Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-30@10:14:43 GMT

مرز مهران بصورت رسمی بسته نشده است

تاریخ انتشار: ۴ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۰۹۷۶۳۶

مرز مهران بصورت رسمی بسته نشده است

هنوز هیچ گونه اعلامی از طرف وزارت کشور به عوامل مربوطه در تردد مسافران واقع در مرز مهران اعلام نشده و احتمالا تا فردا اعلام شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا و به نقل از ایلام بیدار ، پیرو انتشار خبری در کانالهای کشوری مبنی بر بسته شدن مرز مهران برای مقابله با کرونا، پیگیری های ایلام بیدار نشان می دهد که این مرز بین المللی بصورت رسمی بسته نشده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یک منبع آگاه در گفتگو با ایلام بیدار در این خصوص گفت: هنوز هیچ گونه اعلامی از طرف وزارت کشور به عوامل مربوطه در تردد مسافران واقع در مرز مهران اعلام نشده و احتمالا تا فردا اعلام شود.

براساس اعلام سرپرست استانداری ایلام مرز مهران از روز سه شنبه (فردا) بسته می شود. براساس این اعلام، ورود اتباع عراقی به کشور ممنوع اما فعالیت های تجاری در مرز مهران همچنان دایر خواهد بود.

 

انتهای پیام/ک

منبع: دانا

کلیدواژه: مرز مهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۹۷۶۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجمع دانشجویان قزوینی در حمایت از دانشجویان آمریکایی

جمعی از دانشجویان دانشگاه‌های استان قزوین با برپایی تجمعی باشکوه از خیزش دانشجویان بیدار دانشگاه‌های آمریکا و اروپا و محکوم کردن اقدام پلیس آمریکا در ضرب و شتم دانشجویان، از آنها حمایت کردند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قزوین، جمعی از دانشجویان و اساتید دانشگاه‌های استان قزوین در جهت حمایت از خیزش وجدان‌های بیدار جامعه دانشگاهی آمریکا و اروپا در نفی بیدادگری و کشتار مردم مظلوم فلسطین توسط آمریکا و رژیم جعلی اسرائیل ظهر امروز تجمعی خودجوشی را در دانشگاه فنی شهید بابایی برگزار کردند.

دانشجویان ضمن حمایت قاطع از اقدامات جبهۀ مقاومت و مردم مظلوم فلسطین بار دیگر از رژیم غاصب صهیونیستی و هم پیمانانش اعلام انزجار کردند.

دانشجویان قزوینی با گرایش‌ها و رشته‌های مختلف همه با هم یک صدا شعار «مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل»، «خونی که در رگ ماست، هدیه به رهبر ماست»، «دانشجو بیدار است، از ظلم بیزار است» و «شرارت اسرائیل، زیره سره آمریکاست» را فریاد می‌زدند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • آیا فردا چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت برای کارگران تعطیل است؟
  • جاده چالوس بسته است
  • تجربیات تهران در حوزه شهری و فضای سبز به «واسط» عراق منتقل شود
  • (ویدیو) تعطیلی دانشگاه‌های سراسر کشور از ساعت ۱۲ تا ۱۴ فردا (یکشنبه)
  • ۳ برابر شدن سرمایه‌گذاری در مناطق آزاد/ ۲۰۰ بسته سرمایه‌گذاری فردا رونمایی می‌شود
  • وجدان بیدار در جامعه بیمار
  • حمله گسترده روسیه به زیرساخت های انرژی اوکراین در سه منطقه
  • بسته کمکی ۶۵ میلیون دلاری استرالیا برای اوکراین
  • تجمع دانشجویان قزوینی در حمایت از دانشجویان آمریکایی
  • مشارکت دانشگاه آزاد در ایجاد پایانه صادراتی مهران