Web Analytics Made Easy - Statcounter

‌سعید مقدسیان نماینده بنیاد دعبل خزاعی در خانه مداحان در گفتگو با خبرنگار مهر، از راه اندازی میز خدمت در خانه مداحان خبر داد و اظهار داشت: میز خدمت ویژه ستایشگران و پیر غلامان آستان نورانی اهل بیت (ع) با همکاری خانه مداحان به جهت تسهیل در ارائه خدمات بنیاد دعبل خزاعی راه اندازی شد.

وی افزود: مهمترین هدف در راه اندازی این میز خدمت تسهیل در رفت و آمد ستایشگران و پیر غلامان به منظور ارائه خدمات مشاوره در خصوص خدمات رفاهی و بیمه‌ای آنان بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده بنیاد دعبل خزاعی در خانه مداحان به زمان فعالیت این میز خدمت اشاره و عنوان کرد: پیر غلامان و ستایشگران می‌توانند هر هفته روزهای یکشنبه و سه شنبه از ساعت ۸ الی ۱۳ به محل خانه مداحان مراجعه و با تشکیل پرونده و تکمیل مدارک، جهت بررسی و ارائه، از خدمات بنیاد دعبل خزاعی بهره مند شوند. ‌

کد خبر 5153487

منبع: مهر

کلیدواژه: خانه مداحان بنیاد دعبل خزاعی مداحان قرآن کریم ماه رجب سازمان تبلیغات اسلامی ولادت امام جواد ع قرآن شبکه قرآن و معارف سیما انقلاب اسلامی ایران میثم مطیعی سی و هفتمین مسابقات بین المللی قرآن کریم سازمان اوقاف و امور خیریه ماه مبارك رمضان آیت الله حسینی زابلی شیعیان امام علی ع بنیاد دعبل خزاعی خانه مداحان راه اندازی میز خدمت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۹۹۶۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری میز خدمت پلیس فتا خوزستان در اهواز

 سرهنگ کارآگاه علی حسینی، رئیس پلیس فتا خوزستان گفت: همزمان با اجرای طرح جامع کنترل و کاهش آسیب‌های اجتماعی و به منظور آشنایی شهروندان و مسئولان با دستاوردها، پیشرفت‌ها، خدمات و مأموریت‌های متنوع پلیس فتا در حوزه امنیت فضای سایبری کشور و ارائه مشاوره و پاسخگویی به سوالات شهروندان، اقدام به ارائه میز خدمت و غرفه آموزشی به شهروندان کرده است.

او ادامه داد: کارشناسان این پلیس به بازدید کنندگان و شهروندان در زمینه آسیب‌ها و تهدیدات فضای سایبری مشاوره‌های تخصصی ارائه و مشکلات آنها را رفع کردند.

سرهنگ حسینی می گوید: دراین میز خدمت، هشدار‌های سایبری و اطلاع رسانی در خصوص تهدیدات فضای سایبری به منظور ارتقاء دانش شهروندان و بازیدکنندگان از طریق توزیع بروشور، بنر‌های آموزشی، کتابچه و سی دی‌های آموزشی در حوزه فضای مجازی اطلاع رسانی گردید.

باشگاه خبرنگاران جوان خوزستان اهواز

دیگر خبرها

  • ارائه بیش از ۲۳ هزار خدمت روانپزشکی در غرب خراسان رضوی
  • بیش از ۲۳ هزار خدمت روانپزشکی در غرب خراسان رضوی ارائه شد
  • مدیر حفاظت و اطلاعات بنیاد تعاون زندانیان معارفه شد
  • برگزاری میز خدمت پلیس فتا خوزستان در اهواز
  • پایگاه اورژانس ۱۱۵ بانوان در کردستان
  • استفاده از تمام ظرفیت‌ها برای خدمت به خانواده شهدا
  • فراخوان بنیاد ملی نخبگان برای ثبت‌نام جشن ازدواج
  • فراخوان بنیاد ملی نخبگان برای ثبت‌نام جشن ازدواج نخبگان
  • جهاد دندانپزشکان در خدمت به کویرنشینان آران وبیدگل
  • Home Assistant قصد دارد از یک پلتفرم به یک برند مصرف‌کننده تبدیل شود