Web Analytics Made Easy - Statcounter

کرامت عزیززاده، دوچرخه‌سوار جهانگرد ایرانی و عضو فعال جمعیت هلال احمر برای قدردانی از مدافعان سلامت در مبازره با بیماری کرونا سفر خود را از۲۹ دی‌ماه از مبدا آستارا آغاز کرده که با حضور در جمعیت هلال احمر استان هرمزگان یک اصله نهال غرس کردند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از هرمز؛ این روزها که کشور ایران در یک خشکسالی ملی به سر می برد این مردم ایران هستند که با دست در دست طبیعت گذاشتن می توانند آن را جانی دوبار ببخشند، این ملت ایران هستند که باید دوستی با طبیعت داشته باشند و آنها را مهمان کوچه و خیابان شهرها کنند تا به برکت سرسبزی و خرمی درختان، شهر زیبا شود و بوی مطبوعی به خود بگیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این روزها که جهان در خلائی از اکسیژن و نفس‌های عمیق است این درختان هستند که می توانند حیات را به بشریت برگردانند و آنها را غنی از هوای پاک و سالم کنند، کرونا اگرچه نفس ها را به شماره انداخته است و اکسیژن ها را مصنوعی کرده است اما بشریت ثابت کرده است این دوستی با طبیعت است که می تواند این ویروس را شکست دهد.

بنابراین نیاز مبرم این روزهای ایران نه فقط برای روز ۱۴ اسفند بلکه برای تمامی سال های پیش روی بشریت است که برای ادامه حیات به گیاهان احتیاج پیدا کرده است و هستند انسان هایی که حالا در این شرایط سخت کرونایی طبیعت را فراموش نمی کنند و در هر بستری که باشند مامن امنی برای گیاهان می شوند.

آری شنیدن خبر دوچرخه سوار پیشکسوت آستارایی (سفیرصلح) که با حضور در جمعیت هلال احمر استان هرمزگان نهال صلح و دوستی را کاشت هم جان بشریت و هم جان طبیعت را زنده کرد و او را تنفسی دوباره  داد، همانند کبوتری که از قفس رها شده باشد از قفس تنگ هوای غبارآلود رهایی پیدا کرد.

کرامت عزیززاده، دوچرخه سوار جهانگرد ایرانی و عضو فعال جمعیت هلال احمر برای قدردانی از مدافعان سلامت در مبازره با بیماری کرونا سفر خود را از۲۹ دی ماه از مبدا آستارا آغاز کرده که با حضور در جمعیت هلال احمر استان هرمزگان با حضور مهندس سلحشور یک اصله نهال غرس کردند.

کرامت عزیززاده  حدود ۲۰ سال است که بطور حرفه ای به دوچرخه سواری می پردازد و تاکنون با شعارهای خلیج همیشه فارس، حمایت از کودکان سرطانی و بی سرپرست به هرمزگان سفر کرده است.

این دوچرخه سوار پیشکسوت با رویکرد صلح و بشر دوستی تاکنون ۴۰هزار اصله نهال درگوشه و کنار دنیا کاشته که و در سفر اخیر خود به دور ایران ۱۴۰۰ اصله نهال غرس خواهد کرد.

 

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: جمعیت هلال احمر دوچرخه سوار اصله نهال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۹۸۷۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امدادرسانی هلال احمر کهگیلویه و بویراحمد به ۲۴۰ سیل زده

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد؛ کاظم فلاحی دوست گفت: امدادگران جمعیت هلال احمر کهگیلویه و بویراحمد در ۲ روز اخیر موفق به انجام ۱۲ عملیات امدادرسانی شدند.

وی تاکید کرد: در این مدت ۶۰ خانواده کهگیلویه و بویراحمدی آسیب دیده از بارندگی‌های سیلابی امداد و نجات شدند و ۱۶۰ کیلوگرم نایلون نیز بین آنان توزیع شد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: در این مدت حوادث گوناگونی مانند سیل آبگرفتگی و در راه ماندگان رخ داد.

وی افزود: ۴۸ ساعت گذشته تاکنون ۱۲ تیم امدادی، ۳۰ نفر نیروی عملیاتی، هشت دستگاه پیکاب و ۶ دستگاه پمپ لجن کش به مناطق حادثه دیده کهگیلویه و بویراحمد اعزام و امدادرسانی انجام شد.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر کهگیلویه و بویراحمد گفت: سامانه تلفنی ۱۱۲ هلال احمر کهگیلویه و بویراحمد به صورت شبانه روزی آماده دریافت گزارش‌های مردمی درباره حوادث احتمالی و امدادرسانی در کمترین زمان ممکن است.

دیگر خبرها

  • تاریخ روز جهانی صلیب سرخ و هلال احمر ۱۴۰۳ + پیام و متن تبریک
  • تا پای جان برای دختر ایران
  • (ویدئو) لحظه یافتن «یسنا» از دید کایت‌سوار هلال احمر
  • امداد رسانی به ۱۲۶ فرد گرفتار در سیل کرمانشاه
  • امداد رسانی به ۱۲۶ فرد گرفتار در سیل در کرمانشاه
  • امدادرسانی هلال‌ احمر خراسان‌جنوبی به ۲۵۶ نفر گرفتار در سیل
  • ۴ کوهنورد گمشده درارتفاعات بام ایران، تلفنی نجات یافتند
  • امدادرسانی هلال‌احمر خراسان‌جنوبی به ۲۵۶ نفر گرفتار در سیل
  • امدادرسانی هلال احمر در خراسان‌جنوبی به سیل‌زدگان
  • امدادرسانی هلال احمر کهگیلویه و بویراحمد به ۲۴۰ سیل زده