Web Analytics Made Easy - Statcounter

ساکت الهامی، سرمربی سابق تیم فوتبال تراکتور در گفت‌وگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در مورد پیشنهاد باشگاه ماشین سازی، اظهار کرد: جایگاه ۲ تیم ماشین سازی و تراکتور برای من فرقی ندارد. محمدرضا زنوزی مثل پدر و برادر بزرگتر برای من زحمت کشیده است؛ اما در این شرایط کاری از من ساخته نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ممکن است طرفداران ماشین سازی از من ناراحت شوند؛ اما نمی‌توانم کاری انجام دهم. آن‌ها بدانند که همیشه دوستشان دارم و فرزند استان آذربایجان هستم.

او افزود: نمی‌خواهم برای ماشین سازی طاقچه بالا بگذارم؛ اما شرایط این تیم خیلی سخت شده است. به نوعی جنگ نابرابر است و از مسئولان ماشین سازی ممنون هستم که به من پیشنهاد مربیگری دادند. فقط می‌توانم برای این تیم آرزوی موفقیت کنم و امیدوارم زنوزی ناراحت نشود؛ زیرا هیچ وقت به چشم مالک به او نگاه نکرده‌ام.

الهامی ادامه داد: نمی‌توانم ماشین سازی را در لیگ برتر نگه دارم؛ زیرا کار من نیست. کاری به امتیاز تیم ندارم. اعضای ماشین سازی بد نیستند؛ اما با فلسفه فوتبالی من فرق دارند. سال گذشته پیشنهاد تراکتور را قبول کردم؛ زیرا ترکیب از ابتدای فصل با نظر من بسته شده بود. من و مسئول نقل و انتقالات، تیم را بستیم. موفقیت ما در ماشین سازی هم به همین موضوع بستگی داشت.

مربی سابق ماشین سازی اضافه کرد: سرمربی ماشین سازی باید با توجه به نفرات این تیم انتخاب شود. اگر ابتدای فصل به من چنین پیشنهادی می‌دادند، قطعا قبول می‌کردم. حتی اگر لیگ یک هم بود، به خاطر زنوزی آن را می‌پذیرفتم. نه تنها نمی‌توانم کمک کنم، شاید شرایط بدتر شود. ماشین سازی برای نبردن مشکلی ندارد اما کار برای پیروزی سخت است. این تیم در دور برگشت حداقل ۲۰ امتیاز باید کسب کند.

الهامی در ادامه بیان کرد: پیشنهاد یکی ۲ تیم دیگر که از ماشین سازی شرایط جدولی بهتری داشته‌اند را هم رد کردم؛ زیرا سرمربی هر جایی می‌رود، باید تاثیرگذار باشد. من عددی نیستم؛ اما کلوپ و گواردیولا هم با توجه به فلسفه‌ای که داشتند، تیم‌های خود را انتخاب کردند.

او افزود: زنوزی از جیب خودش خرج می‌کند و هزینه ۲ تیم را می‌دهد. می‌دانم که او در بستن تیم دخالت نمی‌کند. مسئولان ماشین سازی تیم را به گونه‌ای بسته‌اند که شرایط سخت شده است. طرفداران ماشین سازی، ذوب آهن، ملوان و فولاد با وجود تعداد کم، خیلی خاص و فوتبالی هستند.

بیشتر بخوانید 

بی وفا مثل نیمکت مربیگری/ جاه طلبی یا ثروت؟

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ساکت الهامی لیگ برتر فوتبال ماشین سازی تراکتور زنوزی ماشین سازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۰۲۲۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصویب نقشه راه اجرایی‌سازی سند تحول بنیادین آموزش و پرورش در شورای‌عالی انقلاب فرهنگی

به گزارش جماران؛ شورای‌عالی انقلاب فرهنگی نقشه راه اجرایی‌سازی سند تحول بنیادین آموزش و پرورش را مصوب کرد.

جلسه شورای‌عالی انقلاب فرهنگی عصر امروز سه‌شنبه به ریاست سید ابراهیم رئیسی با تصویب سه مصوبه برگزار شد.

اولین مصوبه این جلسه نقشه راه اجرایی‌سازی سند تحول بنیادین آموزش و پرورش بود که با رای اکثریت اعضای شورای عالی انقلاب فرهنگی به تصویب رسید.

این سند با وجود برخورداری از غنای مبنایی، فاقد نقشه راه اجرایی بود که با تلاش شش ماهه وزارت آموزش و پرورش و ستاد تعلیم و تربیت شورای‌عالی انقلاب فرهنگی کلیات آن تدوین و در جلسه امروز این شورا تصویب شد.

همچنین در جلسه امروز دو نفر از اعضای حقیقی شورای سیاستگذاری جایزه  کاظمی آشتیانی و پنج نفر از اعضای حقیقی برای عضویت در هیئت امنای بنیاد سعدی با نظر موافق اعضای شورای‌عالی انقلاب فرهنگی انتخاب شدند.

دیگر خبرها

  • نورافکن: هرچه بگذارم، حاشیه می‌شود/ اتفاقات عجیب و غریبی برایمان درست کردند
  • اعلام قیمت ارزان ترین خودروی برقی/ کاکایی: قرار بود از مونتاژکاریها کم شود/ خودروی برقی، مصرف سوخت کشور را بالا می برد / چرا درباره مافیا آدرس غلط می دهند/ رشد داخلی سازی ارزش افزوده ایجاد می کند
  • درگیری لفظی میان لاپید و وزیر شهرک‌سازی رژیم صهیونیستی بالا گرفت
  • امکان ذخیره‌سازی میلیو‌ن‌ها فیلم روی یک دیسک فراهم شد
  • تصویب نقشه راه اجرایی‌سازی سند تحول بنیادین آموزش و پرورش در شورای‌عالی انقلاب فرهنگی
  • نشست واکاوی برنامه‌سازی قرآنی برگزار می‌شود
  • زن جوان خطاب به قاضی:اول یک روسری در ماشین همسرم پیدا کردم؛بعدا هم دیدم از مهد کودک یک دختر را بغل کرد و برد/ حالا هم طلاق می خواهم
  • آنتونی: رقم انتقالم به منچستریونایتد تاثیری روی عملکرد من ندارد
  • اعلام نحوه واگذاری سهام ترجیحی به اعضای باشگاه و پیشکسوتان پرسپولیس
  • اعلام نحوه واگذاری سهام به اعضای باشگاه و پیشکسوتان پرسپولیس