Web Analytics Made Easy - Statcounter

خرداد: سخنگوی معاون راه آهن مشهد ضمن تقدیر از خبرنگاران گفت: تجهیز راه آهن مشهد با اسکرابرهای خودرویی ipc یکی از بهترین اقداماتی بوده که تا کنون صورت گرفته است. زیرا هر ساله زائران و مسافران زیادی راهی مشهد مقدس می شوند و تعداد زیادی از این مسافران از طریق قطار مسافرت می کنند.

وی ادامه داد: با توجه به رفت و آمد های زیادی که در راه آهن صورت می پذیرد لزوم استفاده از دستگاه های اسکرابر و زمین شوی صنعتی را نمی توان نادیده گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: راه آهن مشهد از تمام نقاط کشور شاهد مسافران زیادی است و امروزه با توجه به شیوع گسترده بیماری کووید 19 باید نظافت را امر مهمی تلقی کرد.

وی گفت ما در راه آهن مشهد با استفاده از انواع دستگاه های کف شوی یا اسکرابر مانند اسکرابر برقی و اسکرابر باطری دار IPC به شیوه ی خودمان سعی کرده ایم نقش کوچکی در جلوگیری از شیوع این بیماری داشته باشیم و هم با ایجاد مکانی تمیز و امن برای مسافرین و زائران محترم آسودگی خیال ایجاد کنیم تا با خیالی راحت به سفر خود بپردازند و از این نظر هیچ دغدغه ای نداشته باشند.

وی در مورد اسکرابر های مختلف و کف شوی گفت: ما در راه آهن برای مکان هایی که افراد زیادی در حال رفت و آمد هستند و ممکن است وجود داشتن کابل در دستگاه برای افراد مشکل زا باشد و باعث زمین خوردن افراد زیادی بشود از اسکرابر باطری دار استفاده می کنیم. اسکرابر باطری دار قدرت مانوور بیشتری دارد و می تواند فضاهای رو باز را تا مسافت های بسیاری مورد نظافت قرار دهد.

وی در مورد اسکرابر IPC گفت: IPC به مجموعه تولیدکنندگان عمده دستگاه های نظافتی می گویند که در آلمان قرار دارند. این کمپانی یکی از بزرگ ترین کمپانی های موجود در جهان می باشد که دستگاه های قدرتمند و بسیار حرفه ای را تولید می کند. وی گفت باعث افتخار است که امروزه توانسته ایم از این دستگاه ها در راه آهن مشهد استفاده کنیم.

مجتبی میرمبینی از کارشناسان دستگاه های نظافت صنعتی در صحبت های خود گفت: مفتخریم که دستگاه های مورد استفاده در راه آهن مشهد را تهیه کرده ایم. وی گفت: دستگاه های نظافتی بهترین انتخاب برای نظافتی هدفمند و حرفه ای هستند. استفاده از انواع کف شوی یا زمین شوی صنعتی به طور گسترده امروزه بیانگر این است که ما در این راه موفق عمل کرده ایم. وی در مورد انواع دستگاه های کف شوی صنعتی گفت: کف شوی صنعتی به مدل های باطری دار و برقی تقسیم بندی می شوند. وی افزود: البته دستگاه های کف شوی یا اسکرابر و زمین شوی صنعتی بر اساس مولفه های دیگری نیز تقسیم بندی می شوند. او گفت: کف شوی سرنشین دار باید باطری دار باشد تا بتوان به راحتی آن را کنترل کرد و تا مساحت های مختلفی قابلیت حرکت و مانوور را داشته باشد.

وی در مورد هدایت دستگاه های کف شوی صنعتی یا اسکرابر گفت: هدایت این دستگاه ها با فرمان انجام می شود و تنظیمات ساده ای دارد. مجتبی میرمبینی اشاره کرد: ما هنگام فروش دستگاه های موردنظرمان آموزش رایگان برای افراد داریم و کار با دستگاه ها را به راحتی برای افراد آموزش می دهیم و شرکت ها در این خصوص نگرانی نداشته باشند.

مجتبی میر میبنی گفت: از میان دستگاه های زمین شوی صنعتی مدل زمین شوی خودرویی سرنشین دار بیشتر مورد استقبال قرار گرفته است. وی گفت البته زمین شوی صنعتی دستی هم در کنار زمین شوی صنعتی خودرویی بسیار تهیه می گردد زیرا که به عنوان مکمل نظافتی این دستگاه ها به شدت مورد مقبولیت قرار گرفته است. وی گفت: از زمین شوی صنعتی دستی در مکان هایی که امکان رفت و آمد دستگاه اسکرابر خودرویی وجود ندارد استفاده می شود و به علت وزن کم آن به راحتی قابل جا به جایی و استفاده است.

