Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-05-06@14:22:30 GMT

دستگیری سه شرور تحت تعقیب در خرم آباد

تاریخ انتشار: ۴ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۰۹۹۰۰۷

دستگیری سه شرور تحت تعقیب در خرم آباد

سرهنگ دولتشاهی گفت: سه شرور تحت تعقیب و عامل تیراندازی در شهرستان خرم آباد شناسایی و دستگیری شده اند.

 سرهنگ «عباس دولتشاهی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در خرم آباد، اظهار داشت: در پي وقوع یک فقره درگیری منجر به ضرب و جرح و قدرت نمایی بعلت اختلافات شخصی، مراتب بصورت ویژه به منظور شناسایی و دستگیری افراد شرور در دستور کار  قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

فرمانده انتظامی خرم آباد افزود: پس از اقدامات پلیسی توسط پلیس اطلاعات و امنیت عمومی شهرستان افراد و محل اختفاء آنان شناسایی  با هماهنگی مقام قضائی طی یک عملیات منسجم و ضربتی هر ۳ نفر افراد شرور و ۲ دستگاه خودرو مورد استفاده  از آنان کشف شد.

 

وی ادامه داد: پس از انتقال آنان به مقر انتظامی و بررسی های لازم از سوابق نامبردگان مشخص شد همگی دارای سابقه محکومیت و تحت تعقیب مراجع قضایی و انتظامی می باشند که حسب دستور مقام قضائی روانه زندان شدند.

 

فرمانده انتظامی خرم آباد ضمن تشکر از همکاری خوب مردم با پلیس در بحث برقراری نظم و امنیت خاطر نشان کرد: پلیس مقتدر و دستگاه قضائی هرگز اجازه عرض اندام به افراد مخل نظم و امنیت را نخواهند داد و دستگاه قضائی اشد مجازات را برای آنان در نظر خواهد گرفت.

پایان پیام/599

منبع: شبستان

کلیدواژه: دستگیری نیروی انتظامی نظم و امنیت خرم آباد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۹۹۰۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری عاملان تیراندازی در علی آباد کتول

سرهنگ حسین نوروزی گفت: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر تیراندازی در یک مراسم عروسی در علی آباد کتول، بلافاصله ماموران انتظامی به محل اعزام شدند.

وی افزود: با حضور پلیس در محل مشخص شد در این مراسم سرنشینان یک دستگاه سواری پس از قدرت نمایی اقدام به تیراندازی کرده و از محل متواری شده اند.

فرمانده انتظامی علی آباد کتول گفت: با اشراف اطلاعاتی و تلاش ماموران، پنج متهم شناسایی و طی عملیاتی غافلگیرانه دستگیر شدند.

سرهنگ نوروزی خاطرنشان کرد: متهمان در تحقیقات اولیه انگیزه خود از این اقدام مجرمانه را اختلافات شخصی و قدرت نمایی اعلام کردند.

وی گفت: متهمان پس از تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شدند.

باشگاه خبرنگاران جوان گلستان گرگان

دیگر خبرها

  • دستگیری متهم به جعل مهرهای ادارات در مشهد
  • ۴۸ محکوم متواری در فلاورجان دستگیر شدند
  • دستگیری عاملان تیراندازی در علی آباد کتول
  • دستگیری عامل تیراندازی در خرم‌آباد
  • دستگیری ۲۸ عضو یک شرکت هرمی
  • دستگیری فیشینگ کار حرفه‌ای در عظیمیه کرج
  • دستگیری ۷نفر از اراذل و اوباش در منطقه رواسان تبریز
  • دستگیری ۷ نفر اراذل و اوباش در منطقه رواسان تبریز
  • دستگیری عامل چاقوکشی در ایلام
  • دستگیری متهم به سرقت ۸۰۰ میلیونی سنگ فیروزه در نیشابور