Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-01@09:44:16 GMT

۱۱ جلسه هماهنگی انتخابات در پردیس برگزار شده است

تاریخ انتشار: ۴ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۱۰۱۶۴۸

۱۱ جلسه هماهنگی انتخابات در پردیس برگزار شده است

«توکل لطفی» روز دوشنبه به خبرنگار ایرنا گفت: در هر حوزه انتخابیه ۴ صندوق خواهیم داشت و حجم انتخابات در این دوره از نظر کار اجرایی و برنامه ریزی بسیار گسترده است.

وی با بیان اینکه به ۴۴ نفر از کارکنان فرمانداری ابلاغ همکاری در انتخابات داده شده، اظهار داشت: علاوه برکارکنان فرمانداری تعدادی از پرسنل بخشداری های بومهن و جاجرود برای همکاری دعوت شدند و در حال حاضر ۱۰ کمیته کاری برای برگزاری انتخابات تشکیل شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس ستاد انتخابات شهرستان پردیس گفت: ستاد انتخاباتی بخش‌های شهرستان هم با فعالیت مضاعف برای انتخابات شوراهای شهر و روستا فعال می‌شود.

لطفی با بیان اینکه در انجام امور مربوط به انتخابات، کار معوقه نداریم، اظهارداشت: با هماهنگی های انجام شده تمامی امور مربوط به انتخابات روزآمد شده و در این راستا کار معوق نداریم و با دستور «عبدالرضا رحمانی فضلی» وزیر کشور پس از تشکیل ستاد انتخابات استان‌ها، ستاد انتخابات شهرستان تشکیل خواهد شد.

وی با اشاره به صدور اطلاعیه شماره ۴ وزارت کشور، اظهار داشت: در این اطلاعیه تاکید شده، کسانی که قصد نام نویسی و داوطلبی در انتخابات شهرها و روستا را دارند، طی سه ماه موظف به دریافت گواهی سوء پیشینه برای تکمیل مدارک داوطلبی خود هستند.

معاون سیاسی فرماندار گفت: ثبت نام مقدماتی از طریق سامانه انجام می شود و تاییدیه مدارک ارائه شده به فرمانداری و بخشداری های شهرستان ارسال خواهد شد.

وی با بیان اینکه تمهیدات  لازم برای شروع ثبت نام داوطلبان شوراهای شهرها و روستاها در ۱۹ اسفند ماه سال جاری در شهرستان پیش بینی شده، اظهارداشت: هماهنگی لازم بین نیروهای مردمی، ادارات، دستگاه‌های اجرایی، مساجد حسینیه‌ها، نهادها، دستگاه‌های دولتی،   نهادهای مردمی و کارکنان دولتی که بر اساس قوانین انتخابات موظف به همکاری هستند، ایجاد شده و تمامی آنها در حال آماده باش هستند.

رئیس ستاد انتخابات شهرستان پردیس گفت: انتخابات شورای شهر و روستا، انتخابات ریاست جمهوری، انتخابات خبرگان به دلیل فوت دو نماینده از خبرگان و انتخاب یک نماینده جدید مجلس در حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات و پردیس به دلیل فوت نماینده پیشین، انتخاباتی هستند که در سال جدید برگزار می شوند.

لطفی با اشاره به حساسیت انتخابات سال ۱۴۰۰ به دلیل بیماری کرونا، اظهار داشت: این بیماری برگزاری انتخابات را تحت تاثیر قرار داده و با توجه به برگزاری انتخابات در ۲۸ اردیبهشت و گرم شدن هوا، صندوق‌های اخذ رای در حیاط مساجد، مدارس و حسینیه ها مستقر خواهند بود.

وی افزود: بر اساس تاکید «عبدالعظیم رضایی» فرماندار شهرستان پردیس و برنامه ریزی انجام شده، نمایندگان شبکه بهداشت و درمان در شعبات اخذ رای حضور خواهند داشت و هر نماینده شبکه بهداشت موظف به امضای صورتجلسه تنظیم شده در حوزه انتخابیه است.