او در مورد قابلیت ضدعفونی این دستگاه ها گفت: این دستگاه ها قابلیت ضدعفونی سطح زمین را نیز دارند. وی ادامه داد: با توجه به مخزن هایی که در انواع دستگاه های نظافت صنعتی مثل کف شوی یا زمین شوی صنعتی وجود دارد، می توان مواد مختلف را برای ضدعفونی با مخلوط کردن با آب در مخزن های آب تمیز ریخت. در استفاده هم باید توجه کرد که مدت زمان مورد نیاز برای اثر گذاشتن ماده های موجود در مواد ضدعفونی کننده صبر کرد و به همین دلیل باید مکش دستگاه را خاموش کرد. همچنین نباید یک نکته را فراموش کرد که بعد از استفاده از این مواد، دستگاه را شست تا ماده های شیمیایی موجود در مخزن ها موجب پوسیدگی یا خراب شدن دستگاه نشوند.

مجتبی میر مبینی به عنوان آخرین نکته اشاره کرد: شرکت ها و یا سازمان هایی که خواهان خریداری این دستگاه ها برای مجموعه خود هستند باید نهایت دقت را در خرید دستگاه های انتخابی خود داشته باشند. وی گفت تنوع زیاد در مدل ها و برند های موجود باعث می شود که گاهی خریدار در انتخاب گیج شود و اگر با مشاورین خبره مشورت نکند باعث یک انتخاب غلط می شود. به همین دلیل است که بهتر است در مورد نوع دستگاه ابتدا تحقیقات لازم را به عمل آورده و سپس با افرادی که دارای تجربه در این زمینه هستند مشورت های لازم انجام شود. وی همچنین گفت: مردم و شرکت ها دقت فرمایند و از خریدن دستگاه هایی که دارای ضمانت یا خدمات پس از فروش نیستند خودداری کنند تا با انتخابی خوب باعث راحتی مجموعه خود شوند و هم باعث هدر رفتن هزینه های مالی زیادی نشوند. وی در آخر گفت: از همکاری با مجموعه راه آهن بسیار خرسندیم و امیدواریم این همکاری سالیان متمادی ادامه داشته باشد و طرفین بتوانیم با همکاری یکدیگر موجب رضایت خاطر هم شویم.

سخنگوی معاون نیز به عنوان سخن پایانی گفت: مفتخریم که در راه آهن مشهد از این دستگاه ها استفاده می کنیم و امیدواریم گامی کوچک در جهت پیشبرد اهداف سازمانی و برون سازمانی داشته باشیم. برچسب ها: کرونای انگلیسی

منبع: خرداد

کلیدواژه: کرونای انگلیسی دستگاه های نظافت راه آهن مشهد زمین شوی صنعتی دستگاه ها باطری دار کف شوی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khordad.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خرداد» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۰۲۴۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصادف مرگبار در محور دره شهر-بدره استان ایلام با ۴ فوتی

 روابط عمومی اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی ایلام از کشته شدن ۴نفر در تصادف مرگبار محور دره شهر-بدره خبر داد.

به گزارش تسنیم، محسن ویسی گفت: ساعتی پیش در اثر برخورد یک دستگاه کمپرسی و یک دستگاه پژو 405 در حد فاصل بین روستای عباس آباد و زرانگوش شهرستان دره شهر 4 نفر فوت شدند.

وی افزود: در این تصادف که هر دو خودرو از روبه‌رو با هم برخورد کردند، خودروی پژو 405 که از تاکسی های بین شهری بوده، دچار حریق می‌شود و متاسفانه هر 4 سرنشین آن دچار  سوختگی و فوت می‌شوند.

ویسی گفت: راننده کمپرسی تنها مصدوم حادثه بوده که به‌صورت سرپایی توسط کارشناسان فوریت های پزشکی مداوا می‌شود.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • شرط قطعی شدن قرارداد سردار با رم مشخص شد
  • تکلیف کلاسهای درس شلوغ مشخص شد ‌
  • سفرهای درمانی رایگان با اسنپ 
  • سفرهای درمانی رایگان با اسنپ
  • ساخت شهرک صنعتی پوشاک هنوز آغاز نشده است
  • دستگاه‌ها در اجرای مصوبات روستایی سفرهای شهرستانی استاندار فارس کوتاهی نکنند
  • تصادف مرگبار در محور دره شهر-بدره استان ایلام با ۴ فوتی
  • کاهش حدود ۱۰ درصدی جانباختگان تصادفات در نوروز امسال
  • کاهش ۱۴ درصدی جانباختگان حوادث رانندگی در سفرهای نوروزی
  • ببینید | ️جبلی: در آینده نزدیک تکلیف حق پخش ورزش مشخص خواهد شد‌