Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/زنجان رئیس فدراسیون ورزش‌های زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی تاکید کرد: نگاه فعالان این عرصه باید متفاوت با فعالان سایر رشته‌های ورزشی باشد.

مهرعلی باران‌چشمه ظهر امروز (۴ اسفندماه) در مجمع انتخابات هیئت ورزش‌های زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی زنجان که در سالن کنفرانس اداره‌کل ورزش و جوانان استان برگزار شد، با اشاره به اینکه ورزش زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی با سایر رشته‌ها متفاوت است، گفت: امروز باید به رشته‌هایی چون ورزش زورخانه‌ای، سوارکاری، چوگان و .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. که وارداتی نیست، توجه ویژه شود.

وی با یادآوری اینکه در ورزش زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی می‌توان به عینه همه صفات پسندیده اخلاقی را مشاهده کرد، افزود: معتقدیم ورزش زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی فارغ از اینکه همانند سایر رشته‌های ورزشی به بحث تربیت بدنی می‌پردازد، کلاسی برای یادگیری درس ادب و افتادگی است و همین ویژگی باعث شده است که این ورزش از سایر رشته‌ها متمایز شود.

این مسئول با تاکید بر اینکه ورزشکاران، داوران، مربیان روسای هیئت‌ها و همه کسانی که در این عرصه فعالیت می‌کنند، نباید فراموش کنند که باید از میراث گران‌هایی که در اختیار دارند، با عملکرد و رفتار خود به خوبی حراست و محافظت کنند، تصریح کرد: فدراسیون ورزش‌های زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی برای پیشبرد اهداف خود، پذیرای همه نقطه‌نظرات است.

رئیس فدراسیون ورزش‌های زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی با بیان اینکه بی‌تردید وجود اختلاف‌نظر در همه امور، امری اجتناب‌ماپذیر بوده و گریزی از آن نیست، ادامه داد: وجود این اختلاف‌نظرها باعث به وجود آمدن راهکارهای و پیشنهادات مختلف شده و این خود می‌تواند به تعیین مسیر کمک کند اما نباید فراموش کنیم که این اختلاف‌نظرها به هیچ وجه نباید به فاصله گرفتن انسان‌ها از یکدیگر بیانجامد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان نیز در ادامه این جلسه با تاکید بر اینکه شرایط امروز ایجاب می‌کند که پروتکل‌های بهداشتی را برای مقابله با شیوع بیش از پیش ویروس کرونا جدی بگیریم، اظهار کرد: بی‌تردید از زمان شیوع ویروس کرونا در استان، جامعه ورزشی زنجان تلاش کرده است تا در صف مقدم مقابله با شیوع این ویروس با رعایت پروتکل‌های بهداشتی قرار گیرد.

علی خلیلی با اشاره به اینکه فعالان ورزش زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی باید الگوی سایرین بوده و به همین خاطر باید رفتارهای سنجیده‌ای را شاهد باشیم، بیان کرد: برخورد ورزشکاران از اخلاق پهلوانی یک ضرورت بوده و همین مسئله باعث می‌شود تا مسئولیت ورزشکاران رشته زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی نسبت به سایر ورزشکاران دوچندان شود.

وی با بیان اینکه اولویت امروز فعالان این عرصه باید بر روس توسعه و صدور این رشته ورزشی معطوف باشد، عنوان کرد: اداره‌کل ورزش و جوانان استان زنجان در حد توان خود تلاش می‌کند تا برای توسعه ورزش زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی در استان زنجان، کمک‌هایی را به شهرستان‌ها داشته و نواقصی که در اقصی‌نقاط استان در این حوزه وجود دارد را برطرف کند.

این مسئول از نیاز ضروری شهر زنجان به سالن استاندارد زورخانه خبر داد و گفت: با توجه به ظرفیت‌هایی که در زنجان وجود دارد، معتقدیم وجود یک سالن استاندارد می‌تواند شرایط میزبانی زنجان را از رویدادهای ملی و بین‌المللی ورزش زورخانه‌ای فراهم کند که خوشبختانه گام‌های خوبی نیز در این زمینه برداشته شده که نمونه بارز آن افتتاح سالن ورزش زورخانه‌ای در شهرستان خدابنده بود.

رئیس هیئت ورزش زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی استان زنجان نیز در ادامه این مجمع با اشاره به اینکه در طول چهار سال گذشته تلاش شده است تا از خرد جمعی برای پیشبرد اهداف این هیئت استفاده شود، افزود: متاسفانه یکی از نقاط ضعف هیئت که خسارت زیادی نیز از آن ناحیه متحمل شده، بحث نادیده گرفته موضوع آموزش است و معتقدیم در این راستا کار علمی انجام نداده‌ایم.

محمود میرزایی از فعالیت ۳۰ مربی و ۱۵ داور در استان زنجان در حوزه ورزش زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی خبر داد و خاطرنشان کرد: وجود منابع مالی برای تداوم فعالیت‌های ورزشی یک موضوع غیرقابل انکار است اما معتقدیم آنچه که بیش از منابع مالی ارزشمند بوده و باید بیش از این‌ها به آن بها دهیم، نیروی انسانی کارآمد است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی ورزشی زنجان ورزش زورخانه ای و کشتی پهلوانی ورزش های زورخانه ای و کشتی پهلوانی ورزش زورخانه ای و کشتی پهلوانی سایر رشته ها استان زنجان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۹۸۵۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گرامیداشت روز فرهنگ پهلوانی و ورزش زورخانه‌ای در فرخ شهر

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری، رئیس هیأت زورخانه‌ای و ورزش پهلوانی گفت: به مناسبت ۷ اردیبهشت ماه روز ترویج فرهنگ پهلوانی و ورزش زورخانه‌ای در زورخانه علی ابن ابی طالب (ع) فرخ شهر بیش از ۲۰ ورزشکار و قهرمان این رشته به اجرای برنامه پرداختند.
مهدیان افزود: در پایان از قهرمان و نشان آوران مسابقات کشوری سال ۱۴۰۲ قدردانی شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی دانلود

دیگر خبرها

  • ورزشکاران کشتی پهلوانی یاسوج جشن گلریزان برگزار کردند
  • تقویت نشاط اجتماعی با ترویج فرهنگ پهلوانی در جوانان و نوجوانان
  • ورزش زورخانه‌ای نماد ورزش پهلوانی
  • همایش بزرگ هفته فرهنگ پهلوانی در قزوین برگزار شد
  • گرامیداشت روز فرهنگ پهلوانی و ورزش زورخانه‌ای در فرخ شهر
  • ورزش زورخانه ای و پهلوانی-زنجان
  • روز فرهنگ پهلوانی و ورزش زورخانه‌ای
  • تجدید عهد با شهدای پهلوان
  • لازمه ورود به عرصه ورزش، ورزیدگی اخلاقی است
  • فرهنگ پهلوانی باید در تمام عرصه‌های ورزشی تثبیت شود