Web Analytics Made Easy - Statcounter

علی مویدی بیان کرد: دلیل اصرار من برای افزایش ارز رانندگان کامیون این بود که وقتی در میان راه پول کم می‌آورند، مجبور به قاچاق می‌شوند.

گروه بازرگانی بازارنیوز؛ علی مویدی، رئیس ستاد مبارزه با قاچاق اظهار داشت: من با تابلو وعنوان ستاد مبارزه با قاچاق مخالفم. نباید ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز باشد بلکه باید ستاد تسهیل و روان سازی تجارت باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یعنی باید نگاه از حالت نظامی و امنیتی به حمایت از تجارت تغییر کند.

وی بیان کرد: اگر با این طرز تفکر جدید برنامه‌ها را تدوین کنیم، قطعا حداکثر بازدهی را خواهد داشت. البته بحث مبارزه با مافیای پیچیده به جای خود باقی است و اگرما پیشگیری و رجستری را به موقع انجام دهیم، اصلا چنین مافیایی شکل نخواهد گرفت.

رئیس ستاد مبارزه با قاچاق افزود: زمانی به رانندگان ما فقط ۲ هزار یورو پرداخت می‌شد که خیلی کم بود و وقتی به استانبول می‌رسیدند، این ارز تمام می‌شد. در جلسه با بانک مرکزی از رئیس بانک مرکزی خواستم که این مبلغ را به ۵ هزار یورو افزایش دهند که باعث تعجب همه شد.

علی مویدی گفت: بسیاری از کامیون‌های ما در راه‌های اروپا ماندند و دیگران به آن‌ها کمک کردند. دلیل اصرار من برای افزایش ارز رانندگان کامیون این بود که وقتی در میان راه پول کم می آورند، مجبور به قاچاق می‌شوند.

نود اقتصادی/

برچسب ها: ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز ، قاچاق ، کامیون داران لینک کوتاه خبر: bzna.ir/000MvR

منبع: بازار نیوز

کلیدواژه: ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز قاچاق کامیون داران ستاد مبارزه با قاچاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت bazarnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بازار نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۹۹۰۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزیر صنعت و تجارت طالبان وارد ایران شد

نورالدین عزیزی، وزیر صنعت و تجارت طالبان با یک هیأت بزرگ اقتصادی امروز با هدف تسهیل تجارت و ترانزیت به استان سیستان و بلوچستان در ایران سفر کرد.

شرکت در نشست «امکان‌سنجی و تسهیل روند همکاری‌های اقتصادی میان دو کشور» و رایزنی درباره توسعه روابط تجاری و ترانزیتی بین ایران و افغانستان با محوریت سیستان از اهداف این سفر است.

پیش از این یک هیأت اقتصادی سی و دو نفری از افغانستان به سرپرستی ملا عبدالغنی برادر که در ترکیب آن سه وزیر و معاونان تعدادی از وزارتخانه‌ها حضور داشتند به ایران سفر کرده‌اند.

باشگاه خبرنگاران جوان افغانستان افغانستان

دیگر خبرها

  • وزیر صنعت و تجارت طالبان وارد ایران شد
  • سفر سرپرست وزارت صنعت و تجارت طالبان به ایران
  • توافقات جدید گمرکی ایران و عراق برای تسهیل تجارت
  • توافقات جدید گمرکی میان ایران و عراق برای تسهیل تجارت
  • ارائه تسهیلات در مرزهای گمرکی/ روان سازی امور گمرکی زائران اربعین حسینی
  • افزایش ۱۷ درصدی درآمدگمرکات مازندران از تجارت خارجی
  • افزایش ۱۷ درصدی درآمد گمرکات مازندران از تجارت خارجی
  • کشف ۲۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در همدان
  • مالیات طلافروشان سالی ۹ میلیون و ۶۰۰ هزارتومان است
  • ضربه مهلک قاچاق کالا بر پیکر اقتصاد