Web Analytics Made Easy - Statcounter

مرد جوان که در فضای مجازی مردم یزد را تهدید کرده بود پس از دستگیری با انتشار یک فیلم از مردم یزد عذرخواهی کرد.

به گزارش گروه حوادث رکنا، سرهنگ رامین پاشایی، معاون اجتماعی پلیس فتا ناجا در خصوص فیلم منتشر شده مرد جوان که در فضای مجازی اقدام به تهدید مردم شهر یزد کرده بود به رکنا گفت: چندی قبل مردی در صفحه اینستاگرامی خود اقدام به توهین و تهدید کردن مردم شهر یزد کرد که از همان ابتدای انتشار این فیلم تیمی از کارشناسان پلیس فتا ناجا برای شناسایی و دستگیری مرد جوان وارد عمل شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تهدید مرد گیلانی برای مردم یزد

وی افزود: مرد جوان که اصالتا برای استان گیلان است اما در استان قزوین سکونت دارد و با تهدید مردم یزد عنوان کرده که هیچ خودروی پلاک استان یزد را اجازه ورود به گیلان را نمی دهد و حتی اجازه عبور از شهر قزوین برای رفتن به گیلان را نمی دهد که این تهدیدها در فضای مجازی با واکنش های زیادی همراه بود.

سرهنگ پاشایی ادامه داد: خیلی زود با اقدامات اطلاعاتی و کارشناسی مرد جوان دستگیر و پس از بازداشت عنوان کرد که این فیلم را در حالت عادی نبوده و متوجه صحبت هایم نشده ام.

معاون اجتماعی پلیس فتا ناجا عنوان کرد: مرد جوان پس از آزادی فیلم دیگری از خود در فضای مجازی منتشر کرد که از مردم یزد عذرخواهی کرده و عنوان کرد که بیمار است و قرص های زیادی مصرف می کند و چون در آن روز عصبانی بوده و برایش مشکلاتی پیش آمده این فیلم را منتشر کرده است و طبق صحبت های خودش چند روز بعد از این فیلم متوجه شده که به مردم یزد اهانت کرده است .آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

 

منبع: رکنا

کلیدواژه: سهام عدالت قیمت خودرو کرونا فضای مجازی پلیس فتا تهدید تهدید اهانت اخبار حوادث فضای مجازی یزد تهدید گیلان فیلم مردم سهام عدالت قیمت خودرو کرونا کرونا تجاوز بازیگر سینما و تلویزیون قتل کودک آزاری فیلم بورس قیمت تجاوز جنسی آزار و اذیت فضای مجازی مرد جوان مردم یزد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۹۹۵۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدئو) زن افغان فعال حقوق بشر زلمی خلیلزاد را غافلگیر کرد

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

در ویدئوی منتشر شده در شبکه‌های اجتماعی، حوریه مصدق، زن افغان فعال حقوق بشر در فرودگاه هیترو لندن به زلمی خلیلزاد، نماینده ویژه آمریکا در صلح با طالبان می‌گوید: افغانستان را تباه کردی.

به گزارش فرارو، زلمی خلیلزاد در پاسخ می‌گوید که او هم از وضعیتی که در افغانستان پیش آمده است راضی نیست و از وضعیت زنان پس از تسلط طالبان بسیار متاثر است.

وی تاکید می‌کند تا زمانیکه افغان‌ها به یک توافق کلی برای یک افغانستان آباد و آزاد و پیشرفته نرسند کار ناتمام است.

خلیلزاد در پاسخ این سوال که آیا در اعتماد به طالبان اشتباه کرده است، می‌گوید: اعتماد هیچوقت نبوده، فیصله‌هایی [تصمیم‌ها]که گرفته شده بود، [این بود که] چه شده می‌توانست شود و چه شده نمی‌توانست. هیچ وقت مسئله اعتماد نبود.

خلیلزاد درباره اینکه آیا از زنان افغانستان عذرخواهی می‌کند، می‌گوید: نه، عذرخواهی نمی‌کنم. آن‌هایی که این وضع را بوجود آورند باید عذرخواهی کنند.

در ۲۹ فوریه ۲۰۲۰ زلمی خلیلزاد به نمایندگی از آمریکا با عبدالغنی برادر، نماینده طالبان توافقنامه موسوم به آوردن صلح به افغانستان را امضا کردند که پس از آن طالبان به‌سرعت پیشروی کرده و در ۱۵ آگوست/اوت نظام جمهوری را ساقط کردند.

دیگر خبرها

  • سروش رفیعی: به نظر داور احترام می‌گذارم، بی احتیاطی از من بود؛ از هم تیمی‌ها و کادر فنی عذرخواهی می‌کنم / فیلم
  • تن هاخ: عذرخواهی سانچو؟ حالا وقت صحبت‌کردن راجع به این موضوع نیست
  • (ویدئو) زن افغان فعال حقوق بشر زلمی خلیلزاد را غافلگیر کرد
  • خجالت بکشید!
  • مقاومت اسلامی لبنان از تهدیدهای دشمنان هراسی ندارد
  • واکنش تند رضا عنایتی به توهین هوادار سپاهانی به زنان
  • ویسی قصد توهین نداشت/ دنبال ماندن در لیگ برتر هستیم
  • اتحادیه اروپا: تهدید دیوان بین‌المللی کیفری غیرقابل قبول است
  • بی خانمانی ایرانی‌ها را تهدید می‌کند/ هر سال تعداد بیشتری از مردم توان اجاره مسکن را از دست می‌دهند (فیلم)
  • ببینید | توهین جنجالی و نژادپرستانه یک جوان مقابل یک زن سیاهپوست در آمریکا: تقلید میمون!