Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس، نیمی از فصل 2020-2021 گذشت و تیم‌ها عیار خود را در سال پساکرونایی نشان دادند. بایرن مونیخ با اینکه در 2 بازی قبلی خود مقابل بیله‌فیلد و اینتراخت امتیاز از دست داد ولی همچنان قدرتمندترین تیم اروپا شناخته می‌شود. منچسترسیتی نیز که در ابتدای فصل افت وخیز داشت، اکنون به یکی از مدعیان اصلی قهرمانی در اروپا بدل شده و باید دید آیا می‌تواند بار دیگر با پپ گواردیولا قهرمان انگلیس شود یا خیر.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از طرف دیگر تیم‌هایی مثل بارسلونا، لیورپول و حتی رئال مادرید دیگر آن تیم سال‌های قبل نبودند و در برخی دیدارها بسیار ناامیدکننده عمل کردند اما موضوعی که همیشه در کنار اینکه چه تیمی قهرمان اروپا یا قهرمان 5 لیگ برتر اروپایی می‌شود، مهم است، این بوده که چه کسی این فصل می‌تواند صاحب کفش طلای اروپا شود.اتفاقی که سال گذشته به چیرو ایموبیله از لاتزیو رسید و اکنون لواندوفسکی در صدر جدول گلزنان اروپا قرار دارد.

رابرت لواندوفسکی در 22 بازی بوندس لیگایی خود توانسته 26 گل به ثمر رساند و با اختلاف در اروپا بهترین میزان گلزنی را ثبت کند. او با 56 امتیاز مدعی اصلی کسب عنوان توپ طلا به شمار می‌رود. آندره سیلوا با 18 گل ، محمد صلاح، لوکاکو و هالند با 17 گل و لیونل مسی، رونالدو و لوئیس سوارس با 16 گل در رده‌های بعدی قرار دارند.

در لیگ‌های دسته پایین‌تر مثل لیگ نروژ نیز 2 بازیکن وجود دارند که با 27 و 25 گل خود را به بالای این لیست رسانده‌اند اما به دلیل امتیاز پایین لیگ نروژ (در مقایسه با لیگ‌های برتر اروپا که هر گل 2 امتیاز دارد، این لیگ‌ها از هر گل یک و نیم امتیاز دارند) فاصله زیادی با لواندوفسکی پیدا کرده‌اند.

لیست مدعیان اصلی کفش طلای اروپا تا اینجای فصل به شرح زیر است:

  بازیکن باشگاه لیگ تعداد گل امتیاز کل 1 رابرت لواندوفسکی بایرن مونیخ آلمان 26  52 2 کسپر یانکر بودو گلیمت نروژ 27 گل  40.5 3 آماهل پیگرینو کریستین سون نروژ 25 گل 37.5 4 آندره سیلوا اینتراخت فرانکفورت آلمان 18 گل 36 5 پائول اوناچو خنک بلژیک 23 گل 34.5 6 محمد صلاح لیورپول انگلیس 17 گل 34 7 روملو لوکاکو اینترمیلان ایتالیا 17 گل 34 8 ارلینگ هالند دورتموند آلمان 17 گل 34 9 جورجیس جیاکوماکیس فنلو هلند 22 گل 33  10 لئو مسی بارسلونا اسپانیا 16 گل 32 11 لوئیس سوارس اتلتیکومادرید اسپانیا 16 گل 32 12 کریستیانو رونالدو یوونتوس ایتالیا 16 گل 32  13 کیلیان امباپه پاری سن ژرمن فرانسه 16 گل 32

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: رابرت لواندوفسکی بایرن مونیخ کفش طلای اروپا کفش طلا لیونل مسی محمد صلاح آندره سیلوا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۹۶۷۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدعیان آزادی بیان بر طبل رسوایی خود کوبیدند

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز ایلام؛ مردم و به ویژه قشر دانشجو در ایلام هم همصدا با دانشجویان سراسر کشور به حمایت از دانشجویان آمریکا و اروپا پرداختند و برخورد خشونت آمیز پلیس آمریکا را محکوم کردند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • اونانا منچستریونایتد را از سهمیه اروپا دورتر کرد
  • شرط قطعی شدن قرارداد سردار با رم مشخص شد
  • مدعیان آزادی بیان بر طبل رسوایی خود کوبیدند
  • کمک بایرن به کین
  • طلای نسرین شاهی در جام جهانی کره جنوبی
  • جام جهانی پاارتیراندازی| مدال طلای تپانچه بادی به نسرین شاهی رسید/ جوانمردی سوم شد
  • طلای نسرین شاهی در جام جهانی کره جنوبی/ ساره جوانمردی برنز گرفت
  • حمله خشن بوندسلیگا به کفش طلای اروپا
  • از کابوس سقوط تا صعود به یک چهارم جام حذفی/ تیم محترم «محرم»
  • پوکر روبرت لواندوفسکی و برتری 4-1 دورتموند مقابل رئال مادرید (لیگ قهرمانان اروپا - 2013/4/24) / فیلم