Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری دانشجو»
2024-04-28@10:10:04 GMT

حضور ایران در نشست ۱۳ اسفند اوپک پلاس

تاریخ انتشار: ۴ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۱۰۱۴۸۸

حضور ایران در نشست ۱۳ اسفند اوپک پلاس

درحالی که ایران عضو کمیته مشورتی اوپک پلاس نیست، اما در در نشست ماه آینده میلادی این کمیته که برابر با ۱۳ اسفند است، شرکت می‌کند.

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، یکی از نمایندگان اوپک پلاس که نخواست نامش فاش شود، گفت: ایران قرار است در نشست کمیته مشورتی اوپک پلاس در ماه آینده میلادی شرکت کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش بلومبرگ، این نماینده گفت: در حالی که ایران از کاهش تولید اوپک پلاس به علت تحریم‌های آمریکا معاف است و عضو کمیته مشترک نظارتی وزرا (JMMC) نیست، اما در نشست روز سوم مارس (۱۳ اسفند) حضور خواهد داشت.

کشور‌های عضو سازمان اوپک و هم پیمانانش نظیر روسیه، روز بعد یعنی در چهارم مارس طی نشستی سطح تولید ماه آوریل را مشخص خواهند کرد.

حضور اعضای غیرعضو این کمیته در نشست‌های آن، غیرمعمول نیست. پیش از این، لیبی و ونزوئلا نیز که عضو اوپک هستند، در این نشست حضور پیدا کرده‌اند.

با این وجود، حضور ایران در این نشست چندان متداول نیست، اما در شرایطی صورت می‌گیرد که امکان افزایش صادرات نفت ایران وجود دارد.

اگر حجم قابل توجهی از نفت ایران به بازار‌های جهانی وارد شود، تلاش‌های اوپک برای کم کردن از مازاد عرضه ذخایر جهان طی شیوع کرونا را پیچیده خواهد کرد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: اوپک بازار جهانی نفت نفت خام قیمت نفت خام اوپک پلاس اوپک پلاس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۰۱۴۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرمربی سابق ایران در لهستان تیم گرفت

به گزارش "ورزش سه"، همان طور که از قبل مشخص بود، ایگور کولاکوویچ سرمربی سابق تیم ملی والیبال ایران و حال حاضر صربستان، از فصل آینده به دنیای مربیگری در بخش باشگاهی باز خواهد گشت و هدایت تیم چستخووا را بر عهده خواهد گرفت.

چستخووا در این فصل از پلاس لیگای لهستان به هر قیمتی که شد خود را در لیگ برتر حفظ کرد و حالا با سرمربی نام آشنای خود در فصل آینده به دنبال حداقل صعود به پلی‌آف خواهد بود.

لوکاس ژیگادلو پاسور سابق تیم ملی لهستان و باشگاه بانک سرمایه تهران، مدیر ورزشی این تیم است و احتمالا چند روز دیگر میلاد عبادی پور هم بازی سابق خود را هم به این تیم بیاورد. پلاس لیگای لهستان از فصل آینده دچار تغییر و تحولات زیادی خواهد شد که لیگ این کشور را جذاب تر خواهد کرد.

دیگر خبرها

  • حضور ۲۰ واحد تولیدی و فعال استان بوشهر در نمایشگاه ایران اکسپو
  • نشست خبری سرمربی تیم ملی والیبال ایران؛ فردا
  • فرمان کنترل اوپک به دست امارات می‌افتد؟
  • حذف رییس کمیته داوران فدراسیون کشتی از المپیک
  • نشست کمیته جمع آوری کمک برای مردم غزه
  • سرمربی سابق ایران در لهستان تیم گرفت
  • روزی که رژیم بعث عراق به کاربرد سلاح‌های شیمیایی محکوم شد
  • بررسی تحولات خاورمیانه و شمال‌آفریقا با حضور اعضای بریکس در مسکو
  • نشست معاونان وزرای خارجه و نمایندگان ویژه بریکس در مسکو با حضور علی باقری
  • آغاز به کار نشست تحولات خاورمیانه بریکس با حضور ایران در مسکو