشاه طی هفته گذشته
  • ایجاد مراکز نوآوری در حوزه اقتصاد دیجیتال/راه‌اندازی اولین مرکز نوآوری تولید بازی‌های رایانه‌ای
  • ورزش زورخانه ای و پهلوانی-زنجان
  • هزینه‌های درمانی دهک‌های پایین در مراکز دولتی کرمانشاه رایگان است
  • حضور وزیر ورزش در مراسم ترحیم کاپیتان پیشین تیم ملی بسکتبال
  • وام ازدواج ۸۸.۵ درصد متقاضیان قمی پرداخت شده است