Web Analytics Made Easy - Statcounter

غلامرضا نوری روز سه شنبه در مصاحبه اختصاصی با خبرنگار ایرنا افزود: مردم شهرستان بستان آباد با حضور پرشور و مشارکت بالایی که در انتخابات مجلس یازدهم داشتند، وظیفه ما را برای خدمت رسانی سنگین تر کردند.

وی با بر شمردن اهم اقدامات انجام شده در طول یک سال گذشته در شهرستان بستان آباد گفت: بهسازی آسفالت جاده ترانزیت داخل شهر بستان آباد انجام شده، ولی جا دارد که به رفع نواقص موجود درحوزه آسفالت داخل شهری هم در بستان آباد و تیکمه داش بیشتر توجه شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه نواقص راه های اصلی و فرعی و همچنین راه های روستایی آسیب شناسی شده و در حال ساماندهی و تکمیل است، اضافه کرد: با اتمام گاز رسانی به ۲۵ روستای فاقد گاز در بستان آباد، این شهرستان در سال آینده سبز می شود. 

نماینده مردم شهرستان بستان آباد در مجلس شورای اسلامی، تکمیل و تجهیز بیمارستان استاد شهریار بستان آباد بعد از اپیدمی کووید ۱۹ را از خواسته های ضروری و بحق مردم این شهرستان عنوان و اظهار کرد: خوشبختانه با برنامه ریزی های انجام گرفته، اورژانس بیمارستان تکمیل و راه اندازی بخش های مختلف و تهیه دستگاه سی تی اسکن و استقرار پزشکان متخصص در این بیمارستان را شاهد هستیم.

نوری، تقویت برق شهرستان با توجه به صنعتی و کشاورزی بودن منطقه و اجرای عملیات برق رسانی به پنج روستای فاقد برق و سرعت بخشی به مطالعه و اجرای طرح هادی در روستاها را از دیگر اقدامات یک سال گذشته خود در کسوت نماینده خانه ملت عنوان کرد و افزود: با افتتاح سد «کلقان چای» و پیگیری های لازم برای افزایش تخصیص ها، شاهد رفع مشکل کمبود آب شرب و صنعت و کشاورزی شهرستان خواهیم بود.

وی عزم مدیریتی ، وحدت و همدلی بین مسئولان را برای توسعه و پیشرفت شهرستان یاد آور شد و گفت: به رغم رکود اقتصادی، با تشویق سرمایه گذاری ها و استقرار صنایع جدید در آینده شاهد توسعه بیشتر شهرستان خواهیم بود.

وی قانون گذاری و نظارت را از وظایف اصلی یک نماینده مجلس عنوان کرد و افزود: تا جایی که امکان داشت، در موضوعات و مسائل جاری کشور، منطقه ، اقتصاد ، معیشت، تورم و اوضاع بورس وارد موضوع شدیم و در جهت رفع این مشکات تلاش کرده ایم.

نماینده مردم شهرستان بستان آباد با بیان اینکه وقتی نماینده ای از حوزه انتخابیه خود وارد مجلس می شود، نماینده کل کشور محسوب می شود و باید حرف دل مردم و صدای مردم در مجلس باشد، ادامه داد: ما تلاش کردیم در این راستا حرکت کرده و صدای مردم در مجلس باشیم.

شهرستان ۱۰۰ هزار نفری بستان آباد در ۶۰ کیلومتری شرق تبریز واقع شده است.

برچسب‌ها بستان آباد آذربایجان شرقی نماینده مجلس شورای اسلامی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بستان آباد آذربایجان شرقی نماینده مجلس شورای اسلامی بستان آباد آذربایجان شرقی نماینده مجلس شورای اسلامی اخبار کنکور شهرستان بستان آباد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۰۴۴۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تحقق توسعه پایدار با همدلی و انسجام مجلس و دولت

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای گیلان ؛ دکتر اسدالله عباسی امروز در نشست هم‌اندیشی با منتخبان مردم گیلان در دوازدهم دوره مجلس شورای اسلامی با اشاره به تصویب لایحه هفتم توسعه با همکاری مجلس و دولت، گفت: با آغاز لایحه‌ی هفتم توسعه در سال ۱۴۰۳ ضروریست تا مسائل کلان استان و حوزه انتخابیه نمایندگان بررسی و تصمیم گیری شود. 

استاندار گیلان با بیان اینکه برای حل مشکلات استان با همه مسئولان پای کار باشند افزود: مشکلات حوزه کشاورزی، توسعه شهرستان‌ها، گردشگری و زیرساختی با حضور نمایندگان منتخب مردم در مجلس دوازدهم مطرح شد تا برای حل مشکلات در سطح استانی و ملی تلاش شود.

دکتر اسدالله عباسی یکی از راه‌های توسعه گیلان را همدلی میان دولت و مجلس شورای اسلامی دانست و افزود: برای اجرای طرح‌ها ملی در استان باید در سطح کلان رایزنی‌های لازم انجام شود.

وی با اشاره به سفر ریاست محترم جمهوری و رییس محترم قوه قضاییه به گیلان در آینده نزدیک، افزود: باید مشکلات گیلان در حوزه‌های مختلف جمع آوری شده و همزمان با سفر این مسئولان به کشور پیگیر چگونگی برطرف شدن آن‌ها شویم.

رئیس مجمع نمایندگان گیلان هم در این نشست انسجام میان دولت و مجلس برای پیشبرد اهداف استانی و شهرستانی را از دستاورد‌های این نشست دانست و گفت: با برگزاری این جلسات می‌تواند مشکلات استان را در همه بخش‌ها شناسایی کرده و نزد رئیس جمهور و رئیس قوه قضائیه مطرح کنیم.

ابراهیم نجفی اسپیلی در ادامه، یکی از نگرانی‌های کشاورزان را قیمت پایین برنج دانست و افزود: در روز‌های آینده شورای قیمت‌گذاری محصولات کشاورزی تشکیل جلسه داده و قیمت تضمینی خرید برنج برای سال ۱۴۰۳ را اعلام کند.

در این نشست همچنین احمدی سنگری نماینده رشت و خمام، دنیامالی نماینده بندرانزلی، علیجانی منتخب رودسر و املش، گودرزوند چگینی نماینده رودبار، لاهوتی منتخب لنگرود، فلاح منتخب رشت و خمام، رحمت زاده منتخب صومعه سرا، زارع منتخب لاهیجان و سیاهکل، معصومی منتخب فومن و شفت و اسلامدوست منتخب شهرستان‌های تالش، رضوانشهر و ماسال هر یک در سخنانی با تاکید بر تداوم همدلی برای توسعه استان، دیدگاه و نظرات خود را بیان کردند.

دیگر خبرها

  • تسریع در تکمیل جاده پلدختر - خرم‌آباد مطالبه مردم است
  • تغییر الگوی ساخت مسکن نیازی جدیست
  • طرح ۵۵۰ هزار هکتاری کشاورزی باید در اولویت مجلس پیش رو باشد
  • تصویب بیش از ۵۰ مصوبه برای توسعه شرق شهرستان اصفهان
  • تکمیل راه‌ دورود - خرم‌آباد مطالبه جدی مردم است
  • متکی هیچ تماسی با ابوترابی برای ریاست مجلس نداشته است
  • تحقق توسعه پایدار با همدلی و انسجام مجلس و دولت
  • اهدای جهیزیه به نوعروسان نیازمند در بستان آباد
  • اهدای ۷ سری جهیزیه در شهرستان بستان آباد
  • اهدای جهیزیه به نوعروسان نیازمند بستان آبادی