Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش پایگاه خبری پلیس مازندران ، سرهنگ علی دستور افزود که با صلح طرفین دعوی در این مرحله ، از تشکیل پرونده قضایی جلوگیری شده است.

وی توضیح داد: نیروی انتظامی از یک دهه پیش با اتخاذ رویکرد جامعه محوری و استفاده از علوم انسانی ، اجتماعی و تربیتی گام های بزرگی در راه امنیت عمومی و آرامش روانی جامعه برداشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرهنگ دستور این رویکرد را هدایت پلیس به سمت پیشگیری اجتماعی برشمرد و افزود : تعامل با دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی زمینه ساز کسب نتایج بسیار خوبی در این راستا بوده است.

معاون فرماندهی انتظامی مازندران با اشاره به نقش موثر مشاوره ومددکاری در کاهش بار قضایی وانتظامی کلانتری ها ، گفت: راه اندازی دوایر مشاوره و مددکاری اجتماعی کلانتری ها اقدامی است که اهداف مهمی مانند تعمیق نقش حمایتی پلیس در جامعه، کاهش حجم پرونده های ارجاعی به مراجع قضایی، ایجاد فراغت خاطر برای مراکز انتظامی در رسیدگی به امور اساسی و پیشگیری از وقوع جرم را دنبال می کند.

وی ارائه خدمات مشاوره ای، رفع مشکل مراجعان و مصالحه بین افراد در پرونده‌های ارجاعی به کلانتری ها را که قابلیت مداخله حرفه‌ای در بحث مددکاری اجتماعی، روانشناسی و مشاوره دارند ، از جمله وظایف مراکز مشاوره و مددکاری کلانتری ها برشمرد.

سرهنگ دستور با اشاره به اینکه پلیس پناهگاه عموم مردم جامعه است ،اظهار داشت: تقویت مراکز مشاوره و تجهیز کلانتری‌ها به مشاوران مجرب و با تحصیلات مرتبط در دستور کار پلیس است.

برچسب‌ها ساری پلیس راهور ناجا مشاوره مازندران انتظامی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ساری پلیس راهور ناجا مشاوره ساری پلیس راهور ناجا مشاوره مازندران انتظامی اخبار کنکور کلانتری ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۹۸۶۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محموله ۱۵ میلیاردی لوازم یدکی و لوازم آرایشی قاچاق در توقیف پلیس

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی پلیس هرمزگان سردار علی اکبر جاویدان گفت: مأموران انتظامی کلانتری ۱۵ شهرستان بندرعباس روز گذشته حین گشت زنی در یکی از محلات حوزه استحفاظی به یک دستگاه خودرو وانت نیسان مشکوک شده و دستور توقف دادند.

وی افزود: راننده خودرو بدون توجه به دستور پلیس اقدام به فرار کرد که پس از تعقیب و گریز سریع راننده خودرو را رها و متواری شد که در بازرسی از خودروی توقیفی یک کارتن لوازم یدکی موتورسیکلت‌های سنگین و تعدادی انواع لوازم آرایشی خارجی قاچاق در مارک‌های مختلف کشف و ضبط شد.

این مقام انتظامی استان ارزش مالی این محموله قاچاق کشف شده در این عملیات را برابر اعلام نظر کارشناسان اقتصادی ۱۵ میلیارد ریال عنوان کرد.

کد خبر 6094700

دیگر خبرها

  • محموله ۱۵ میلیاردی لوازم یدکی و لوازم آرایشی قاچاق در توقیف پلیس
  • رسیدگی به ۵۳ فقره پرونده دادگستری مازندران با هدف تکریم ارباب رجوع
  • ایجاد مراکز مشاوره فعال برای حل مشکلات دانشجویان
  • چند خبر از کشفیات پلیس
  • مراکز جوار کارگاهی امسال ۵۰ درصد افزایش می یابد
  • سازش ۶۷ درصد پرونده‌های ارجاعی به مشاوران کلانتری‎های سیستان و بلوچستان
  • دستگیری سارق مامورنما با ۸ فقره اخاذی در مشهد
  • مصالحه ۷۰ درصدی پرونده‌ها در اصفهان
  • مصالحه ۷۰ درصدی پرونده‌ها، حاصل تلاش ۹۰ روانشناس در پلیس اصفهان است
  • تیراندازی در دولت آباد برای زمین گیر کردن سارقان