Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-29@17:09:56 GMT

روند بهبود عرضه نفت شیل کند خواهد بود

تاریخ انتشار: ۴ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۰۹۹۳۳۷

روند بهبود عرضه نفت شیل کند خواهد بود

خبرگزاری آریا - اوپک و شرکت‌های نفتی آمریکایی حتی با افزایش قیمت نفت خام هم معتقدند بهبود عرضه نفت شیل کند خواهد بود.
به گزارش خبرگزاری رویترز از لندن و هیوستون، سازمان کشورهای صادرکننده نفت (اوپک) و شرکت‌های نفتی آمریکا انتظار دارند بهبود عرضه نفت شیل در سال جاری محدود باشد، زیرا تولیدکنندگان عمده نفت آمریکا با وجود افزایش قیمت‌ها، تولید را ثابت نگه می‌دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ثابت ماندن تولید نفت آمریکا به اوپک و متحدانش (ائتلاف اوپک پلاس) کمک می‌کند.
اوپک در برآورد ماه جاری خود پیش‌بینی کرد تولید نفت خام ایالات متحده (نفت خام شیل) در سال 2021 محدود باشد و 140 هزار بشکه در روز کاهش یابد و به 7 میلیون و 160 هزار بشکه در روز برسد.
دولت آمریکا هم انتظار دارد تولید نفت شیل در ماه مارس حدود 78 هزار بشکه در روز کاهش یابد و به روزانه 7 میلیون و 500 هزار بشکه برسد.
پیش‌بینی اوپک حتی پیش از یخبندان ایالت تگزاس - محل تولید 40 درصد نفت ایالات متحده آمریکا - اعلام شده بود، این یخبندان سبب تعطیلی چاه‌ها و کاهش تقاضای پالایشگاه‌های نفتی منطقه شده است.
به گفته منابع اوپک، احیا نشدن تولید نفت شیل می‌تواند مدیریت بازار را برای اوپک و متحدانش آسان کند.
در حالی که بعضی از شرکت‌های انرژی ایالات متحده حفاری را افزایش داده‌اند، با کاهش هزینه‌های شرکت‌ها برای کاهش بدهی و افزایش بازده سهامداران، انتظار می‌رود تولید همچنان محدود باشد.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: هزار بشکه تولید نفت نفت شیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۹۹۳۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حرکت سازمان اوقاف در مسیر مولدسازی و بهبود اقتصاد کشور با حمایت از شرکت‌های دانش بنیان + فیلم

حمید مجیدی‌مهر، رئیس مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف و امور خیریه درباره نقش نمایشگاه دستاورد‌های سازمان اوقاف و امور خیریه بر تحقق شعار سال رهبری مبنی بر «جهش تولید با مشارکت مردم» گفت: در سال‌های اخیر، سازمان اوقاف و امور خیریه برای عمل به فرامین مقام معظم رهبری در حوزه تولید اقدام به حمایت از مولدسازی صنعتی از قبیل شرکت‌های دانش بنیان، فعالیت‌های علمی و پژوهشی در حوزه‌های صنعتی، کشاورزی، دانش بنیان، هسته‌ای و ... کرده است.

مجیدی‌مهر ادامه داد: از آنجایی که سازمان اوقاف مبتنی بر نیات واقفین اجرای نیت می‌کند، این امکان وجود دارد که بر موضوعات مختلف از قبیل آبزی‌پروری، توجه به اقتصاد دریا پایه، دامپروری و ... ورود کند. وقتی ما به انتهای پروژه‌های تحقیقاتی می‌رسیم، نتایج عینی آن را در میدان بهتر می‌بینیم، که منجر به افزایش بهره‌وری موقوفات شده است. وقتی بهره‌وری از موقوفات افزایش یابد، درآمد‌ها هم زیاد می‌شود و نیات بهتر اجرایی می‌شوند. سازمان اوقاف به همان نسبت که در حوزه‌های تولید فعالیت دارد، در حوزه‌های فرهنگی و نشر معارف و قرآن اهل بیت (ع) فعالیت می‌کند. 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

به گفته رئیس مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف و امور خیریه، سازمان اوقاف علاوه‌بر تحقق فرامین مقام معظم رهبری برای تحقق بهبود وضعیت اقتصادی و معیشتی مردم قدم برمی‌دارد.

باشگاه خبرنگاران جوان فرهنگی هنری ساير حوزه ها

دیگر خبرها

  • تضمین حیات شهری با افزایش درختان
  • عادت‌هایی که خواب راحت را از شما می‌گیرند
  • شرکت‌های تامین سرمایه بهبود شبکه برق تعریف شود
  • دلار و سکه تا کجا کاهش پیدا می کنند؟
  • تلاش ها برای بهبود ایمنی جاده ها کارساز است
  • سرمایه گذاری ۲ هزار میلیارد ریالی اوقاف مرکزی در طرح پرورش ماهی
  • روند کاهشی نرخ ارز درپی شکست بازار از مرکز مبادله
  • فرمان کنترل اوپک به دست امارات می‌افتد؟
  • حرکت سازمان اوقاف در مسیر مولدسازی و بهبود اقتصاد کشور با حمایت از شرکت‌های دانش بنیان + فیلم
  • نرخ تورم در آمریکا همچنان بازهم افزایشی شد