Web Analytics Made Easy - Statcounter

بحث توسعه جنگال راهبردی را به عنوان یکی از اولویت‌های دفاعی مدنظر قرار داده ایم.

خبرگزاری میزان _ طبق گزارش روابط عمومی ارتش، امیر دریادار حبیب الله سیاری،در بازدید از جنگال راهبردی ارتش جمهوری اسلامی ایران ضمن تقدیر از عملکرد رو به جلوی این یکان عملیاتی و حساس، گفت: ارتقاء توان رزمی جنگال راهبردی یکی از اولویت‌های ستاد ارتش است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در این بازدید که رییس اداره عقیدتی سیاسی ستاد ارتش و معاونین عملیات، آموزش، طرح و برنامه، مهندسی، آماد و فناوری اطلاعات و ارتباطات ارتش نیز حضور داشتند ضمن تبریک اعیاد رجبیه، گفت: اهمیت جنگال در وضعیت فعلی و در مقابله با تهدیدات آینده بسیار حائز اهمیت بوده و عملکرد این یکان راهبردی در توان رزمی ارتش جمهوری اسلامی ایران اثر گذار و تعیین کننده است به همین دلیل ما در ستاد ارتش بحث توسعه جنگال راهبردی را به عنوان یکی از اولویت‌های دفاعی مدنظر قرار داده ایم.

معاون هماهنگ کننده ارتش تاکید کرد: توان دفاعی جنگال با توجه به سن خدمتی این یکان بسیار خوب بوده و در سال‌های اخیر در زمینه تامین نیروی انسانی متخصص و توسعه تجهیزات، تاسیسات و اماکن مورد نیاز پیشرفت‌های قابل توجهی داشته و در رزمایش‌های متعدد توانمندی‌های خود را به معرض نمایش گذاشته است که ان شاءالله با پیگیری طرح جامع توسعه جنگال و افزایش قابل ملاحظه اعتبارات این یکان در بودجه ۱۴۰۰ شاهد ارتقای بیشتر در توان رزمی جنگال راهبردی ارتش در آینده نزدیک خواهیم بود.

همچنین در این مراسم امیر سرتیپ دوم طبسی، فرمانده جنگال راهبردی ارتش گزارش مبسوطی از عملکرد رزمی و توامندی‌های دفاعی این یکان را تشریح کرد و در ادامه با حضور معاون هماهنگ کننده ارتش ساختمان جدید ستاد فرماندهی جنگال افتتاح شد و سپس مراسم کلنگ زنی ساختمان جدید عقیدتی سیاسی و تعداد دیگری از اماکن نظامی این یکان برگزار گردید.

بیشتر بخوانید: پدافند هوایی ارتش؛ دارندۀ بهترین تکنولوژی‌های راداری، موشکی و جنگال

انتهای پیام/

 

برچسب ها: دریادار سیاری جنگال

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: دریادار سیاری جنگال یکی از اولویت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۰۲۲۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عملیات در رفح هیچ اهمیت راهبردی ندارد/ شرایط اسراییل نامطلوب است

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المیادین، روزنامه صهیونیستی معاریو به نقل از «اسراییل زیو» ژنرال نیروهای ذخیره و رئیس سابق شاخه اطلاعات ستاد مشترک ارتش رژیم صهیونیستی گزارش داد: عملیات در شهر رفح هیچ شاخصه و ویژگی راهبردی ندارد.

وی افزود: وزیر دارایی اسراییل یک کارشناس امور جنگی و یا قانون بین المللی یا هیچ چیز دیگری نیست. بنیامین نتانیاهو نخست وزیر اسراییل به هیچ چیزی جز جایگاه شخصی خود فکر نمی کند.

زیو اضافه کرد: این شرایط بسیار بد است. این روش جنگ افروزی نیست.

وی بیان کرد: ما یک مشکل بسیاری بزرگ داریم که باید آن را درک کنیم؛ نه تنها اسراییل هیچ پشتوانه بین المللی ندارد بلکه به صورت واضح و آشکاری در معرض تهدید قرار دارد، همان طور که مصری ها توافقنامه صلح را روی میز گذاشته اند و ترسی از تهدید کردن تل آویو به وسیله آن ندارند.

زیو تصریح کرد: بعد از همه اینها چه اتفاقی می افتد؟ ما تنها گذرگاه بین المللی آنها را اشغال کرده ایم. در رفح مانند خان یونس اسراییلی ها از این منطقه خارج می شوند و امور را به دست حماس می سپارند.

پیش از این نیز رسانه‌های رژیم صهیونیستی به بُعد تازه‌ای از اختلافات داخلی در سرزمین‌های اشغالی اذعان کرده بودند.

بر اساس گزارش رسانه‌های رژیم صهیونیستی ۳۰ نظامی ذخیره ارتش این رژیم به فرماندهان خود اعلام کرده‌اند که از دستورهای آمادگی برای حمله به رفح اطاعت نمی‌کنند.

این گروه از نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی دلیل این اقدام و سرپیچی خود از دستورات فرماندهان صهیونیست را ناتوانی خود برای جنگ بیشتر عنوان کرده‌اند.

کد خبر 6092823

دیگر خبرها

  • بازدید امیر دریادار سیاری از گروه مخابرات ارتش
  • امیر الهامی: پدافند هوایی ارتش در آمادگی بالای رزمی قرار دارد
  • پدافند هوایی ارتش در آمادگی بالای رزمی قرار دارد
  • عملیات در رفح هیچ اهمیت راهبردی ندارد/ شرایط اسراییل نامطلوب است
  • امیر دریادار ایرانی: کشتی‌های ایرانی را اسکورت می‌کنیم
  • امیر آشتیانی: راهبرد نیروهای مسلح تأمین امنیت خلیج فارس و تنگه هرمز است
  • از وابستگی مطلق دفاعی به توان دفاعی و بازدارندگی رسیدیم
  • «رخنه» توان علمی و دفاعی کشور در صنعت هوافضا را به رخ می‌کشد
  • استفاده از توان فنی و خدماتی شرکت‌های دانش‌بنیان در توسعه ناوگان هوایی
  • اولویت زنجیره ارزش بادام و آبزی‌پروری در چهارمحال و بختیاری