Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روز دوشنبه ایرنا از روابط عمومی حزب موتلفه اسلامی،  اسدالله بادامچیان در اعلام مواضع هفتگی این حزب با اشاره به انتخابات ۱۴۰۰، گفت: انتخابات ریاست جمهوری در بخش تمام مردمی آن یعنی شوراهای اسلامی شهر و روستا و عشایر و در بخش مردم سالاری دولتی یعنی انتخابات ریاست جمهوری، انتخاباتی سرنوشت ساز در گام دوم انقلاب است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دبیرکل حزب موتلفه اسلامی ادامه داد: اگر مردم با استفاده از تجربیات گذشته و شناخت کافی از نامزدها انتخاب خوبی داشته باشند و نیروهای کارآمد، با ایمان، با انگیزه، علاقه مند، پرکار و اصلح را انتخاب کنند، مسلما مشکلات موجود به آسانی حل خواهد شد، زیرا وجود ولایت فقیه و رهنمودهای مقام معظم رهبری، مردم خستگی ناپذیر و هوشیار و کشوری با امکانات گسترده زمینه‌ساز حل معضلات و ناهمواری‌ها است.

بادامچیان تاکید کرد: مهم آن است که رجایی گونه‌ها و لاجوردی گونه‌ها انتخاب شوند، تا فاسدان و زیاده طلبان ناامید شوند و ملت امیدوار شود.

وی ادامه داد: به‌رغم منفی گویی‌های رسانه‌های بیگانه و برخی عناصر داخلی، انتخابات ۱۴۰۰، پرشور و حضور عمومی مردم حماسه‌ساز خواهد شد.

این فعال اصولگرا تصریح کرد: ملت ما در بزنگاه‌ها ثابت کردند که با بصیرت، انتخاب آزاد و حماسه سازی توطئه‌های دشمنان را خنثی و امید مخالفان و معاندان را ناامید و طرح‌های بیگانگان را عقیم گذاشته است و این بار نیز چنین خواهد کرد.

وی درباره نامزدهای انتخاباتی  و فعالیت‌های سیاسی احزاب، گفت: با حفظ احترام همه، فضای سیاسی کشور به حمد الهی آزاد و میدان گفت وگو و مطرح کردن افکار و دیدگاه‌ها و اشخاص مورد نظر گروه‌ها و احزاب و تشکل‌ها باز است؛ از تخریب و تضعیف یکدیگر پرهیز کنیم و هر شخص و جمع کار اثباتی خود را ترویج و تبلیغ کنند.

بادامچیان گفت: با توجه به تحولات جهانی که در وضعیت خاصی قرار دارند، مانند انتخابات آشفته آمریکا و رویدادهای پس از انتخابات و تحولات در کشورهای همراه آمریکا همچون اروپا و بحران تشدید سیاسی - اقتصادی و کرونا نیاز به تحول فکری و برنامه‌ای در ایران وجود دارد تا با تبدیل تهدیدها به فرصت و استفاده از فرصت‌ها، تمدن نوین اسلامی و دولت کریمه اسلامی تحقق یابد.

وی افزود: آمریکایی‌ها در بن بست های متعدد قرار دارند؛ آنها ناچارند از افغانستان و عراق خارج شوند و هر چه بیشتر در عراق و افغانستان بمانند ضربات سنگین تری را باید تحمل کنند، زیرا آسیب پذیری آنها شدت یافته است.

دبیرکل حزب موتلفه اسلامی در ادامه پیروزی‌های اخیر ملت یمن را به آنها و انصارالله تبریک گفت و اظهار امیدواری کرد که در روزهای آینده شاهد پیروزی‌های بیشتری علیه ائتلاف جنایت بار سعودی‌ها باشیم و این ثمره و نتیجه مقاومت ایمانی ملت، ارتش و یاران انصارالله می‌باشد.

وی همچنین با اشاره به زلزله منطقه سی سخت از خدمات رسانی سریع دولت و همه دستگاه‌ها و نهادها به مردم دلاور منطقه تقدیر کرد و به سرعت بخشیدن در خدمت رسانی و تعمیر اساسی خانه‌های آسیب دیده و یاری رسانی به مردم تاکید کرد.

 دبیر کل حزب موتلفه اسلامی با تبریک میلاد مسعود امام جواد(ع) و حضرت علی (ع) پیروزی خط ولایت و امامت را در همه صحنه‌ها و عزت و سربلندی ملت‌های اسلامی به ویژه ملت مسلمان فلسطین را مسئلت نمود.

