Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس ستاد ارتش معتقد است که اهمیت جنگ الکترونیک در وضعیت فعلی و در مقابله با تهدیدات آینده بسیار مهم است.

به گزارش خبرگزاری شبستان، امیر دریادار حبیب الله سیاری معاون هماهنگ کننده ارتش جمهوری اسلامی ایران در بازدید از جنگال راهبردی ارتش جمهوری اسلامی ایران ضمن تقدیر از عملکرد رو به جلوی این یکان عملیاتی و حساس، گفت: بالا بردن توان رزمی جنگال راهبردی یکی از اولویت‌های ستاد ارتش است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در این بازدید که رئیس اداره عقیدتی سیاسی ستاد ارتش و معاونین عملیات، آموزش، طرح و برنامه، مهندسی، آماد و فناوری اطلاعات و ارتباطات ارتش نیز حضور داشتند ضمن تبریک اعیاد رجبیه، گفت: اهمیت جنگال در وضعیت فعلی و در مقابله با تهدیدات آینده بسیار حائز اهمیت بوده و عملکرد این یکان راهبردی در توان رزمی ارتش جمهوری اسلامی ایران اثر گذار و تعیین کننده است به همین دلیل ما در ستاد ارتش بحث توسعه جنگال راهبردی را به عنوان یکی از اولویت‌های دفاعی مدنظر قرار داده ایم.

وی تاکید کرد: توان دفاعی جنگال با توجه به سن خدمتی این یکان بسیار خوب بوده و در سال‌های اخیر در زمینه تامین نیروی انسانی متخصص و توسعه تجهیزات، تاسیسات و اماکن مورد نیاز پیشرفت‌های قابل توجهی داشته و در رزمایش‌های متعدد توانمندی‌های خود را به معرض نمایش گذاشته است که ان شاءالله با پیگیری طرح جامع توسعه جنگال و افزایش قابل ملاحظه اعتبارات این یکان در بودجه ۱۴۰۰ شاهد ارتقای بیشتر در توان رزمی جنگال راهبردی ارتش در آینده نزدیک خواهیم بود.

همچنین در این مراسم امیر سرتیپ دوم طبسی، فرمانده جنگال راهبردی ارتش گزارش مبسوطی از عملکرد رزمی و توامندی‌های دفاعی این یکان را تشریح کرد و در ادامه با حضور معاون هماهنگ کننده ارتش ساختمان جدید ستاد فرماندهی جنگال افتتاح شد و سپس مراسم کلنگ زنی ساختمان جدید عقیدتی سیاسی و تعداد دیگری از اماکن نظامی این یکان برگزار گردید.

پایان پیام/50

منبع: شبستان

کلیدواژه: دریادار سیاری امیر سیاری سیاری ستاد ارتش توان رزمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۰۲۱۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صهیونیست‌ها خواهان استعفای فرماندهان رده بالا شدند

براساس نتایج یک نظر سنجی جدید، ۶۳ درصد از اسرائیلی‌ها خواستار استعفاهای بیشتری در صفوف فرماندهان ارشد نظامی رژیم خود هستند. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه عبری خبرگزاری تسنیم، روزنامه معاریو اعلام کرد براساس نتایج آخرین نظر سنجی که آن را روز جمعه دیروز انجام داده 63 درصد از اسرائیلی‌ها معتقدند فرماندهان دیگری علاوه بر فرمانده ارتش باید از مقامات عالی خود در ارتش و سازمان‌های امنیتی اسرائیل استعفا داده و مسئولیت این شکست‌ها را بپذیرند.

در این نظر سنجی همچنین بنی گانتس رهبر حزب بلوک دولت که به کابینه جنگ نتانیاهو پیوسته نیز سیر قهقرایی کاهش محبوبیت را طی کرده و 2 کرسی نسبت به نظر سنجی قبلی از دست داده تا از 31 کرسی به 29 کرسی تنزل پیدا کند.

نتایج نظر سنجی معاریو همچنین مشخص کرد، فقط 39 درصد صهیونیست‌ها پیش بینی می‌کنند که تدابیر مهمی در آینده نزدیک برای بازگشت ساکنان شمال اتخاذ خواهد شد در حالی 36 درصد تاکید کردند این احتمال در کوتاه مدت وجود نداشته و 25 درصد هم گفتند نمی‌دانند چه زمانی این شهرک نشینان به خانه‌های خود باز می‌گردند.

احتمال استعفای زودهنگام رئیس ستاد ارتش اسرائیلرسانه‌ عبری: کناره‌گیری رئیس امان دومینوی استعفا را کلید زدبالاترین مقام اطلاعات نظامی اسرائیل استعفا کرددومینوی استعفاها در ارتش اسرائیل بعد از شکست در طوفان الاقصی

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • بیشترین زندانی غیرعمد در تهران
  • امیر الهامی: پدافند هوایی ارتش در آمادگی بالای رزمی قرار دارد
  • پدافند هوایی ارتش در آمادگی بالای رزمی قرار دارد
  • تهران بیشترین زندانی جرایم غیرعمد را دارد
  • عملیات در رفح هیچ اهمیت راهبردی ندارد/ شرایط اسراییل نامطلوب است
  • بالا بردن جام قهرمانی آسیا توسط ستاره فوتسال (فیلم)
  • استفاده از توان فنی و خدماتی شرکت‌های دانش‌بنیان در توسعه ناوگان هوایی
  • استفاده از توان فنی و خدماتی شرکت‌های دانش‌بنیان درتوسعه ناوگان هوایی
  • اولویت زنجیره ارزش بادام و آبزی‌پروری در چهارمحال و بختیاری
  • صهیونیست‌ها خواهان استعفای فرماندهان رده بالا شدند