Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس بخش کودکان بیمارستان فوق تخصصی اکبر مشهد گفت: خطر شیوع بیشتر ویروس کرونای جهش یافته انگلیسی در بین کودکان و نوجوانان سنین ۵ تا ۱۷ سال بسیار جدی است.

به گزارش برنا؛ علی خاکشور، رئیس بخش کودکان بیمارستان فوق تخصصی اکبر مشهد گفت: تفاوت‌های عمده ویروس کرونای انگلیسی با انواع قبلی ویروس کرونا، سرایت‌پذیری خیلی بالاتر، افزایش ابتلا در افراد زیر ۲۰ سال و مرگ‌ومیر بالاتر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عضو هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی مشهد افزود: بر اساس اعلام وزارت بهداشت سرعت انتقال ویروس جهش یافته انگلیسی ۷۰ درصد و مرگ ومیر آن هم ۳۵ درصد بیشتر از ویروس کرونا است. خطر شیوع ویروس کرونای جهش یافته انگلیسی در بین کودکان و نوجوانان سنین ۵ تا ۱۷ سال بسیار جدی است.

او فزود: میزان رعایت پروتکل‌های بهداشتی در کشور افت قابل توجهی داشته و در میانگین در کل کشور ۱۴ درصد افت رعایت پروتکل‌های بهداشتی را داریم، اما در برخی استان ها به شدت افت کرده است.

عضو هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی مشهد با اشاره به اینکه بهترین راه درمان پیشگیری است، بیان کرد: خوشبختانه راه‌های پیشگیری از ابتلاء به ویروس جهش‌یافته و ویروس کرونای قبلی، مشابه یکدیگر و شامل شست‌وشوی مکرر دست‌ها، رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی، پرهیز از سفرهای غیرضروری و عدم شرکت در تجمعات و استفاده از ماسک و در خانه ماندن است. ضمن رعایت این اصول، در مقابله با ویروس جهش یافته کرونا توصیه می‌شود، از دو ماسک استفاده شود.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: کرونا کرونای انگلیسی ویروس کرونای جهش یافته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۹۶۵۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اسب تروجان

ویروس رایانه‌ای به نام استاکس‌نت محصول مشترک آژانس امنیت ملی آمریکا و یگان ۰۰۸۲ رژیم صهیونیستی است که هدف از ساخت این ویروس آلوده کردن رایانه‌های مراکز مهم ایران می‌باشد.

     

به اشتراک بگذارید: https://tn.ai/3081670 درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار ؛ جدیدترین اخبار لحظه به لحظه امروز پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS تلگرام اینستاگرام توییتر   آپارات   سروش   آی‌گپ   گپ   بله   روبیکا   ایتا
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

دیگر خبرها

  • کتاب‌های این روزها باب میل کودکان است؟
  • اسب تروجان
  • علت افزایش آمار آبله‌ مرغان در ایران چیست؟
  • ۲ دلیل مهمِ افزایش آمار آبله‌ مرغان در ایران/ کدام کودکان آبله مرغان نمی‌گیرند؟
  • ۲ دلیل مهمِ افزایش آمار آبله‌ مرغان در ایران | کدام کودکان آبله مرغان نمی‌گیرند
  • الاتحاد در کمین بهترین مربیان اروپا + عکس
  • (تصاویر) اگر نقاشی کودکان واقعیت داشت جهان چه شکلی می‌شد؟
  • چند ساعت در شبانه‌روز بشینیم، بایستیم و بخوابیم؟
  • بهره وری غیر اصولی آب مشکلات آینده را بیشتر می‌کند
  • روزانه چند ساعت بشینیم، بایستیم و بخوابیم؟