Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-28@21:56:45 GMT

جان باختن دو هنرمند ارومیه‌ای در تصادف رانندگی

تاریخ انتشار: ۴ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۱۰۰۵۲۷

جان باختن دو هنرمند ارومیه‌ای در تصادف رانندگی

به گزارش تابناک به نقل از ایلنا، جعفرزاده، مدیر عامل جمعیت هلال احمر آذربایجان غربی در تشریح این خبر گفت: جمعه شب بر اثرتصادف جاده‌ای شدید در محور سلماس به ارومیه ۴ نفر جان باختند.

این تصادف در ۱۰ کیلومتری محور ارومیه - سلماس سه راهی آبگرم شهرستان ارومیه بر اثر برخورد یک دستگاه سواری تندر ۹۰ با یک دستگاه پراید رخ داد که باعث انحراف خودروها از جاده شد؛ در این حادثه ۴ نفر در دم جان باختند و یک نفر مصدوم که به بیمارستان منتقل شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جمعیت هلال احمر مستقر در پایگاه شهید افشارجو (گردنه قوشچی) با اطلاع از این سانحه مرگبار با همکاری آتش‌نشانی در محل حضور یافته و نسبت به رهاسازی اجساد گرفتار اقدام کردند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر آذربایجان‌غربی گفت: یک‌ مصدوم دیگر توسط عوامل مرکز فوریت ۱۱۵به بیمارستان انتقال داده شد.

سرنشینان خودروی پراید از هنرمندان نامی شهرستان ارومیه بودند که برای تهیه فیلم مستند عازم شهرستان خوی بودند؛ در این سانحه فرشاد غلامی هنرمند طنزپرداز و وحید رضوی هنرمند عکاس جان خود را از دست دادند.

سرهنگ کمال حسین‌زاده، رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی آذربایجان‌غربی در این باره گفت: با دریافت خبر تصادف شدید بین ۲ دستگاه خودروی سواری ال ۹۰ و پراید در محور سلماس - ارومیه، مأموران پلیس راه بسرعت در محل سانحه حاضر شدند و نخستین بررسی‌ها نشان می‌داد چهار نفر از سرنشینان هر ۲ خودرو، در دم جان خود را از دست داده‌اند.

او ادامه داد: با همکاری آتش‌نشانی، هلال احمر، راهداری و نیروهای پلیس راه، یک مصدوم این حادثه به همراه فوتی‌ها بسرعت به بیمارستان خاتم الانبیا(ص) سلماس اعزام شد. با توجه به تاریکی شب، علت اصلی تصادف و مقصر در محل حادثه مشخص نشد و اقدامات تکمیلی برای شناسایی مقصر در حال انجام است.

منبع: تابناک

کلیدواژه: سی سخت زلزله پروتکل الحاقی انیس نقاش تروئیکای اروپایی شاهزاده لطیفه جمعیت هلال احمر سلماس قوشچی تصادف مرگبار سی سخت زلزله پروتکل الحاقی انیس نقاش تروئیکای اروپایی شاهزاده لطیفه هلال احمر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۰۰۵۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصادف رانندگی وزرای اسرائیلی سریالی شد | فیلم دومین تصادف

یک روز پس از واژگون شدن خودرو ایتامار بن‌گویر، وزیر امنیت ملی اسرائیل در شهر رمله، این‌بار هایم بیتون، وزیر آموزش این کشور دچار حادثه رانندگی شد. بیتون در این حادثه که در خیابان‌های اورشلیم رخ داد به همراه پدرش بود. به گزارش الحدث، بیتون آسیب جدی ندیده است، اما پدرش با جراحات شدید به بیمارستان منتقل شد.   کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • تصادف رانندگی وزرای اسرائیلی سریالی شد | فیلم دومین تصادف
  • ۳ مصدوم بر اثر برخورد ۲ خودرو سواری در آزاد راه قزوین _ زنجان
  • واژگونی خودرو در جاده اراک به ازنا یک کشته بر جای گذاشت
  • جان باختن یک نفر بر اثر سقوط به دره در اتوبان قزوین - تنکابن
  • جان‌باختن یک نفر در حادثه سقوط به دره در دزپارت
  • ۵ مصدوم بر اثر برخورد دو خودرو در آزاد راه قزوین - زنجان
  • اعزام بیمار قلبی از سلماس به ارومیه با بالگرد اورژانس هوایی
  • ۴ کشته و مصدوم در تصادف محور مرگنلر-چایپاره
  • یک فوتی و ۳ مصدوم در تصادف مرگنلر - چایپاره
  • ۳ مصدوم در حادثه رانندگی در محور  تاکستان - همدان