Web Analytics Made Easy - Statcounter

اصغر گونجی،مدیرکل بنیاد مسکن استان قزوین گفت: تعداد روستاهای مقاوم‌سازی شده استان قزوین ۵۲هزار واحد است و سهمیه استان در طرح ویژه بهسازی مسکن روستایی در سال‌ جاری شامل چهار هزار واحد است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛اصغر گونجی در گفت‎‌وگو با خبرنگار اجتماعی  صبح قزوین درباره اقدامات بنیادمسکن استان قزوین اظهار کرد: اقدامات مختلفی از ابتدای سال‌جاری انجام شده است که از جمله آن می‌توان به اجرای طرح‌های هادی روستایی، بازسازی مسکن روستایی و شهری و ارائه تسهیلات ودیعه مسکن اشاره کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی مجموع تعداد طرح‌های مطالعاتی این نهاد را در حوزه طرح‌های هادی روستایی، هزار و 78مورد عنوان کرد و افزود: از این تعداد، 680طرح تهیه و در حوزه بازنگری این طرح‌ها تعداد 398طرح مورد مطالعه و به اتمام رسیده که 163طرح با اعتبار 50میلیارد ریال در دست تهیه و بازنگری است.

مدیرکل بنیاد مسکن استان قزوین بیان کرد: مجموع تعداد طرح‌های هادی روستائی اجرا شده شامل 471 روستا بوده که وارد مرحله اجرایی خود شده و از این تعداد نیز 78روستا به صورت کامل خاتمه یافته است.

صدور 65هزار سند مالکیت روستائی و شهری در استان

وی عنوان کرد: در سال‌جاری تعداد 105طرح هادی روستائی به اجرا رسیده که از این تعداد 28طرح از محل منابع اعتبارات ملی با رقمی معادل 91میلیارد ریال و تعداد 77 روستا از محل اعتبارات استانی با رقمی معادل 151میلیارد ریال به اجرا رسیده است.

گونجی با اشاره به صدور سند مالکیت روستائی و شهری اذعان کرد: در مجموع 64هزار و 761 فقره سند صادر شده که از این تعداد، 57هزار و 600 فقره سندروستائی و 6هزار و 733فقره سند شهری در شهرهای زیر 25هزار نفر صادر شده است.

وی درباره اختصاص سهمیه قیر رایگان از سال 94 تا سال 97 یادآور شد: در 235روستا به مساحت یک میلیون و 430هزار مترمربع عملیات آسفالت گرم انجام شده است.

احداث بیش از 500واحد مسکونی برای اقشار کم‌درآمد 

گونجی درباره مقاوم‌سازی و ساخت مسکن روستایی ادامه داد: تعداد روستاهای مقاوم‌سازی شده استان قزوین شامل 52هزار واحد است که 30هزار و 188واحد از سال 84 در طرح ویژه طرح بهسازی مسکن روستایی با اعتبارات 8هزار و 429میلیارد ریال ساخته شده است؛ سهمیه استان در طرح ویژه بهسازی مسکن روستایی در سال‌جاری شامل چهار هزار واحد است.

وی اذعان کرد: در راستای امضای تفاهم‌نامه تأمین مسکن محرومین بین سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان قزوین و بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، دو هزار واحد مسکونی محرومین مناطق روستایی و شهری در حال اجرا بوده که تاکنون 110واحد اجرا و 854فقره پرونده تشکیل شده است.

مدیرکل بنیاد مسکن استان قزوین به آمار ساخت مسکن مهر در شهرهای زیر 25هزار اشاره کرد و گفت: احداث مسکن اقشار کم‌درآمد، انتفاعی و محرومین از ابتدا تا سال 96 برابر 333واحد، در سال 97 شامل 83واحد، در سال گذشته شامل 31واحد و در سال‌جاری هم شامل 90واحد بوده که این طرح‌ها در راستای اجرای پروژه طرح اقدام مسکن ملی است.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: مسکن استان قزوین هزار واحد مسکن روستایی بنیاد مسکن سال جاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۰۱۷۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بارش باران در خراسان جنوبی سیلاب به راه انداخت

فعالیت سامانه بارشی جدید از عصر سه شنبه در خراسان جنوبی آغاز شد و امروز در برخی مناطق استان شدت گرفت.

