Web Analytics Made Easy - Statcounter

لژیونر بسکتبال ایران که در بوندسلیگا 2 و تیم روستوک گفت: خوشبختانه با پیگیری و هماهنگی درک باورمن سرمربی روستوک، پزشک تیم بایرن مونیخ عمل جراحی روی پایم انجام داد و مشکلم برطرف شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از روابط عمومی فدراسیون بسکتبال، بهنام یخچالی لژیونر بسکتبال ایران در بوندسلیگا 2 درباره وضعیت مصدومیتش عنوان کرد: پس از این که مچ پایم پیچید، مشکلی در راه رفتن نداشتم اما هنگام تمرینات پرفشار درد زیادی داشتم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بائرمن سرمربی تیم روستوک من را به پزشک تیم فوتبال بایرن مونیخ معرفی کرد و پس از انجام عکس برداری متوجه شدند، یک استخوان کوچک در قوزک مچ پایم گیر کرده و دردی که داشتم هم به همین دلیل بوده است. باشگاه تصمیم گرفت برای از دست ندادن فرصت هرچه سریع‌تر عمل کنم، هماهنگی‌های لازم را انجام دادند و بلافاصله با روش ارتروسکوپی این جراحی انجام شد.

وی افزود: خداراشکر الان وضعیت خوبی دارم و طبق گفته پزشک معالجم تا 4 هفته دیگر می‌توانم دوباره وارد زمین شوم و حدودا از 2 هفته دیگر می‌توانم تمرینات سبک را آغاز کنم. آخر فروردین ماه رقابت‌های پلی‌آف بوندسلیگا 2 آغاز خواهد شد و من در این مسابقات کنار تیم خواهم بود و بازی می‌کنم. در واقع از اواخر اسفند ماه می‌توانم در بازی‌ها حضور داشته باشم و چند دیدار قبل از پلی‌آف هم برای روستوک بازی خواهم کرد. مرحله پلی‌آف ما از اوایل فروردین ماه آغاز شده و اوایل اردیبهشت ماه به پایان می‌رسد.

یخچالی اظهار داشت: در حال حاضر تیم ما در صدر جدول قرار دارد، طی چند بازی اخیر نتوانستیم پیروز شویم اما خوشبختانه تعدادی از تیم‌های مدعی هم بازی‌ها را باختند. بنابراین هنوز جایگاه اول این رقابت‌ها را داریم و انشاالله تا آغاز مرحله پلی‌آف در همین جایگاه بمانیم. در ماه اخیر چند بازی خیلی خوب داشتیم و برهمین اساس من را به عنوان کاندید بازیکن برتر ماه انتخاب کردند، این انتخاب بر اساس تصمیم عوامل خود لیگ بوده است. خوشبختانه در مرحله رای‌گیری هم، مردم لطف کردند و به من رای دادند و من به عنوان بازیکن برتر ماه انتخاب شدم. البته مهم‌تر از آن نتیجه تیمی است که انشالله بتوانیم به بوندسلیگا یک صعود کنیم.

لژیونر بسکتبال ایران اضافه کرد: مردم اوایل من را نمی‌شناختند، برای آن‌ها عجیب بود که یک بازیکن ایرانی به عنوان لژیونر در لیگ آن‌ها بازی می‌کند و دوست داشتند عملکرد من را بررسی کنند، چون معمولا تیم‌ها بازیکنان آمریکایی و اروپایی را جذب می‌کردند. خوشبختانه مردم برخورد خوبی با من داشتند و با آن‌ها ارتباط نزدیکی دارم، انشاالله این ارتباط باقی بماند چون دوست دارم فصل بعدی هم با همین تیم در بوندسلیگا یک بازی کنم.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: پلی آف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۹۹۰۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله خشن بوندسلیگا به کفش طلای اروپا

به گزارش ورزش سه، کین در ابتدای فصل از تاتنهام هاتسپرز به بایرن مونیخ پیوست، با قراردادی که بیش از 100 میلیون پوند ارزش داشت.

از آن زمان ستاره کهنه کار انگلیسی توانسته به صورت انفرادی نمایش درخشانی داشته باشد و در 41 مسابقه در تورنمنت‌های مختلف 40 گل به ثمر برساند و 13 پاس گل بدهد.

با نگاهی به رده بندی برترین گلزنان لیگ های اروپایی در فصل 2023-2024، هری کین با به ثمر رساندن 33 گل در 30 مسابقه ای که در لیگ آلمان انجام داد و کسب 66 امتیاز (هر گل دو امتیاز دارد) مقام اول را به خود اختصاص داده است.

پس از کین، کیلیان امباپه فرانسوی، ستاره پاری سن ژرمن، با 26 گل در 27 بازی که در "لیگ 1" انجام داد، با مجموع 52 امتیاز قراردارد.

سرهو گیراسی گینه ای، مهاجم تیم اشتوتگارت آلمان با به ثمر رساندن 25 گل در 24 بازی  و در مجموع 50 امتیاز به ثمر رسانده، در رده سوم قرار دارد.

لائوتارو مارتینز آرژانتینی، مهاجم اینترمیلان با 23 گل در 29 بازی که در لیگ ایتالیا با مجموع 46 امتیاز در رده چهارم قرار گرفته است. امتیاز مارتینز برابر با لوئیس اوبیندا، ستاره بلژیکی لایپزیش است که در 30 بازی لیگ آلمان 23 گل به ثمر رساند.

ارلینگ هالند نروژی، مهاجم منچسترسیتی با 20 گل در 26 بازی پشت سر آنها قرار دارد و با کول پالمر، ستاره چلسی که به همین تعداد گل در لیگ برتر انگلیس به ثمر رسانده، با مجموع 40 امتیاز، پشت سر این مهاجمان است.

در بین مدعیان این فهرست شاهد حضور هیچ نامی از لیگ اسپانیا نیستیم جایی که آرتم دوپیک، مهاجم اوکراینی خیرونا با 18 گل فاصله‌ای بعید با مدعیان کفش طلا دارد.

امتیاز کفش طلایی در لیگ های اروپایی: هر گل در پنج لیگ اصلی (انگلیسی، اسپانیایی، ایتالیایی، آلمانی و فرانسوی) دو امتیاز کسب می‌کند.

از سوی دیگر، گلزنان لیگ‌های سطوح پایین‌تر، مانند پرتغال و هنلد، 1.5 امتیاز می‌گیرند، در حالی که امتیاز گل در رقابت‌های پایین تر تنها یک امتیاز است.

دیگر خبرها

  • رسمی؛ دارمشتات به بوندسلیگای 2 سقوط کرد
  • آغاز مجلس دوازدهم شورای اسلامی و ششم خبرگان رهبری از اوایل خرداد
  • مجلس دوازدهم شورای اسلامی و ششم خبرگان رهبری اوایل خرداد آغاز می‌شوند
  • خلاصه بازی بایرلورکوزن 2-2 اشتوتگارت (بوندسلیگا آلمان - 2023/24)
  • خلاصه بازی بایرن مونیخ 2-1 آینتراخت فرانکفورت (بوندسلیگا آلمان 2023/24)
  • گل های بازی لایپزیش 4-1 دورتموند (بوندسلیگا 2023/24)
  • کمک بایرن به کین
  • حمله خشن بوندسلیگا به کفش طلای اروپا
  • ملی پوشان ایران حریفان خود را شناختند
  • امید ابراهیمی به ایران برمی‌گردد!