رئیس ستاد انتخابات شهرستان پردیس گفت: رعایت دستور العمل های بهداشتی حجم کار را زیاد می کند اما  دقت بیشتر در انجام امور، سلامت برگزاری انتخابات پیش رو را تضمین می‌کند.

شهرستان پردیس با جمعیتی در حدود ۳۰۰ هزار نفر در شرق پایتخت قرار دارد.

برچسب‌ها شهرستان پردیس ویروس کرونا انتخابات مجلس شورای اسلامی مجلس خبرگان رهبری

منبع: ایرنا

کلیدواژه: شهرستان پردیس ویروس کرونا انتخابات مجلس شورای اسلامی شهرستان پردیس ویروس کرونا انتخابات مجلس شورای اسلامی مجلس خبرگان رهبری اخبار کنکور ستاد انتخابات شهرستان برگزاری انتخابات شهرستان پردیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۰۱۶۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مجید اکبرشاهی «دبیر ستاد اربعین» سیما شد

با حکم معاون سیما، مجید اکبرشاهی رئیس مرکز سیمرغ به عنوان «دبیر ستاد اربعین سیما» منصوب شد. - اخبار فرهنگی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، محسن برمهانی معاون سیما، در حکمی مجید اکبرشاهی را به سمت «دبیر ستاد اربعین سیما» منصوب کرد.

در حکم معاون سیما خطاب به اکبرشاهی رییس مرکز سیمرغ آمده است: ضمن طراحی و برنامه‌ریزی در جهت اقدام هماهنگ سیما و طراحی پویش‌های رسانه‌ای، از هم‌اکنون نسبت به تشکیل تیم‌های لازم محتوایی و اجرایی اقدام کرده و جلسات هماهنگی با شبکه‌ها و بخش‌های ذیربط و همچنین هماهنگی با دستگاه‌های رسمی و نهادهای جبهه فرهنگی انقلاب را در دستور کار قرار دهید.

سریال‌های جدید تلویزیون/ از بدل و آقای قاضی تا هشت‌پا و رویان

اخذ سیاست‌ها، چارچوب‌های محتوایی، مدل عملیاتی، اولویت‌ها و راهبردها از مراکز طرح و برنامه و ارزیابی سیما، انجام طراحی ویژه برنامه‌های مختص این مناسبت، هماهنگی، ارائه خدمات اعزام و اسکان و تمهید تجهیزات و عوامل فنی و تولید در مسیر اربعین، نجف اشرف، کربلای معلی، سامرا و کاظمین و همچنین ایجاد یکپارچگی و اتحاد بصری در مجموعه آنتن سیما و نهایتاً نیل به کنداکتور ویژه؛ از دیگر مواردی است که در حکم معاون سیما به آن تأکید شده است.

در این حکم همچنین از زحمات صادق یزدانی دبیر پیشین ستاد اربعین سیما در طول این مسئولیت قدردانی شده است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • فراهم شدن همه امکانات برای برگزاری دور دوم انتخابات
  • مجید اکبرشاهی «دبیر ستاد اربعین» سیما شد
  • برنامه‌های دهه کرامت در اصفهان تشریح شد
  • اردوی جهادی دانشجومعلمان پردیس های اردبیل برگزار شد
  • جلسه ستاد برداشت سال زراعی ۱۴۰۳_۱۴۰۲ برگزار شد
  • تجدید انتخابات جنجالی در فدراسیون دوومیدانی
  • پیش‌بینی ۶۶۹ صندوق در أخذ رأی برای حوزه انتخابیه کرج
  • معتمدی: انتخابات کاملاً بی‌طرف را در دوومیدانی برگزار می‌کنیم
  • معتمدی: رکورد المپیک برای دوومیدانی ایران دست نیافتنی است
  • رئیس ستاد انتخابات ورامین: فرآیند انتخابات با قدرت برگزار می‌شود