گزارش‌های دریافتی حاکی است بارش‌های رگباری باعث جاری شدن روان آب در معابر شهری و روستایی شهرستان‌های طبس، بشرویه و زیرکوه شده است.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری خراسان جنوبی گفت: بارندگی‌های امروز به بخش‌هایی از راه‌های روستایی در مناطق غرب استان خسارت زد.

محمدعلی آخوندی  افزود: اکنون در طبس، دیهوک و خوسف سیلاب جاری بوده و خسارت‌ها در حد معمول است.

وی با بیان اینکه برخی آبنماهای طبس از سیلاب آسیب دیده، عنوان کرد: در زمان حاضر مسیر اسفدن به حاجی آباد زیرکوه دچار سیلاب و صاعقه شده است.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری خراسان جنوبی گفت: هشدار هواشناسی سطح نارنجی از دیروز در استان صادر شد و بارش‌ها تا اواخر وقت فردا ادامه دارد.

وی اظهار کرد: تمامی دستگاه‌های امدادی با محوریت فرمانداری‌ها در آمادگی کامل به سر می‌برند.

سرپرست اداره‌ کل هواشناسی خراسان جنوبی هم امروز گفت: ناپایداری‌ جوی تا روز جمعه در استان ادامه دارد و با توجه به ماهیت رگباری بارش‌ها وقوع روان آب، آبگرفتگی معابر، سیلابی شدن برخی مسیل‌ها و طغیان رودخانه‌های فصلی قابل پیش بینی است.

جواد نخعی افزود: براساس الگوی نقشه‌های هواشناختی با تقویت و گسترش ناپایداری‌های جوی تا روز جمعه گاهی وزش باد شدید و گرد و خاک، رگبار و رعد و برق، در مناطق مستعد بارش تگرگ و برخورد صاعقه پیش‌ بینی می‌شود.

فرماندهی پلیس راه طبس - یزد هم اعلام کرد: با توجه به بارش باران و جاری شدن روان آب در محورهای منطقه، رانندگان سرعت مطمئنه و فاصله طولی مناسب را رعایت کنند و تا فردا از سفرهای غیر ضروری خودداری شود.

۲ جاده اصلی در خراسان جنوبی مسدود شد

رییس پلیس راه خراسان جنوبی گفت: ۲ محور اصلی استان در بخش غربی به علت بارش شدید باران و وقوع سیلاب مسدود شده است.

همچنین محورهای روستایی خرو طبس و غنی آباد به نیگنان بشرویه نیز مسدود است.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان جنوبی بیرجند

دیگر خبرها

  • عمران وآبادانی روستاهای استان در قالب طرح هادی
  • ساخت یک کیلومتر راه اصلی به ۲۰۰ میلیارد ریال اعتبار نیاز دارد
  • بهسازی و آسفالت جاده روستایی تنگ بابا احمد اندیکا+فیلم
  • عملیات بهسازی و نوسازی باغات استان بوشهر اجرا می‌شود
  • اجرای طرح هادی و پروژه‌های عمرانی در روستا‌های سروآباد
  • ارائه تسهیلات ۳۵۰ میلیون تومانی برای نوسازی مسکن روستایی
  • ۱۱ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان اعتبار برای اجرای طرح‌های هادی در ناغان
  • نخستین پارک آموزش ترافیک شهرداری قزوین در محله هادی آباد 
  • مقاوم سازی ۳۵۰ هزار واحد نهضت ملی روستایی درکشور
  • بارش باران در خراسان جنوبی سیلاب به راه انداخت