برچسب‌ها انتخابات ۱۴۰۰ اسدالله بادامچيان انتخابات ریاست جمهوری حزب موتلفه اسلامی پروندهٔ خبری انتخابات ۱۴۰۰

منبع: ایرنا

کلیدواژه: انتخابات ۱۴۰۰ اسدالله بادامچيان انتخابات ریاست جمهوری انتخابات ۱۴۰۰ اسدالله بادامچيان انتخابات ریاست جمهوری حزب موتلفه اسلامی اخبار کنکور حزب موتلفه اسلامی انتخابات ۱۴۰۰

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۹۶۴۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چند خبر کوتاه از بردسکن و رخ

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، مدیر آموزش و پرورش بردسکن گفت: دانش آموزان پایه دوازدهم این شهرستان توانستند مقام اول آزمون پایش استان خراسان رضوی را کسب کنند.


علی اکبر چراغیان افزود: این رتبه ارزشمند با یک برنامه ریزی دقیق و هدفمند و در سایه تلاش و پشتکار دانش آموزان به دست آمد.

 

پلاک کوبی املاک مسکونی و تجاری در شهر بردسکن

رئیس شورای اسلامی شهر بردسکن گفت: طرح پلاک کوبی املاک مسکونی و تجاری در شهر بردسکن با اعتبار ۲ میلیارد تومان اجرا خواهد.

 

محمد یوسفی افزود: از ماه‌ های آینده اطلاعات میدانی و به هنگام سازی کدهای پستی ۱۰ رقمی انجام و در گام بعدی نسبت به تولید و نصب پلاک بر اساس اطلاعات برداشت شده اقدام خواهد شد.


وی ادامه داد: با انجام این طرح، برای هر واحد ملک، یک آدرس یکتا و کد پستی تعیین خواهد شد و خدمت رسانی توسط دستگاه‌ های خدمت رسان، مسیر جدید و مطلوب و حالت هوشمند به خود خواهد گرفت.


یوسفی بیان کرد: شهروندان می‌ توانند با اسکن کد الصاقی بر روی پلاک‌ ها (کیو آر) به اطلاعات شهرسازی ملک خود دسترسی پیدا کنند.

 

رفع مشکلات روستاها از مهمترین وظایف شوراهای اسلامی و دهیاران

سرپرست بخشداری جلگه رخ در جمع اعضای شوراهای اسلامی و دهیاران بخش رخ  بر حضور فعال آنان در بین مردم و گوش دادن به مشکلات اهالی

روستاها تاکید کرد.

 

رسول بابایی در این همایش  حضور در بین مردم و گره گشایی از کار‌ها و رفع مشکلات روستاها را از مهمترین وظایف اعضای شوراهای اسلامی و دهیاران برشمرد.
 

بابائی  با بیان این که حضور اعضای شوراهای اسلامی و دهیاران در بین مردم یک ضرورت جدی است، افزود: بسیاری از مشکلات پیش رو  با مشارکت مردم حل خواهد شد. ‎

 

وی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه اعضای شوراهای اسلامی و دهیاران باید برای توسعه و پیشرفت روستاها تلاش مضاعف داشته باشند، گفت: شناسایی ظرفیت ها مولفه جدی دستیابی به توسعه پایدار در هر منطقه محسوب می شود که اعضای شوراهای اسلامی و دهیاران باید مد نظر خود قرار دهند.

دیگر خبرها

  • نشست مشترک کارگروه ورزش حزب موتلفه اسلامی و مسئولین کمیته ملی المپیک
  • چند خبر کوتاه از بردسکن و رخ
  • مولدسازی دارایی‌ها سیاستی کارآمد برای حل مشکلات محلات کم‌برخوردار ارومیه
  • حضور نماینده خانم از تهران در مجلس اهمیت زیادی دارد
  • نیروهای امنیتی ما در بدترین شرایط اجازه ورود به دانشگاه‌ها را ندارند
  • لابی‌های سنگین در راهروهای مجلس برای صندلی ریاست
  • ضرورت همدلی بین شوراها برای رفع مشکلات مردم
  • تلاش در راستای رفع مشکلات مردم از وظایف مهم شورا است
  • تاثیر مثبت انتخاب فرد اصلح در دور دوم انتخابات بر آبادانی شهرستان
  • هروی: حاکمیت باید در انتخابات ۱۴۰۴ اندکی نرمش نشان دهد /برای حل مشکلات اقتصادی، درهای کشور برای تعامل با بیرون باز شود