Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-04@22:01:44 GMT

رایزنی هیأت کبدی البرز برای میزبانی اردوی ملی

تاریخ انتشار: ۴ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۱۰۰۸۹۷

رایزنی هیأت کبدی البرز برای میزبانی اردوی ملی

مجید صولت، سرپرست هیأت کبدی استان البرز، امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج، گفت: باتوجه به شیوع بیماری کرونا در کشور رشته کبدی در استان البرز نیز با مشکلاتی همراه شد و فعالیت ورزشکاران این رشته با مشکلاتی همراه شد.

صولت با اشاره به اینکه استان البرز در سال‌های نه چندان دور از ظرفیت‌های بالایی در رشته کبدی برخورد دار بود، اظهار کرد: البرز در این رشته دو ملی پوش بانو، مربی کبدی و داور بین المللی را به جامعه ورزش کشور تحویل داده و امیداست که با استعدادیابی‌های که انجام می‌شود استعداد برتر این رشته را در سنین پایه جذب کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرپرست هیأت کبدی البرز در رابطه با ایجاد انگیزه برای ورزشکاران کبدی، افزود: با اجتماع ورزشکاران و پیشکسوتان این رشته و تقدیر هیأت کبدی از فعالان در چندین نوبت تلاش برای ایجاد انگیزه برای ورزشکاران محیا شد.

حضور مربیان سرشناس در تیم کبدی بانوان و آقایان البرز

وی با اعلام آغاز تمرینات تیم بانوان استان، بیان کرد: با دعوت یکی از مربیان مطرح بانوان سانس تمرینی فعالیت بانوان ترتیب داده شد و در روزهای آینده نیز در بخش مردان این اتفاق با حضور یکی از مربیان ملی رخ خواهد داد.

سرپرست هیأت کبدی استان البرز با اشاره به اینکه حضور تیم‌های بانوان و آقایان البرز در فصل جدید لیگ برتر کبدی مهم‌ترین برنامه این هیأت ورزشی است و اضافه کرد: با جذب حامی مالی برای تیم بانوان و آقایان در تلاشیم که از ایجاد مشکلات مالی برای اعضا تیم جلوگیری شود و با تمرکز و آسودگی در این رقابت‌ها حضوری مدعی و پر رنگی داشته باشند.

این مقام مسؤول با قدردانی از تمام کسانی که در جهت توسعه این ورزش حامی هیأت هستند، ادامه داد: قطعا رشته کبدی به عنوان ورزشی پرافتخار باید به روزهای خوب خود در البرز بازگردد و جایگاه خود را در سطح ملی پیدا کند.

وی در پایان تصریح کرد: آماده میزبانی اردوهای ملی در استان هستیم به همین منظور تمهیدات لازم اعم از اسکان و محل تمرین مناسب در سطح ملی در استان فراهم شده است و آماده هرگونه همکاری با فدراسیون کبدی کشور هستیم.

انتهای پیام/ش

منبع: فارس

کلیدواژه: اردوهای تیم ملی ورزش کبدی ورزشکاران استان البرز هیأت کبدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۰۰۸۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اسامی دعوت شدگان به اردوی تیم ملی فوتسال بانوان

 

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، اردوی تدارکاتی تیم ملی فوتسال بانوان ایران از ۲۴ تا ۳۰ اردیبهشت ماه در تهران برگزار می‌شود؛ فروزان سلیمانی سرمربی تیم ملی اسامی بازیکنان دعوت شده به اردو را به شرح زیر اعلام کرد:
مبینا ملاآقایی، فرزانه توسلی، نگارسادات یعقوبی، مریم سید، مبینا پروینی (تهران)
هما آقایی پور، معظمه سنجری (کرمان)
سحرزمانی، نازنین استکی فر (اصفهان)
فاطمه رحمتی، محدثه محمدی (زنجان)
فرشته خسروی، الهام عنافچه، طاهره مهدی پور، زهرا کیانی منش (خوزستان)
مارال ترکمان (البرز)
مهتاب بنایی (فارس)
نسترن مقیمی، کیمیا رحیمی نیا، نسرین قمی (مازندران)
فاطمه حسینی (خراسان رضوی)
سارا شیربیگی (کرمانشاه)
مهدیه محمودی نیا (کهگیلویه و بویراحمد) زینب امیری (چهارمحال بختیاری)
­

دیگر خبرها

  • دعوت از دو بانوی جوان کبدی کار قم به اردوی تیم ملی
  • برپایی اردوی تیم ملی تنیس
  • اسامی دعوت شدگان به اردوی تیم ملی فوتسال بانوان
  • دعوت بانوی فوتبالیست خوزستان به اردوی تیم ملی
  • حضور ورزشکاران آذربایجان شرقی در اردوی تیم ملی کبدی
  • دعوت بانوی خوزستانی به اردوی تیم ملی فوتبال
  • میزبانی مهرگان از رقابت‌های آفرود آزاد 
  • اردوی پایانی تیم ملی هاکی بانوان برای حضور در قهرمانی آسیا
  • بانوی کبدی کار استان همدان در اردوی تیم ملی
  • فراخواندن ورزشکار دختر کردستانی به اولین مرحله اردوی امادگی تیم ملی کبدی بانوان کشور