Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/اصفهان سرمربی تیم فوتسال بازارهای روز کوثر اصفهان گفت: آنالیز خوبی از تیم حریف انجام داده بودیم، اما اشتباهات داوری و بازیکنمان باعث شکست برابر سن ایچ ساوه شد.

سعید رستمی امروز (دوشنبه- ۴ اسفندماه) پس از شکست تیمش برابر تیم فوتسال سن ایچ ساوه اظهار کرد: این بازی برای ما از اهمیت خاصی برخوردار بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جایگاه ما در جدول ثباتی نداشت و همان طور که می‌توانستیم یک پله صعود کنیم، به یک پله پایین تر هم می‌توانستیم نزول کنیم. با علم اینکه این بازی برابر تیم سن‌ایچ که در شهر خود بازی می‌کند و در بازی رفت هم تیم هماهنگی نشان داد، پا به مسابقه گذاشتیم.

وی ادامه داد: نیمه اول به جز دو اشتباهی که منجر به دریافت گل شد بقیه موارد را بازیکنان رعایت کردند. آنالیز خوبی از تیم حریف انجام داده بودیم، اما متاسفانه نیمه نخست روی موقعیت‌هایی که داشتیم، بازیکنان بی دقت عمل کردند و نیمه نخست را دو بر یک واگذار کردیم.

به گزارش ایسنا، رستمی تصریح کرد: نیمه دوم نیز دو تیم می‌توانستند به گل دست پیدا کنند و شرایط برابری داشتند. در مجموع بازی با اشتباهات داوری و بازیکنمان با نتیجه ۵ بر ۴ به تیم حریف تمام شد. معتقدم اگر اشتباهات تیم حریف نبود، بازی حداقل با نتیجه مساوی به پایان می‌رسید.  

وی درباره تیم داوری و تصمیم آن‌ها در گل چهارم و پنجم تیم حریف عنوان کرد: کارشناسان باید نظر بدهند، اما صحنه‌ها به شکلی بود که داور می‌توانست خطا به سود ما اعلام کند. بازیکن تیم ما نفر آخر بود و نیازی به تمارز نداشت. مهاجم حریف بر روی بازیکنان ما خطا کردند و دو گل به ثمر رساندند. فکر می‌کنم تیم داوری با توجه به فشاری که تیم حریف به آن‌ها وارد کرد کمی با تردید سوت می‌زد.

سرمربی تیم فوتسال بازارهای روز کوثر اصفهان درباره بازی هفته آینده تیمش برابر حفاری گفت: بازی برابر حفاری و سن ایچ حکم فینال را برای ما داشت که یکی از آن‌ها را مغلوب شدیم. قطعا هر سه امتیاز دیدار هفته آینده برای ما از اهمیت بالایی داریم و امیدوارم بتوانیم با دست پر از اهواز برگردیم و نماینده شایسته‌ای برای استان اصفهان باشیم.

به گزارش ایسنا، تیم فوتسال گیتی‌پسند اصفهان در هفته دوازدهم لیگ برتر به مصاف سن ایچ ساوه رفت که در پایان این دیدار سن ایچ ساوه توانست با نتیجه ۵ بر ۴ به پیروزی برسد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی ورزشی ليگ برتر فوتسال تیم فوتسال سن ایچ ساوه سن ایچ ساوه تیم فوتسال تیم حریف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۰۱۹۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمرین و ریکاوری سرخپوشان در هوای ابری و بارانی

- تیم فوتبال پرسپولیس پس از دیدار برابر سپاهان، امروز به تمرین و ریکاوری پرداخت.

به گزارش مشرق، سرخپوشان پایتخت پس از دیدار شب گذشته برابر سپاهان، امروز (پنج‌شنبه) از ساعت ۱۱:۳۰ دقیقه در ورزشگاه شهید کاظمی در دو گروه به تمرین و ریکاوری پرداختند.

تمرین امروز در هوای ابری و بارانی برگزار شد و ۷۵ دقیقه به طول انجامید.

بازیکنان ترکیب اصلی بازی شب گذشته، زیر نظر مربی بدنساز تیم ریکاوری کردند و سایر بازیکنان در اختیار کادر فنی بودند و تیم بدون مصدوم تمرین کرد.

بازیکنان در بخش‌های مختلفی شامل؛ پاسکاری‌های کوتاه و ترکیبی، حفط توپ در بخشی از زمین و مینی فوتبال، شرکت داشتند.

تمرینات گروه دوم نسبتا سنگین بود و کادر فنی بر اجرای صحیح برنامه‌های تمرینی، تاکید داشت.

تیم فوتبال پرسپولیس برای بازی هفته بیست و ششم برابر نساجی آماده می‌شود. این بازی روز دوشنبه هفته آینده در قائمشهر برگزار خواهد شد.

دیگر خبرها

  • ژاوی: مایه شرمساری است، خیلی عصبانی‌ام!
  • گل تماشایی: طلسم براهیم شکست (عکس)
  • داوری بی‌نقص یک ایرانی در بازی ژاپن و ازبکستان
  • رمز موفقیت استقلال با عدد هفت! (عکس)
  • کناره‌گیری مارک کلاتنبرگ از شغل جنجالی در ناتینگهام فارست
  • رافت: نیمکت پرسپولیس به خوبی مدیریت نمی‌شود
  • توماس توخل: ماندن در بایرن مونیخ؟ احتمال رخ دادن هر اتفاقی وجود دارد
  • صعود عالمیان به مرحله سوم گرند اسمش عربستان با شکست حریف مطرح اروپایی
  • ریکاوری پرسپولیسی‌ها بعد از ال‌کلاسیکو
  • تمرین و ریکاوری سرخپوشان در هوای ابری و بارانی