Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شریان»
2024-05-02@03:47:20 GMT

مددی مانع اعتصاب بازیکنان استقلال

تاریخ انتشار: ۴ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۰۹۸۴۶۵

مددی مانع اعتصاب بازیکنان استقلال

مدیرعامل باشگاه استقلال با حضور در تمرین آبی پوشان به دنبال تزریق آرامش به این تیم است.

به گزارش شریان نیوز،احمد مددی مدیرعامل باشگاه استقلال امروز با حضور در تمرین آبی پوشان در نظر دارد درباره رفع مشکلات مالی با بازیکنان صحبت کند.

 

مدیریت باشگاه استقلال به دنبال تامین منابع مالی است تا بخشی از قرارداد آبی پوشان را پرداخت کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با توجه به اعتراض بازیکنان استقلال و احتمال اعتصاب آنها که از روز گذشته مطرح شده بود مددی با حضور در تمرین قصد دارد از این کار جلوگیری کند.

احمد مددی مدیر عامل باشگاه استقلال پیش از شروع بازی درون تیمی امروز آبی‌ها، در جمع بازیکنان استقلال گفت: می‌دانم که همه تلاش خود را برای موفقیت تیم می‌کنید و بنده و همکارانم هم همه تلاش خود را می‌کنیم تا در روز‌های آینده بتوانیم بخشی از قرارداد شما عزیزان را پرداخت کنیم.

وی افزود: بنده و هیات مدیره همه جانبه از آقای فکری حمایت می‌کنیم و مطمئنا با تلاش شما و هدایت آقای فکری، تیم دوباره صدرنشین می‌شود.

در پایان صحبت‌های احمد مددی با بازیکنان قرار شد تا چند تن از بازیکنان با همراهی وریا غفوری در روز‌های آینده در باشگاه استقلال حاضر شوند و درخواست‌ها و نقطه نظرات خود را با مدیرعامل آبی‌ها در میان بگذارند.

منبع: شریان

کلیدواژه: باشگاه استقلال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shariyan.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شریان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۹۸۴۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مورایس: تساوی با پرسپولیس فقط به نفع استقلال بود

سرمربی سپاهان معتقد است که تساوی تیمش برابر پرسپولیس تنها به سود استقلال تمام شده است.

به گزارش ایرنا، ژوزه مورایس، پس از تساوی سپاهان برابر پرسپولیس در هفته بیست‌وپنجم لیگ برتر فوتبال، گفت: بازی زیبایی بود و هواداران با حضورشان، فضای خوب و جذابی را در ورزشگاه به وجود آورده بودند. فکر می‌کنم که از نتیجه بازی فقط استقلال سود برد. بازیکنان هر دو تیم تلاش کردند.

مورایس افزود: پرسپولیس یکی از تکنیکی‌ترین و بهترین تیم‌های ایران است و کیفیت خیلی خوبی دارند و نباید انتظار داشته باشیم که پرسپولیس را در خانه خودش و ورزشگاه آزادی شکست بدهیم. بازیکنان سپاهان با تمام اتفاقاتی که در جریان بازی رخ داد تلاش خوبی کردند. ما در این فصل چالش‌های زیادی داشتیم و اگر کلاهی سرم بود به احترام بازیکنان کلاه خودم را سر برایشان بر می‌داشتم.بازی‌های زیادی باقی نمانده و برای تیم‌هایی که شانس قهرمانی دارند آرزوی موفقیت می‌کنم.

وی درباره اینکه بازیکنان سپاهان در بازی امشب رو به تلف کردن وقت آورده بودند، تصریح کرد: نیازی نمی‌بینم که به این سوال جواب بدهم. من برای فوتبال اینجا حضور دارم. بازی پر از احساسات بو و از بازیکنانم بابت تلاشی که کردند قدردانی می‌کنم. بازی درگیرانه‌ای را شاهد بودیم، اما بعضی وقت‌ها چنین اتفاقاتی رخ می‌دهد و متاسف هستم که بازی را طوری که شما دیدید من ندیدم!

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • وحید امیری: هنوز لیگ برتر تمام نشده است
  • امیری: لیگ هنوز تمام نشده است/ تا روز آخر تلاش می‌کنیم
  • مورایس: تساوی با پرسپولیس فقط به نفع استقلال بود
  • نتانیاهو مانع دستیابی به توافق است/ تلاش آمریکا برای فشار بر حماس
  • ببینید | اعتصاب و تعطیلی بازار طلای تهران صحت دارد؟
  • مقابل نساجی برای ارتقای جایگاه ذوب‌آهن تلاش می‌کنیم
  • حمید مطهری: گل‌محمدی فنی‌ترین مربی است
  • ۱۵ درصد از مطالبات بازیکنان استقلال پرداخت شد
  • چرا طلافروشان تهرانی اعتصاب کردند؟
  • تلاش می کنیم نفت در لیگ ماندگار شود/ هوادار تیم خوبی است