Web Analytics Made Easy - Statcounter

سردار مهرعلی باران چشمه، روز دوشنبه در مجمع انتخابات هیات ورزش‌ های زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی استان زنجان که در سالن جلسات اداره کل ورزش و جوانان این استان واقع در مجموعه ورزشی انقلاب زنجان برگزار شد، افزود: درس ادب، عزت، افتادگی، فروتنی، فداکاری، جوانمردی و پهلوانی در این رشته ورزشی، حرف نخست را می زند و برای رشد و بالندگی هرچه بیشتر، باید به این موارد خاص و ویژه پایبندتر بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه ورزش زورخانه ای و کشتی پهلوانی، متعلق به این مرز و بوم است و باید رشد و توسعه بیشتری پیدا کند، اظهار داشت: اخلاقمداری، مروت، پهلوانی، پاکدامنی، سخاوت، دستگیری و گذشت از خصوصیات و ویژگی‌های بارز این رشته ورزشی است.

باران چشمه، افزود: ورزش های زورخانه ای و کشتی پهلوانی در آداب، سنن، آئین، فرهنگ، اعتقادات و مذهب ایرانیان ریشه دارد و فعالیت در این رشته ورزشی، مسوؤلیت وافری را دارد و کاری بسیار سخت و سنگین است.

سرپرست فدراسیون ورزش‌های زورخانه ای و کشتی پهلوانی با تاکید براینکه باید فرهنگ صمیمیت در این رشته ورزشی، نهادینه تر شود، گفت: کارها و تلاش‌ها در این رشته ورزشی باید در جهت کسب رضای خداوند منان و همچنین عاری از هرگونه کینه، بغض و حسد باشد که این بسیار ارزشمند است.

باران چشمه، افزود: فدراسیون ورزش های زورخانه ای و کشتی پهلوانی از هرگونه نقد خوب، منصفانه و سازنده، استقبال می کند اما تخریب را قبول ندارد و فعالان در این عرصه ورزشی باید به جد از این کار ناپسند خودداری کنند.

وی، افزود: کسی که وارد گود زورخانه می شود با تعظیم و سر فرود آوردن در برابر احدیت (خداوند قادر و متعال) و به بزرگان و پیشکسوتان و حتی کوچکترها نیز احترام قایل می شوند و انتظار می رود این اخلاقمداری و منش پهلوانی، همچنان و با قوت بیشتری تداوم یابد.

باران چشمه، با بیان اینکه درب فدراسیون ورزش های زورخانه ای و کشتی پهلوانی، همواره بر روی همگان باز است، ابراز امیدواری کرد در این رشته ورزشی که مملو از صفات پسندیده است، وارثین خوبی برای شهدا باشیم و بتوانیم در آخرت در برابر آنان سربلند بوده و پاسخگو شویم.

وی از حسن اعتماد اعضای مجمع در انتخاب رییس هیات این رشته ورزشی زنجان تقدیر کرد و خطاب به محمود میرزایی که به مدت چهار سال دیگر نیز در سمت خود ابقا شد، افزود: این رای ها، مسوؤلیت سنگین شما را سنگین تر از قبل می کند که امید می رود اهدف و برنامه های هیات را به خوبی و با درایت هرچه تمام پیش برده و گام های موثر و ارزشمندی را برای توسعه این رشته ورزشی زنجان بردارید.

به گزارش ایرنا، در مجمع انتخابات رییس هیات ورزش های زورخانه ای و کشتی پهلوانی استان زنجان که امروز /دوشنبه ۴ اسفند ماه/ برگزار شد محمود میرزایی با کسب ۱۶ رای از ۱۶ ریخته شده به صندوق به مدت چهار سال دیگر، سکان هدایت این رشته ورزشی زنجان را به دست گرفت.

برچسب‌ها فدراسیون ورزش زورخانه ای و کشتی پهلوانی مجمع انتخاباتی ورزش زورخانه ای و کشتی پهلوانی زنجان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فدراسیون ورزش زورخانه ای و کشتی پهلوانی مجمع انتخاباتی ورزش زورخانه ای و کشتی پهلوانی فدراسیون ورزش زورخانه ای و کشتی پهلوانی مجمع انتخاباتی ورزش زورخانه ای و کشتی پهلوانی زنجان اخبار کنکور ورزش های زورخانه ای و کشتی پهلوانی رشته ورزشی فدراسیون ورزش باران چشمه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۹۸۲۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای ورزش زورخانه‌ای در زارچ 

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد،در این مراسم که سرهنگ جوکار رئیس ورزش‌های پهلوانی استان و مسئولین زارچ حضور داشتند از امام‌جمعه زارچ و رئیس اداره ورزش و جوانان به‌عنوان مروج فرهنگ پهلوانی قدردانی به عمل آمد. 

 
تجلیل از ورزشکاران زورخانه و همچنین تجلیل از خانواده شهید ذاکری، شهید ناصر کریمی و شهید دادار از شهدای ورزشکار شهرستان با اهدای هدایایی تجلیل شد.

دیگر خبرها

  • هیچ مسئولی نمی‌تواند طلبکار رشته کشتی باشد / نمی‌خواهم نفر اول تیم ملی باشم!
  • ورزشکاران کشتی پهلوانی یاسوج جشن گلریزان برگزار کردند
  • ورزش زورخانه‌ای نماد ورزش پهلوانی
  • همایش بزرگ هفته فرهنگ پهلوانی در قزوین برگزار شد
  • تجلیل از باستانی کاران شهرستان اسدآباد
  • گرامیداشت روز فرهنگ پهلوانی و ورزش زورخانه‌ای در فرخ شهر
  • اجرای ورزش زورخانه‌ای در زارچ 
  • ورزش زورخانه ای و پهلوانی-زنجان
  • روز فرهنگ پهلوانی و ورزش زورخانه‌ای
  • تجدید عهد با شهدای پهلوان