Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-29@11:25:26 GMT

توسعه ورزش زورخانه‌ای در اولویت قرار گیرد

تاریخ انتشار: ۴ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۱۰۰۱۷۳

توسعه ورزش زورخانه‌ای در اولویت قرار گیرد

به گزارش خبرنگار مهر، علی خلیلی ظهر دوشنبه در مجمع انتخابات هیئت ورزش‌های زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی که با حضور سرپرست فدراسیون ورزش‌های زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی و اعضای مجمع انتخابات در سالن کنفرانس اداره‌کل ورزش و جوانان استان زنجان برگزار شد، گفت: یکی از اولویت‌های امروز فعالان ورزش زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی باید بر روی توسعه و صدور این رشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با یادآوری اینکه ورزش زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی ورزش خاصی بوده و باید نگاهی که به این ورزش می‌شود نیز خاص باشد، افزود: اهمیت این رشته ورزشی و اهتمام به رفع مشکلات آن از این جهت حائز اهمیت است که ورزش زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی یک رشته الگوساز بوده و فعالان این عرصه باید همواره این موضوع را در فعالیت‌های خود مدنظر داشته باشند.

این مسئول، داشتن رفتار سنجیده و برخورداری از اخلاق و منش پهلوانی را یکی از خصوصیات و ویژگی‌های بارز فعالان این عرصه برشمرد و تصریح کرد: همه این ویژگی‌ها باعث می‌شود تا مسئولیتی که بر دوش فعالان ورزش زورخانه‌ای و کشی پهلوانی وجود دارد، نسبت به سایر رشته‌های ورزشی دوچندان باشد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان در ادامه با اشاره به اینکه همه تلاش این اداره‌کل، کمک به رفع مشکلات ورزشی زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی است، ادامه داد: ما نیز منکر وجود برخی نواقص و مشکلات در این رشته ورزشسی نیستیم اما با توجه به جایگاهی که این ورزش در بطن جامعه دارد، تلاش می‌کنیم تا در حد توان این مشکلات را به ویژه در شهرستان‌ها برطرف کنیم.

خلیلی با تاکید بر اینکه اهتمام به ایجاد زیرساخت‌های این ورزش یکی دیگر از نیازهای ضروری این رشته به شمار می‌رود، اظهار کرد: خوشبختانه با تلاش‌های صورت گرفته، شاهد افتتاح سالن استاندارد در شهر قیدار برای این رشته ورزشی بودیم، این در حالی است که معتقدیم شهر زنجان نیز برای اینکه بتواند میزبانی رویدادهای مختلف را در این رشته کسب کند، به یک سالن استاندارد نیاز دارد.

این مسئول همچنین گریزی به وضعیت کنونی جامعه به خاطر شیوع ویروس کرونا زد و خاطرنشان کرد: بی‌تردید شیوع ویروس کرونا، جامعه ورزشی را نیز همانند سایر اقشار جامعه درگیر خود کرده و خسارت‌هایی به این بخش وارد شده است، این در حالی است که جامعه ورزشی را باید جزو اقشاری که در صف مقدم رعایت پروتکل‌های بهداشتی قرار دارند، دانست.

کد خبر 5153732

منبع: مهر

کلیدواژه: علی خلیلی ورزش وزارت ورزش و جوانان ویروس کرونا زلزله کرمانشاه سی سخت آمار کرونا بوشهر شیوع کرونا خطبه های نماز جمعه اردبیل شیراز زمین لرزه مشهد بارش برف شهرکرد زورخانه ای و کشتی پهلوانی ورزش زورخانه ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۰۰۱۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجلیل از پهلوانان و پیشکسوتان ورزش پهلوانی در سنندج

در این مراسم در پارک «روجیار» شهر سنندج، ورزشکاران و پیشکسوتان هیات ورزش‌های زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی استان و شهر سنندج به اجرای حرکات ورزش زورخانه‌ای پرداختند.

تجلیل از پیشکسوتان و پهلوانان نامدار ورزش زورخانه‌ای استان کردستان و به ویژه شهر سنندج از جمله برنامه‌های دیگر این آیین بود.

باشگاه خبرنگاران جوان کردستان سنندج

دیگر خبرها

  • هیچ مسئولی نمی‌تواند طلبکار رشته کشتی باشد / نمی‌خواهم نفر اول تیم ملی باشم!
  • ورزشکاران کشتی پهلوانی یاسوج جشن گلریزان برگزار کردند
  • ورزش زورخانه‌ای نماد ورزش پهلوانی
  • همایش بزرگ هفته فرهنگ پهلوانی در قزوین برگزار شد
  • تجلیل از باستانی کاران شهرستان اسدآباد
  • گرامیداشت روز فرهنگ پهلوانی و ورزش زورخانه‌ای در فرخ شهر
  • اجرای ورزش زورخانه‌ای در زارچ 
  • تجلیل از پهلوانان و پیشکسوتان ورزش پهلوانی در سنندج
  • روز فرهنگ پهلوانی و ورزش زورخانه‌ای
  • تجدید عهد با شهدای پهلوان