Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-03@22:43:04 GMT

رحیمی: دوستی و رفاقت به تراکتور کمک می‌کند

تاریخ انتشار: ۴ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۱۰۱۰۸۹

رحیمی: دوستی و رفاقت به تراکتور کمک می‌کند

معاون ورزشی باشگاه تراکتور امیدوار است با حضور خطیبی و اتحاد و همدلی بتوانند نتایج خوبی در نیم‌فصل دوم بگیرند.

به گزارش "ورزش سه"، علیرضا رحیمی در حاشیه مراسم معارفه سرمربی جدید تیم، ضمن خوش‌آمد گویی به رسول خطیبی، اظهار کرد: در ابتدا جا دارد از مسعود شجاعی تشکر کنم. اینکه ما توانستیم نیم‌فصل را با ارائه بازی‌های زیبا به اتمام برسانیم، حاصل مدیریت بسیار خوب مسعود شجاعی بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او در تراکتور فداکاری کرد و این کار در ذهن ما خواهد ماند.

 

او ادامه داد: در کنار مسعود شجاعی، اشکان دژاگه و احسان حاج‌صفی نیز نقش محوری در تیم ما دارند. آنها نه تنها در ایران، بلکه در دنیا مطرح هستند و ما افتخار می‌کنیم که در تراکتور میزبان چنین بازیکنان بزرگی هستیم.

 

معاون ورزشی تراکتور در ادامه اظهاراتش به تمجید از بازیکنان تیم پرداخت و گفت: از تک‌تک اعضای تیم هم سپاسگزارم و می‌دانم که چقدر با جان‌ودل برای تراکتور زحمت می‌کشند. فضای دوستی و رفاقت در تیم ما وجود دارد و این ارتباط بسیار خوب، قطعاً می‌تواند در نیم‌فصل دوم کمک زیادی به ما بکند.

 

رحیمی با ابراز خرسندی از حضور رسول خطیبی در تراکتور، گفت: از بازگشت رسول خطیبی به تراکتور خوشحال هستم. او هم نسبت به تراکتور و آذربایجان تعصب دارد و هم روحیه رهبری در او دیده می‌شود. رسول خطیبی می‌تواند در لحظات حساس بهترین تصمیم‌ها را بگیرد.

 

او اضافه کرد: مطمئن هستم با اعتمادی که وجود دارد، همه پشت هم خواهیم بود و می‌توانیم نتایج بسیار خوبی کسب کنیم. ان‌شاءالله در نیم‌فصل دوم نیز مسعود شجاعی نقش ویژه‌ای در موفقیت تیم خواهد داشت و تیم را با قدرت و اتحاد جلو خواهیم برد. من به آینده خیلی امیدوارم و اطمینان دارم که تراکتور در نیم‌فصل دوم بهترین نتایج را کسب می‌کند.

 

معاون ورزشی باشگاه تراکتور یادآور شد: رسول خطیبی یک کار نیمه‌تمام در تراکتور دارد و با آرامش به کار خود ادامه خواهد داد. همه ما پشت او خواهیم بود و از دیدن چنین جو مثبتی در داخل تیم، خوشحال هستیم.

تراکتور

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: تراکتور نیم فصل دوم مسعود شجاعی رسول خطیبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۰۱۰۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

از معلمان در سراسر استان کرمان قدردانی شد+ فیلم

به مناسبت فرارسیدن هفته معلم مراسم قدردانی از معلمان با حضور امام جمعه امین شهر، شهردار امین شهر و مسئولان محلی در محل دبستان امام صادق (ع) برگزارشد. 

 در این جلسه حجت الاسلام ذوالفقاری، امام جمعه امین شهر  ضمن تبریک هفته معلم به دبیران حاضر در جلسه گفت: تکلیف و وظیفه معلم در راه پیش برد علم و دانش بسیار حیاتی و کاری طاقت فرسا می باشد.

در پایان از معلمان این آموزشگاه قدردانی شد. 

 از خبرنگار فرهنگی زرند قدردانی شد 

فرمانده حوزه مقاومت خواهران یزدان آباد به همراه فرماندهان پایگاه با خبرنگار فرهنگی رسول سیف الدینی دیدار و از وی تجلیل کردند

زهرا کمالی، فرمانده حوزه خواهران در این دیدار ضمن عرض تبریک رزو معلم گفت: معلمین به ما یاد می‌دهند که چگونه از کسانی که در حق ما خوبی و بزرگواری کرده اند، قدر دانی و سپاسگزاری کنیم. چگونه در قبال خوبی که در حق ما شده، عکس العمل نشان دهیم و همین طور چگونه حتی جواب بدی را با خوبی دهیم .

وی افزود: پس با این اوصاف معلمی شغل یا حرفه نیست، معلمی تعهد و عشق است، معلمی هنر توانمندی است که این هنر در تک تک شما معلمان دلسوز و بزرگ نهفته است.

کمالی پور تصریح کرد: معلمی نه تنها شغل نیست؛ بلکه عرصه و میدان و جولانگاه تأثیر گذاشتن و یاد دادن است.

رسول سیف الدینی، معلم خبرنگار نیز در این دیدار گفت:در عظمت و منزلت و مقام معلم همین کافی است که بزرگ‌ترین معلم جهان بشریت حضرت رسول خاتم (ص) به این ویژگی خود افتخار مي‌كرد و من نیز به معلمی افتخارمی کنم. 

آئین زنگ سپاس از معلمان در بخش نگین کویر
صبح امروز به مناسبت شهادت استاد مطهری و گرامیداشت روز معلم، بخشدار نگین کویر، روحانیت، امام جمعه اهل سنت به همراه دیگر مسئولان همراه با حضور در تعداد زیادی از مدارس سطح بخش نگین کویر از معلمان شاغل در این مدارس به پاس زحمات و تلاش های آن ها تجلیل کردند.   کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • رقص خون در گلوی پاییز؛ روایتی متفاوت از همسر شهید جاویدالاثر «رسول هوشیاری»
  • گزارش: تیم مسعود به سه امتیازی رتبه تک رقمی رسید
  • رسول خطیبی در یک قدمی مدیرعاملی تیم لیگ برتری
  • درخشش استقلالی سابق او را یاد تیم ملی انداخت
  • اتباع بیگانه و قاچاق سوخت دو مساله اصلی هرمزگان است
  • هوادار با مسعود شجاعی پرواز می‌کند
  • شجاعیان: در کنار مسعود شجاعی پیشرفت می‌کنیم
  • از معلمان در سراسر استان کرمان قدردانی شد+ فیلم
  • هوادار 2-1 نفت آبادان؛ لیگ برتر با مسعود شجاعی زیبا است!
  • با دانش آموزانم رفاقت دارم/نقش معلم در ترویج باورهای دینی