Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-30@19:07:37 GMT

هفت تیم جواز حضور در لیگ فوتسال همدان را کسب کردند

تاریخ انتشار: ۴ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۱۰۱۵۴۴

هفت تیم جواز حضور در لیگ فوتسال همدان را کسب کردند

مهدی بوجاریان روز دوشنبه در گفت وگو باخبرنگار ایرنا با بیان اینکه هر هفته یکی از شهرستان‌ها میزبان می شود اظهار داشت: عمران بتن همدان، فاتح اسدآباد، سروش ملایر، میثاق اسدآباد، هدف ملایر، شهدای خاکریز اسدآباد و گرین کشاورز نهاوند تیم‌های حاضر در فصل جاری لیگ برتر فوتسال همدان هستند.

وی پیرامون برگزاری ادامه مسابقات لیگ برتر فوتبال همدان نیز خاطرنشان کرد: هفته گذشته به دلیل شدت بارش برف هفته چهارم بازی‌ها را لغو کردیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دبیر هیات فوتبال همدان افزود: پنجشنبه هفته جاری ادامه مسابقات لیگ برتر فوتبال همدان را با ورود به هفته چهارم برگزار خواهیم کرد.

بوجاریان یادآور شد: براساس برنامه هفته چهارم پنجشنبه هفتم اسفندماه جاری شهدای باباعلی بهار به مصاف تیم مهر همدان می‌رود و تالاروحدت همدان نیز میزبان صنایع دستی لالجین است.

وی اضافه کرد: تمامی مسابقات لیگ برتر فوتبال همدان در مجموعه شهید شمسی پور برگزار می‌شود.

دبیر هیات فوتبال همدان با اشاره به اینکه دیدار پاس در مرحله سوم جام حذفی فوتبال کشور نیز فردا سه شنبه برگزار می‌شود، گفت: این دیدار به میزبانی ورزشگاه شهید حاجی بابایی بین تیم‌های پاس و شهرداری بم برگزار خواهد شد.

همدان دارای یکصد تیم فوتبال و فوتسال در رده‌های سنی مختلف است.

برچسب‌ها لالجین فوتسال همدان اسدآباد

منبع: ایرنا

کلیدواژه: لالجین فوتسال همدان لالجین فوتسال همدان اسدآباد اخبار کنکور فوتبال همدان لیگ برتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۰۱۵۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خط و نشان رسمی استقلال برای تراکتور (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، تیم فوتبال استقلال تهران در حساس‌ترین بازی هفته بیست و پنجم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران عصر چهارشنبه در ورزشگاه یادگار امام میهمان تراکتور خواهد بود.

دیداری که می‌تواند ساعتی قبل از بازی پرسپولیس برابر سپاهان تا حدود بسیار زیادی سرنوشت قهرمانی در لیگ برتر را مشخص کند، به خصوص اگر نتیجه بازی بعدی چیزی به جز برتری پرسپولیس مقابل سپاهان باشد.

استقلالی‌ها که حالا باید به مصاف تراکتور متحول شده بدون پاکو خمس بروند، تمرینات خود برای این مسابقه را در زمین چمن و سالن وزنه دنبال کرده و صفحه رسمی باشگاه استقلال تصاویری از این تمرین را روی خروجی خود قرار داده است.

یکی از نکات جالب توجه این تصاویر عکس ژست گروهی بازیکنان استقلال مقابل دوربین عکاس باشگاه است که خبر از آمادگی و سرحال بودن بازیکنان این تیم برای رویارویی با بازیکنان تراکتور در مصاف مرگ و زندگی آخر هفته دارد.

دیگر خبرها

  • آیین اختتامیه دومین جشنواره ملی دوست من کتاب برگزار می‌شود
  • (عکس) خط و نشان رسمی استقلال برای تراکتور
  • عکس| خط و نشان رسمی استقلال برای تراکتور
  • خط و نشان رسمی استقلال برای تراکتور (عکس)
  • اعتراض باشگاه استقلال به برنامه هفته پایانی لیگ برتر
  • ۳۰ برنامه در هفته عقیدتی و سیاسی در همدان برگزار می‌شود
  • تاتنهام - آرسنال؛ ترکیب رسمی
  • جام باشگاه های فوتسال آسیا دوباره برگزار می شود
  • برگزاری مسابقات ورزشی مدارس سمپاد همدان با حضور ۱۵۰ دانش آموز
  • تیم ساوالان قهرمان مسابقات لیگ برتر فوتسال استان اردبیل شد