Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-04-27@00:09:15 GMT

سفر به مشهد ممنوع، حتی با نامه فرمانداری!

تاریخ انتشار: ۴ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۱۰۰۴۴۰

سفر به مشهد ممنوع، حتی با نامه فرمانداری!

رئیس پلیس راه خراسان رضوی گفت: در اجرای محدودیت‌های جدید برای جلوگیری از شیوع کرونا در مشهد، فقط خودرو‌های دارای پلاک بومی اجازه ورود به این شهر را می‌گیرند.

سرهنگ حسین میش‌مست رئیس پلیس راه خراسان رضوی گفت: در مرحله جدید طرح ممنوعیت ورود خودرو‌های دارای پلاک غیربومی به مشهد طبق تصمیم پلیس راهنمایی و رانندگی کشور خودرو‌های غیربومی با نامه فرمانداری نیز اجازه ورود به مشهد را ندارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: در این مرحله فقط مالکان خودرو‌های دارای پلاک غیربومی که مشکل پزشکی یا کار قضایی داشته باشند مجوز ورود به مشهد را دریافت می‌کنند.

رئیس پلیس راه خراسان رضوی ادامه داد: در مرحله قبل اجرای این طرح مالکان خودرو‌های دارای پلاک غیربومی با نامه فرمانداری شهر‌های خود مجوز ورود به مشهد را دریافت می‌کردند اما در این مرحله نامه فرمانداری قابل قبول نیست.

سرهنگ میش مست بیان کرد: طرح منع ورود خودرو‌های غیربومی به شهر‌های دارای وضعیت قرمز، نارنجی و زرد از نظر شیوع کرونا همزمان با محدودیت‌های سراسری از اول آذر تا ۱۳ دی‌ماه امسال در مشهد و دیگر شهر‌های خراسان رضوی اجرا شد و با آبی‌شدن وضعیت مشهد از ١٣ دی متوقف شد. اجرای این طرح دوباره از ۱۸ بهمن‌ماه جاری با زرد‌شدن وضعیت مشهد در حال اجرا است./ باشگاه خبرنگاران جوان

منبع: ایران آنلاین

کلیدواژه: خودرو های دارای پلاک نامه فرمانداری خراسان رضوی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۰۰۴۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجلیل از هزار و ۸۰۰ معلم نمونه در طرح سراسری «سپاس معلم»

  به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی، معاون خدمات اجتماعی بنیاد کرامت رضوی گفت: به منظور پاسداشت مقام معلم، این معاونت با همکاری کانون‌های خدمت رضوی طرحی تحت عنوان «سپاس معلم» را اجرا می‌کند.   جعفر رئیسیان زاده افزود: بر این اساس مقرر شد از معلمانی که در استان و یا شهر خود، کار و اقدام ویژه‌ای انجام داده اند، با نام حضرت رضا (ع) قدردانی شود، بنابراین در قالب طرح سپاس از معلم، برنامه‌ای را به دبیرخانه‌های خادمیاری استانی اعلام کردیم تا از معلمان دارای شرایط ویژه، تجلیل شود.   وی تاکید کرد: اساتید پیشکسوت در حوزه‌های آموزش و پرورش، صاحبان فعالیت‌های شاخص پژوهشی و موفق در تربیت شاگرد، دارندگان مدال و افتخارات ملی، معلمان مفتخر به منصب پدر شهیدی و یا جانباز، رزمنده و ایثارگر، معلمان مبتلا به بیماری خاص و صعب العلاج و معلمان دارای تمکن مالی دهک‌های ۵ و پایین‌تر از آن، مخاطبین این طرح هستند.    وی در ادامه اظهار داشت: حضور در منزل و محل کار به همراه تقدیم بسته تحفه رضوی و غذای متبرک حضرتی به معلمان برگزیده، توسط خادمان و خادمیاران رضوی، محور اقدامات است.    رئیسیان زاده گفت: اگر معلمان برگزیده تاکنون توفیق تشرف به مشهدالرضا را نداشته اند، فرصت سفر زیارتی به مشهد به همراه یک نفر اهدا خواهد شد.   معاون خدمات اجتماعی بنیاد کرامت رضوی افزود: این طرح از تاریخ ۱۱ تا ۱۵ اردیبهشت با مشارکت خادمیاران رضوی در استان‌های کشور برگزار می‌شود.

دیگر خبرها

  • خراسان رضوی دومین استان دارای خدمات روانشناسی
  • ورود  ناپلی به بوشهر ممنوع شد
  • تجلیل از هزار و ۸۰۰ معلم نمونه در طرح سراسری «سپاس معلم»
  • اختصاص ۱۰۰ قطعه زمین در بینالود به خانواده‌های دارای ۴ فرزند
  • رقابت بیش از ۱۳۰۰ داوطلب کنکور در استان خراسان رضوی/ مشهد مقدس دارای ۸ حوزه برگزاری آزمون است
  • پلیس راه سمنان ۳۶۴ خودروی حادثه‌ساز را توقیف کرد
  • شناسایی و دستگیری سارق کامپیوتر خودرو‌ها در مشهد
  • ورود زنان به بازی آلومینیوم- پرسپولیس ممنوع شد
  • ورود زنان به بازی آلومینیوم - پرسپولیس ممنوع شد
  • فوری: ورود زنان به بازی آلومینیوم- پرسپولیس ممنوع شد