Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-07@10:19:09 GMT

هازارد 5 دقیقه قبل بازی، ماریو کارت بازی می کرد

تاریخ انتشار: ۴ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۱۰۰۶۴۸

هازارد 5 دقیقه قبل بازی، ماریو کارت بازی می کرد

همی تیمی سابق ادن هازارد معتقد است یکی از مشکلات ادن هازارد، خوب تمرین نکردن و نیز عدم جاه طلبی اوست.

به گزارش "ورزش سه"، ادن هازارد تابستان 2019 با قراردادی 100 + 30 میلیون یورویی راهی رئال مادرید شد. او 7 فصل خوب را در چلسی پشت سر گذاشته بود ولی رویایش بازی در رئال مادرید بود و به هدف خود نیز رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دوران حضور هازارد در رئال اما ناامیدکننده پیش رفته و او در یک سال و نیم اخیر، 9 بار مصدوم شده است. بسیاری تردید دارند او به روزهای اوجش در چلسی برگردد. فیلیپه لوئیس هم تیمی برزیل هازارد در چلسی، در مصاحبه با دیلی میل گفت که ستاره بلژیکی خوب تمرین نمی کند.

 

 

 

 

لوئیس در این رابطه گفت:« هازارد متاسفانه خوب تمرین نمی کند. یادم است قبل از رفتن به زمین مسابقه و در هنگامی که در رختکن حضور داشتیم، ادن مشغول بازی ماریو‌کارت بود‍. 5 دقیقه مانده بود بازی شروع شود ولی همچنان مشغول بازی بود.

مربی به ما دستور می‌داد 10 دقیقه آزاد باشیم و بعد به زمین برویم و در آن حالت هم هازارد مشغول بازی بود تا در نهایت بر سر او داد می‌زد اما هازارد با خونسردی می‌گفت نگران نباشید و فقط توپ را به من برسانید!

 

 

 


هازارد در کنار نیمار بهترین بازیکنی است که کنارش بازی کرده ام. مسی هم بهترین بازیکنی است که برابرش قرار گرفته ام. فکر می کنم هازارد کمی مشکل جاه طلبی دارد. اینکه مثلا به خودش بگوید می خواهم بهترین بازیکن جهان شوم چون فکر می کنم اگر اراده کند می تواند این کار را انجام دهد.»

فیلیپه لوئیس رئال مادرید ادن هازارد چلسی اتلتیکو مادرید

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: فیلیپه لوئیس رئال مادرید ادن هازارد چلسی اتلتیکو مادرید ادن هازارد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۰۰۶۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خیرونا ۴ - ۲ بارسلونا/ رئال مادرید قهرمان لالیگا شد + فیلم

تیم بارسلونا در هفته سی و چهارم لالیگای اسپانیا، مهمان خیرونا بود که با نتیجه چهار بر دو شکست خورد تا با توجه به پیروزی سه بر صفر ساعتی قبل رئال مادرید مقابل کادیز، قهرمانی شاگردان آنچلوتی در لالیگا در فاصله چهار هفته مانده تا پایان فصل قطعی شود.

بارسلونا در دقیقه سه گل اول بازی را توسط کریستنسن به ثمر رساند، اما یک دقیقه بعد بازی مساوی شد. بارسلونا در لحظات آخر نیمه نخست با پنالتی لواندوفسکی دوباره پیش افتاد، اما خیرونا در نیمه دوم سه گل پیاپی در ۹ دقیقه زد و با ۷۴ امتیاز، رتبه دوم را از بارسلونا گرفت و البته قهرمانی رئال را قطعی کرد.

این سی و ششمین قهرمانی رئال مادرید در لالیگا بود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی فوتبال و فوتسال

دیگر خبرها

  • سرژ گنابری: مقابل رئال مادرید باید موقعیت بسازیم و سپس آن را بکشیم!
  • شکست سنگین بارسا؛ امضای کاتالان‌ها پای حکم قهرمانی کهکشانی‌ها
  • شکست سنگین بارسلونا / امضای کاتالان‌ها پای حکم قهرمانی کهکشانی‌ها
  • رئال مادرید قهرمان شد؛ آنچلوتی سیگار برگ را روشن کرد
  • بارسلونا قهرمانی را تقدیم رئال مادرید کرد
  • خیرونا ۴ - ۲ بارسلونا/ رئال مادرید قهرمان لالیگا شد + فیلم
  • بارسلونا دربی را باخت و رئال مادرید را قهرمان لالیگا کرد
  • توماس توخل: وقتی به اندازه کافی بازیکن ندارد، نمی‌توانید از ترکیب دوم استفاده کنید
  • خلاصه بازی رئال مادرید و کادیز + فیلم
  • امباپه بالاخره قصر ۱۲۰۰ میلیاردی راموس را خرید ! | فیلم و عکس