Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا-مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی منطقه آزاد اروند  گفت : نفرات برگزیده جشنواره مجازی کشوری شعر فجر فاطمی معرفی شدند.


به گزارش خبرگزاری آریا از  منطقه آزاد اروند ،  رضا مردانی اظهار کرد :  جشنواره ی ملی شعر فجر فاطمی به همت کانون بسیج مداحان آبادان و با همکاری و مشارکت اداره  کل فرهنگ و ارشاد اسلامی منطقه ی آزاد اروند برگزار شد نفرات برگزیده جشنواره مجازی کشوری شعر فجر فاطمی را اعلام کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مردانی به تعداد شرکت کنندگان در این جشنواره اشاره کرد و افزود: جشنواره مجازی ملی شعر فجر فاطمی میزبان 164 قطعه شعر در قالب رباعی و دوبیتی بود که از سوی  38 شاعر ملی ارسال شد .
وی بیان کرد: از 16 استان کشور آثار مختلفی  به جشنواره  ارسال شد  .که از این تعداد شرکت کننده شش نفر به مرحله ی نهایی راه یافتند و بعنوان برگزیدگان این جشنواره ی مجازی معرفی و از آنها تقدیر خواهد شد.
مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی منطقه آزاد اروند گفت: آقایان ؛ بهرام مژدهی از گیلان ،امیر مومنی از تهران ،سید اکبر سلیمانی از کهکیلویه و بویراحمد ،سید علیرضا شفیعی از اهواز و خانم ها ؛ سمیه تورجی از تهران ،ماهرخ دوستی از تهران بعنوان نفرات برگزیده جشنواره مجازی ملی شعر فجر فاطمی معرفی شدند.
مردانی خاطر نشان کرد: داوری این جشنواره را جلیل صفر بیگی ودبیر علمی جشنواره را منتصر درویشی بر عهده داشت .
وی در پایان از همکاری و همراهی ناحیه مقاومت بسیج شهرستان آبادان تشکر و قدردانی کرد .
قابل ذکر است  ارسال اشعار به این جشنواره از یکم بهمن ماه تا 16 بهمن ماه ضورت گرفت و داوری آن در ابتدای اسفندماه جاری انجام شد.
پایان پیام./

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: رضا مردانی جشنواره مجازی نفرات برگزیده جشنواره مجازی شعر فجر فاطمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۹۹۲۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اولین اجلاسیه گروه کشوری علوم اجتماعی در دانشگاه آزاد اسلامی واحد چالوس - 2

دانلود فیلم اصلی کد ویدیو

دیگر خبرها

  • اولین اجلاسیه گروه کشوری علوم اجتماعی در دانشگاه آزاد اسلامی واحد چالوس - 2
  • میزگرد تخصصی مهر گیلان برگزیده جشنواره در مسیر انتخاب شد
  • سرمایه‌گذار برتر منطقه آزاد اروند تجلیل شد
  • اسامی نفرات دعوت شده اردوی هفتم تیم کشتی آزاد جوانان
  • برگزیدگان جشنواره عروسک خونه معرفی شدند
  • ۵۰۰ اثر به جشنواره مد و لباس اروند راه یافتند
  • منطقه آزاد اروند و ارس بعنوان مناطق برتر انتخاب شدند
  • کسب رتبه برتر در حوزه های عمران، حقوقی و فرهنگی توسط منطقه آزاد اروند
  • راه اندازی بخش «آنژیوگرافی» برای نخستین بار در منطقه آزاد اروند
  • تفاهم ارتش واداره‌کل هنرهای نمایشی درحمایت از نمایشنامه‌های برتر