Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-30@20:08:46 GMT

دستِ پُر دوبلورها برای عید نوروز ۱۴۰۰

تاریخ انتشار: ۴ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۰۹۷۸۶۳

دستِ پُر دوبلورها برای عید نوروز ۱۴۰۰

دوبلورها در شرایط سخت و زمان‌بر کرونایی با ۴۰۹ هزار دقیقه دوبلاژ فیلم، سریال، مستند و انیمیشن‌ به استقبال عید نوروز ۱۴۰۰ می‌روند. - اخبار فرهنگی -

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم، در فضای کرونایی کار همه مشاغل خصوصاً ساخت سریال و فیلم را سخت کرده است از طرفی دوبلورها هم مجبورند برای رعایت پروتکل‌های بهداشتی، به صورت انفرادی و تک به تک وارد استودیوی ضبط شوند و کاراکترهای خودشان را دوبله کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دیگر خبری از دوبله‌های جمعی نیست که دوبلورها می‌توانستند با ظرافت، دقت و جذابیتِ بهتری کار را جلو ببرند. به تعبیر دست‌اندرکاران امر، حفظ گویندگان و استفاده از تکنیک‌های جدید، باعث شده تا امسال نسبت به سال‌های گذشته در آماده‌سازی و عملیات دوبلاژ شاهد رشته دوبله آثار باشیم. 

صداهایی آشنا که صاحبان این صداها این روزها مشغول کارند و به تعبیر افشین زی‌نوری و سعید شیخ‌زاده از مدیران دوبلاژ فیلم‌ها و سریال‌ها، کرونا کار را در دوبله متوقف نکرد بلکه با تکنیک‌ها و روش‌های جدید و با رعایت مجدانه پروتکل‌های بهداشتی، 409 هزار دقیقه دوبلاژ فیلم، سریال، مستند و انیمیشن برای عید نوروز 1400 آماده شده است. کارهایی که یا سریال اجتماعی و خانوادگی‌اند، یا فیلم‌های اکشن و پلیسی و یا برنامه‌های ورزشی، مستندهای گردشگری و حتی پویانمایی‌های کودکان. 

صداهایی آشنا. صاحبان این صداها این روزها حسابی مشغول کارند. آن هم به شکلی متفاوت. هرکس که مدیر دوبلاژ فیلمی شود گوینده ها را تک به تک و جداجداها دعوت می‌کند. از سریال‌های اجتماعی و خانوادگی تا فیلم‌های اکشن و پلیسی از برنامه‌های ورزشی تا پویانمایی‌های کودکان. 

همان‌طور که شاه‌آبادی معاون سیما اعلام کرد که برای نوروز 1400، بیش از 144 فیلم سینمایی، بیش از 16 سریال روز دنیا و ده‌ها مستند و برنامه در شبکه‌های ملی ارائه می‌شود. او همچنین تأکید کرد که این اطمینان را می‌توانیم به مردم‌مان بدهیم که در ایام نوروز شاهدِ به‌روزترین فیلم‌ها و سریال‌ها باشند؛ چون دستِ پُرِ دوبلورها در نوروز نشان می‌دهد که می‌توانیم شاهد بهترین موقعیت‌ها و اتفاقات باشند. 

شاه‌آبادی این آثار را متناسب با مفاهیم کشور و فضای کاری و خانوادگی می‌داند که این روزها تلویزیون به آن نیاز دارد و همچنین درباره دوبله سریال‌های خارجی، گفت: امسال همکاران ما در دوبله توانستند بیش از 16 سریال خارجی خوب را به نوروز برسانند. یا انیمیشن‌های خارجی و همچنین مستندهای خوبی که جزو کارهای جدید و به‌روز دنیا محسوب می‌شوند. خوشبختانه در حوزه دوبلاژ اتفاقات قابل توجه و خوبی افتاده است.

از اول فروردین‌ماه حاصل تلاش 11 ماهه دوبلورهای واحد دوبلاژ سیما روی آنتن خواهد رفت. 

دلیل کمرنگ‌شدن نماز در تلویزیون چیست؟/ انتقادی که دوباره حجت‌الاسلام قرائتی تکرار کردهمه کاراکترهای محبوب بچه‌ها در هدهد تلویزیونکورسِ پرمخاطب‌های تلویزیون برای نوروز

انتهای پیام/

 

 

منبع: تسنیم

کلیدواژه: عید نوروز تلویزیون رسانه ملی دوبله عید نوروز تلویزیون رسانه ملی دوبله دوبلاژ فیلم سریال ها فیلم ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۹۷۸۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عکس| اولین پست اینستاگرامی سعید آقاخانی بعد از اتمام نون‌خ

آفتاب‌‌نیوز :

اولین پست اینستاگرامی سعید آقاخانی را بعد از اتمام سریال «نون‌خ» در ادامه مشاهده می‌کنید. شب گذشته فصل چنجم سریال «نون‌خ» به کارگردانی سعید آقاخانی به اتمام رسید؛ وی به تازگی تصویری از خودش را در اینستاگرام منتشر کرد.

منبع: سایت برترینها

دیگر خبرها

  • افزایش ۱۴۰۰ اتوبوس به پایتخت در ۳۲ ماه اخیر
  • نشست خبری سریال نون خ
  • ببینید | واکنش شمسایی به شوخی با او در سریال نون خ
  • (ویدیو) افشاگری مهران رجبی در مورد سریال پایتخت
  • عوامل «نون خ» با مردم صحبت می‌کنند
  • امروز چهلم بهار است؛ جشنی که از یاد رفته!
  • تدارک ویژه حوزه‌های علمیه برای دهه کرامت در ۱۴۰۰ نقطه دنیا
  • عکس| اولین پست اینستاگرامی سعید آقاخانی بعد از اتمام نون‌خ
  • عکس جالب کاظم نوربخش سلمان سریال «نون خ»
  • تصاویری از پشت صحنه سریال «نون خ»