Web Analytics Made Easy - Statcounter

نایب رئیس بانوان فدراسیون هندبال گفت: هنوز گزینه مورد تأیید فدراسیون برای هدایت تیم هندبال جوانان معرفی نشده است. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، الهام سلوکی در حاشیه دیدار رده‌بندی لیگ برتر هندبال بانوان اظهار داشت: شانزدهمین دوره لیگ از 28 مهر استارت خورد و امروز به مقصد نهایی می‌رسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برگزاری لیگ به صورت متمرکز تجربه جدیدی بود که به لطف مدیران، مربیان و باشگاه‌ها به آن رسیدیم. این دوره شرایط خاصی داشت و می‌طلبید حامیان مالی انعطاف خاصی داشته باشند که انجام شد.

وی در ادامه افزود: در این دوره سه هزار و 100 تست PCR گرفته و 48 بازی انجام شد. حضور هشت تیم در لیگ هم مناسب بود.

نایب رئیس بانوان فدراسیون هندبال گفت: تفکر در فدراسیون بر این بود که برای رشد تیم‌های پایه کار کنیم. در لیگ هم پایه و اساس تیم‌های شاملی، اشتادسازه، تأسیسات دریایی و فولاد سپاهان که چهار تیم برتر هستند، از بازیکنان رده جوانان بود و تعداد جوانان آنها بیش از امید بود و همین امر لیگ را پویا کرد.

سلوکی خاطرنشان کرد: آسیب‌دیدگی بازیکنان نسبت به سابق کمتر بود، چون مربیان ارزنده‌ای داریم که در این یک سال دوره آموزشی داشتند و از نظر سواد توانمند بودند. در این فصل نیروهای نخبه شناسایی شدند. امیدوارم اردوی تیم ملی هم آغاز شود، از مربیان جوانی که با تفکرات جدید آمدند استفاده کنیم.

نایب رئیس بانوان فدراسیون هندبال درباره سرمربی خارجی تیم جوانان که قرار بود توسط باشگاه اشتادسازه استخدام شود، گفت: در حال بررسی گزینه هستند، ولی هنوز گزینه مورد تأیید فدراسیون معرفی نشده است. شرایط کرونایی به گونه‌ای است که روند کار را غیرقابل پیش‌بینی کرده است.

محمدخانی: از سومی سپاهان در لیگ هندبال بانوان راضی نیستم/ لیگ امسال لیگ جوان‌ها بود

 

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: هندبال هندبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۹۹۸۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صدیقه خادم نایب رییس بانوان فدراسیون کبدی شد

به گزارش خبرنگار مهر، با حکم عباس اورسجی رییس فدراسیون کبدی صدیقه خادم به عنوان سرپرست نایب رییسی بانوان این فدراسیون منصوب شد.

خادم دانش آموخته کارشناسی ارشد مدیریت و برنامه ریزی بوده و پیش از این معاونت امور بانوان اداره کل ورزش و جوانان استان سمنان را در کارنامه خود دارد.

پیش از این منصوره ابوجعفری به مدت ۳ ماه سرپرست نایب رییسی کبدی بانوان بود.

کد خبر 6093953

دیگر خبرها

  • صدیقه خادم نایب رییس بانوان فدراسیون کبدی شد
  • داوری: دلیل قطع همکاری با دمیر محرمانه است/زمان معرفی سرمربی جدید
  • پایان لیگ برتر کانوپولو بانوان با قهرمانی تیم اصفهان خروشان
  • قدیمی: سرمربی هاکی بانوان در صورت کسب مقام آسیایی می‌ماند
  • سپهرزاد: کنار گذاشتن من بدون اطلاع قبلی زیبنده دوومیدانی نیست/ حسین رسولی از بی توجهی‌ها دلخور است
  • گلایه‌های مربی سقزی از کمبود امکانات وزنه‌برداری
  • معرفی دو گزینه اروپایی سرمربیگری تیم ملی بسکتبال
  • توجه ویژه جشنواره «رضوان» به جوانان صاحب ایده/ توسل به فرهنگ رضوی
  • معرفی داوران و ناظران هفته نوزدهم لیگ برتر هندبال مردان
  • معرفی اعضای شورای سیاست‌گذاری و دبیر جشنواره فیلم کوثر